اولین بازی XBox360 دارای قفل XGD3 به بازار عرضه شد ~ غیرقابل کپی!

  • شروع کننده موضوع mrhmix
  • تاریخ شروع

mrhmix

عضو سایت
بازی Driver San Fransisco به عنوان اولین بازی دارای قفل XGD3 امروز به بازار آمد که متاسفانه تستهای اولیه نشان داد که هم خواندن و هم نوشتن بازی در حال حاضر غیر ممکن است. حتی در صورتیکه بازی قابل خواندن شود، رایت آن برروی دیسک به علت بزرگ بودن ایمیج بازی امکانپذیر نیست و نشان میدهد که مایکروسافت یکبار دیگه تکنولوژی جدیدی را برضد کپی خورها بکار بسته.

در حال حاضر برای کسانی که از کپی استفاده میکنند تنها سه راه برای بازی کردن وجود دارد:

1. یک دستگاه JTAG دار بخرند.
2. XKey360, Wasabi360 و یا BoxZii بخرند (که هنوز معلوم نیست چطوری کار میکنند)
3. به هک جدید (reset glitch hack) امیدوار باشند.

با تمامی درایوهای فلش شده در حال حاضر امکان بازی کردن کپی وجود نداره، هرچند که آخرین فیرم ویر به خوبی بازی های اصلی دارای XGD3 را اجرا میکند.

البته خواندن بازیها به زودی بدون مشکل امکان پذیر خواهد بود، چون Redline99 برنامه XBox Backup Creator خود را برای خواندن این مدل بازیهای جدید تغییر داده است و منتظر تغییراتی در دیتابیسهای ABGX360 هستش که برنامه را بیرون بدهد، که البته هنوز هیچ تاریخی برای آن مشخص نشده است. ولی خودش گفت که نوشتن بازیها در حال حاضر به علت بزرگ بودن ایمیج ها ممکن نیست.

بهرحال باید منتظر بود و دید که این قفل چقدر دوام خواهد آورد.


________________

منبع BC
 

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
برادر من خود کنسول جلو این هکرای اجنبی دووم نیاورد شما اومدی چسبیدی به یک قفل دیسک داداش 3 سوته میشکوننش بزار زمان معلوم میکنه اصلا قصه نخورین دوستان نیازی به هکم نیست داداش .
 

ehsan_gamer

کاربر جدید
بی خیال الان که دیگه هک شده من darkness 2 رو هم تموم کردم
 

iq7

کاربر جدید
تو این دوره زمونه هیچ دیسکی قفل نمیمونه!
 
بالا