اخبار جدید کنسول ها وبازی ها

وضعیت
موضوع بسته شده است.

javad93

عضو سایت
سلام
گفتم چنتا خبر جدید برای دوستان گلم بزارم
خبری رسمی کمپانی سونی تایید کرد، PSP SmartPhone عرضه می شود.
این بار بر خلاف خبرهای غیر رسمی قبلی که می شنیدیم، خبر کاملاً کاملاً واقعی است.
سونی سر انجام تایید کرد، در حال ساخت PSP Phone است و این دستگاه را عرضه خواهد کرد.
یک روزنامه ژاپنی در گزارشی اعلام کرد، PSP SmartPhone در فصل بهار در آمریکا و اروپا عرضه خواهد شد و کاربران سرانجام می توانند در یک دستگاه هم کنسول بازی و هم موبایل خود را همراه داشته باشند.
به گزارش وین بتا، از میان تمام خبرهایی که تاکنون به صورت غیر رسمی منتشر شده بود سونی تایید کرد که سیستم عامل این دستگاه اندروید (Android) خواهد بود. این شرکت امیدوار است که با عرضه این دستگاه بتواند جلوی پیشرفت بیشتر رقبای جدید مخصوصاً آی*فون (iPhone) را در بازار کنسول دستی بگیرد.
با توجه به این که کاربران ترجیه می*دهند در همان گوشی موبایل خود به بازی بپردازند و از حمل یک کنسول دستی دیگر مانند PSP خودداری می کردند، سونی و اریکسون در یک حرکت مشترک این مشکل خود و کاربران را برطرف خواهند کرد.
بعضی ها میگویند نام این کنسول x perya pley هست
 

javad93

عضو سایت
سونی:هکر ها نمیتوانند
سخنگوی سونی اعلام کرد: ما مشکل هک شدن PS3 را برطرف می کنیم.
در پی کرک شدن Play Station 3 وی اعلام کرد ما روی مسئله هک شدن PS3 تمرکز کرده ایم و مشکل هک شدن کنسول را از طریق به روز رسانی شبکه حل خواهیم کرد. اما در پایان گفت: “به علت مسائل امنیتی، نمی تواند جزئیات بیشتری را بیان کند.”
اعضای هکرهای fail0overflow در مصاحبه ای که با BBC داشتند عنوان کردند که هیچ راه برگشتی برای سونی نیست، مگر این که سخت افزار کنسول را عوض نماید. سونی باید این مسئله را بپذیرد.
همه می*دانیم که چون Root Key هک شده، بنابراین به روز رسانی دستگاه باعث می شود بعضی بازی های قدیمی تر قابل اجرا نباشند. حال باید منتظر بود تا ببینیم سونی چگونه چنین معجزه ای را از طریق به روز رسانی شبکه انجام خواهد داد!
 

javad93

عضو سایت
تکنولوژی جدید خود برای فناوری سه بعدی پرده برداشت.در کنفرانس E3 شب گذشته نینتندو , Satoru Iwata مدیر عامل nintendo , اولین کنسول دستی سه بعدی این شرکت را به نمایش گذاشت.
همان طور که قبلا نیز توضیح داده شده بود , این محصول که “Nintendo 3DS” نام گرفته برای تجربه بازی با فناوری سه بعدی بدون نیاز به هیچ گونه عینک طراحی شده است.همچنین این دستگاه از یک کلید تنظیم کننده (slider) برای افزایش یا حذف افکت سه بعدی در این دستگاه برخوردار است
ویژگی های دیگر عبارتند از :
- صفحه نمایش سه بعدی ۳٫۵ اینچ در بالا (رزولوشن ۲۴۰×۸۰۰)
- تنظیم کننده افکت سه بعدی
- صفحه نمایش لمسی غیر سه بعدی در پایین
- حسگر حرکتی و چرخشی
- یک دوربین داخلی و دودوربین خارجی

nintendo همکاری خود را با ۲۰ ناشر جهت تولید بازی برای کنسول خود را اعلام کرده است که عبارتند از : DJ Hero 3D , Kingdom Hearts 3D , Saints Row, Madden NFL , Dead or Alive 3D , Ninja Gaiden Street Fighter IV, Ridge Racer, Metal Gear Solid , Professor Layton , and Samurai Warriors .
به علاوه ۳DS قادر است با دیگر ۳DS ها ارتباط برقرار کند و از سیستم wireless بین دستگاه ها پشتیبانی میکند.Nintendo همچنین با warner brothers و disney جهت نمایش فیلم های سه بعدی روی دستگاه خود همکاری خواهد کرد.
Nintendo 3DS بین مارچ و آپریل ۲۰۱۱ برای علاقه مندان عرضه خواهد شد.
 

javad93

عضو سایت
نینتندو اعلام کرد، کودکان زیر ۶ سال نباید از قابلیت سه بعدی (۳D) نینتندو استفاده کنند.
تصاویر سه بعدی هنگام مشاهده برای چشم چپ و راست متفاوت هستند و طبق گفته نینتندو چشمان کودکان زیر ۶ سال نباید تصاویر سه بعدی را با عینک مخصوص نگاه کنند.
نینتندو در متن این اطلاعیه تاکید کرده است، والدین از گزینه “کنترل والدین” برای کودکان خود استفاده کنند و کودکان زیر ۶ سال می توانند بازی های نینتندو ۳DS را به صورت دو بعدی نیز بازی کنند و کماکان از آن لذت ببرند.
Nintendo 3DS به احتمال زیاد در تاریخ ۲۶ فوریه و با قیمت 200دلار عرضه خواهد شد.
 

javad93

عضو سایت
هیدئو کویجما” (Hideo kojima) سازنده سری بی نظیر بازی Metal Gear Solid چندی پیش اعلام کرده بود که وی دو انتخاب برای ادامه کار خود پیش رو دارد.
- ساخت سری جدید و عنوان تازه ای از متال گیر
- ساخت یک بازی و عنوان کاملا جدید
“اندریا سانگ” امروز طی خبری اعلام کرد، Kojima Productions در حال آماده شدن برای آغاز به کار روی پروژه جدید متال گیر است.
لیستی از نیروهای جدید جهت استخدام در سایت Konami منتشر شد که می توانید این صفحه مشاهده کنید.
در این لیست، از انیمیشن کارها و طراح های مراحل و برنامه نویسان با تجربه، طراحان سه بعدی کاراکتر و محیط و طراحان حرکت کاراکتر برای همکاری دعوت به عمل آمده است.
همچنین در این لیست از برنامه نویسان در زمینه شبکه های کامپیوتری، گرافیک و پلاگین ها که تجربه کار در کنسول های PS3 و Xbox360 و PC را داشته اند دعوت به همکاری شده است. از بعضی آیتم های استخدامی می*توان به خوبی حدس زد که قابلیت آنلاین نیز در بازی گنجانده خواهد شد.
 

javad93

عضو سایت
شاید شما هم تا به حال به این فکر افتاده اید که کاش میتوانستید با PC که برای بازی استفاده میکنید از بازی ها و خصوصیات کنسول ها نیز , بدون نیاز به خرید کنسول مورد نظر به طور جداگانه , استفاده کنید.به گزارش IGN بالاخره طراحان شرکت Origin PC توانستند این کار را عملی کنند.این شرکت امروز محصول جدید خود به نام Big O که یک PC قدرتمند برای بازی و دارای یک Xbox 360 داخلی است را معرفی کرد.

این PC هراه با یک Xbox 360 Slim داخلی است که از همه ی اتصالات و ویژگی های یک کنسول کامل بهره میبرد.همچنین هنگامی که PC در حال اجرای برنامه ها و وظایف دیگر است , می توانید به راحتی با این کنسول بازی کنید.در حالی که قطعا عمده دلیل فروش Big O میتواند Xbox 360 آن باشد ولی این PC یکی از قوی ترین PC های گیم نیز هست.مشخصات پایه این سیسم عبارت است از : یک سی پی یو ۴٫۰GHz Intel Core i7 930 اوورکلاک شده , مادربورد Rampage III Extreme با خنک کننده مایع , دو کارت گرافیک Nvidia GTX 480 , آ۶GB RAM , دو حافظه SSD 50GB , یک هارد ۲TB , کارت صدای Creative Fatal1ty و Blu-ray Burner.قیمت این مدل حدود ۷۶۶۹ دلار است.

خوب اگه این هم برای شما کافی نیست Big O به شما پیشنهاد سیستمی با این مشخصات را میدهد : دو CPU از نوع Intel Xeon X5680 که تا ۴٫۳GHz اوورکلاک شده , مادربورد EVGA SR2 با خنک کننده مایع , چهار کارت گرافیک EVGA GTX 480 SLI , آ۱۲GB RAM , چهار درایو ۵۰GB SSD , دو هارد دیسک ۲TB , یک Blu-Ray Burner و کارت صدای ۸ کاناله HD.قیمت این مدل نیز ۱۶۹۹۹ دلار است.
 

javad93

عضو سایت
سری Star Wars از عنوان*های محبوب بین بازیکنان است و عنوانی جدید از این سری که با Kinect هماهنگ باشد می*تواند مشتریان خوبی را جذب کند. این بازی که توسط LucasArts در حال ساخت است می*تواند با هماهنگی خوب با این دستگاه لحظات خوبی را برای دوستداران این سری فراهم کند. در دمویی که از بازی نشان داده شد یک جدای را نشان می*دهد که دشمنان خود را با شمشیر زنی و برگرداندند تیر*هایشان از بین می*برد و به Darth Vader می*رسد.
برای مبارزه در بازی می*توانید از شمشیر نوری استفاده کنید و با حرکت دادن دستان خود در هوا به طرف هر کس که خواستید شمشیر بکشید. در شمشیر زنی تمام حرکات را شما انجام می*دهید که اگر به خوبی بر این موضوع کار شده باشد، مطمئناً بازی بسیار هیجان انگیز می*شود.
 

lordsaylar

کاربر جدید
گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه Activision چشمش به دنبال مالک سری بازی های GTA یعنی Take Two است.

یک مرجع مطمئن به MCV گفت:"شایعاتی بسیار قوی در میان افراد عالی رتبه ی این صنعت وجود دارد که می گوید Activision به دنبال خرید Take Two است.هنوز چیزی بیشتر از این شایعات وجود ندارد ولی با توجه به حرکت های اخیر Activision و قطع همکاری با چند استودیو و متوقف کردن ساخت چندین بازی اش,خودتان با یک دو دو تا چهار تای ساده می توانید حدس بزنید که واقعا خبرهایی است!"

در سال 2008 EA خبر از به توافق نرسیدن با Take Two بر سر معامله ای به ارزش 2 میلیارد دلار داد.اگر این شایعات حقیقت داشته باشد باید دید Activision چه مبلغی را به سران Take Two پیشنهاد خواهد داد.
 

میثم صیام

مدیریت کل سایت
عرضه باندل جدید X360 احتمالا در هجدهم مارس در بریتانیا


homefront-bundle.jpg





سایت gamerzine فاش کرد که مایکروسافت با همکاری THQ قصد دارد باندلی دیگر از کنسول خانگی خود رو عرضه کند!

این باندل شامل یک فروند X360 slim 250G و یک عدد دسته به علاوه یک نسخه از بازیHomefront که THQ نشر آن رو بر عهده دارد ، میباشد.

هنوز قیمت و تاریخ عرضه این باندل مشخص نشده ولی پیش بینی شده این باندل در زمان عرضه بازی Homefront که هجدهم مارس در بریتانیا میباشد منتشر شود!

Homefront ، داستان یک گروه از سربازان آمریکایی میباشد که در مقابله هجوم کره شمالی مقاومت کرده و با آنها میجنگند!



کد:
http://www.gamerzines.com/xbox-360/news/homefront-xbox-360-bundle.html
 

میثم صیام

مدیریت کل سایت
playa.jpg

سونی اریکسون سرانجام وجود تلفن جدیداش را که شایعات زیادی پشت سرش بود تایید کرد. Xperia Play نام تلفنی است که تا حد زیادی شبیه یک کنسول بازی پرتابل است و قرار است هفته اینده در نمایشگاه دنیای موبایل هفته معرفی شود.

فعلا اطلاعات بیشتری از اکسپریا پلی منتشر نشده اما از تصویر مشخص است که اندروید Gingerbread روی آن قرار دارد. اما اگر تا هفته آینده صبر کنید اطلاعات کامل و معرفی رسمی اش راشاهد خواهید بود.
کد:
http://www.narenji.ir/
 

bo0o3e

کاربر اخراج شده
جزئیاتی از نمایشگاه tgs 2011

جزئیاتی از نمایشگاه TGS 2011

امسال گویا شاهد بخش های جدیدی در نمایشگاه Tokyo Game Show خواهیم بود. به عنوان نمونه، سالنی با نام PC & Network Game که تمرکز اصلیش همان طور که از نامش هم پیداست، بازی های شبکه ای و به خصوص عناوین MMORPG هستند و یا سالن دیگری با نام Mobile & Social به دیگر بخش های این نمایشگاه افزوده شده اند. نمایشگاه Tokyo Game Show از تاریخ 15 سپتامبر تا 18 همین ماه برگزار خواهد شد.

20110302tgs.jpg
 

میثم صیام

مدیریت کل سایت
گـزارش: مـایکروسافت در حال استخدام برای ساخت Xbox نـسل بـعد

xbox-next-gen.jpg


از آگهی استخدام مایکروسافت در LinkedIn اینطور می توان برداشت کرد که مایکروسافت در حال استخدام افراد خبره برای ساخت Xbox نسل بعدی است.
تعدادی از اعضای فروم Beyond 3D نیز در قبال این حرکت مایکروسافت واکنش نشان داده اند که ساخت سخت افزار جدید را نشان میدهد.
اولین آگهی از یک آرشیتکت گرافیک سخت افزاری دعوت به عمل آورده که " توانایی طراحی آرشیتکت نسل بعدی کنسول ها از ایده تا پیاده سازی را داشته باشد. "

در ادامه آگهی میخوانیم :

" مسؤلیت ها شامل: آنالیز آرشیتکت، معرفی کردن تکنولوژی های کلیدی، تعیین آرشیتکت کنسول، ارتباط و همکاری با تیم ها و کمپانی های شریک مایکروسافت میباشد. "

تیمی که برای طراحی آرشیتکت کنسول در نظر گرفته شده Xbox Console Architecture نام گرفته است همچنین به یک آرشیتکت ارشــد و یک مهندس performance نیز نیاز دارد.

با توجه به آگهی این گروه " در تمامی مراحل ایده، طراحی، ساخت و سرانجام عرضه کنسول در بازار سهم خواهد داشت. "

" تمرکز اصلی این گروه بر روی سنجش عملکرد و modelling کنسول است. البته دخالت گروه در تمامی مراحل ساخت کنسول معمولاً رخ میدهد. ما دنبال فردی هستیم که انعطاف پذیر بوده و تمایل به درگیر شدن در تمامی مراحل و چرخه ساخت یک کنسول داشته باشد. در فاز های مختلف ساخت کنسول، مسولیت ها نیز متعاقباً تغییر خواهند کرد. "

سرانجام در آگهی بعدی مایکروسافت به دنبال مهندس ارشد تصدیق طراحی سخت افزار senior hardware design verifcation engineer " که توانایی تصدیق دیزاین دستگاه و صلاحیت Xbox نسل بعدی از نظر ترکیبات و اجزای تشکیل دهنده، مادربُرد و سیستم " تا " بحث های تست استراتژی، روش شناسی تست در هنگام ساخت و مسول برنامه ها و چرخه های صلاحیت به نظم پروژه را دارا باشد. "

منبع:
کد:
http://www.vg247.com/2011/03/07/report-microsoft-recruiting-for-next-gen-xbox-console/
 

میثم صیام

مدیریت کل سایت
عــرضه 3DS در انگلستان: یــک ماه دیگر

20110221_3ds.jpg


3DS در حالی در تاریخ 25 مارچ ( کمتر از یک ماه دیگر ) در بریتانیا عرضه میشود که شرکت GAME اعلام نموده است که برای این اتفاق بزرگ، تمامی شرکت هایش لانچ در نیمه شب را نیز برای مشتری انجام خواهند داد.

عـــرضه این کنسول در شرهای پر جمعیت این کشور مثل Cardiff, Glasgow, Newcastle, London و Nottingham صورت خواهد پذیرفت.

3DS در 25 مارچ در اروپا و انگلستان عرضه خواهد شد.

منبع:
کد:
http://www.vg247.com/2011/02/28/game-holding-midnight-launches-for-3ds-in-uk/

 

N.P PRINCE

عضو سایت
اینو نگاه کنید حال کنید
219714796.jpg


نسخه ی سوم سری Heavy Fire به نام Afghanistan برای Kinect،PS Move و همچنین کنسول Wii تایید شد.

بنا بر گفته ی Microsoft، امسال سال بازی کننده های بزرگسال است که از Kinect خود لذت ببرند. البته با توجه به منتشر شدن بازی برای 2 کنسول دیگر، این حرف کمی منطقی به نظر نمی رسد اما با توجه به پلتفرم اصلی بودن کنسول Xbox 360 شاید نتوان ایراد چندانی به این گفته وارد کرد.

سبک این بازی "تیراندازی ریلی" است یعنی چیزی که قبلا در The Shoot عنوان انحصاری PS Move دیدیم. گرافیک بازی فاصله ی بسیاری با دیگر عناوین همسطح خود دارد و باید منتظر ماند که در بازی نهایی، استدیوی Masstif، چه چیزی را تحویل بازی کننده ها خواهد داد.

هنوز تاریح انتشار دقیقی از بازی اعلام نشده است، اما سایت آمازون زمان انتشار این عنوان را 12 آوریل درج کرده است و به نظر می رسد بازی تنها در آمریکا منتشر خواهد شد.​
 

N.P PRINCE

عضو سایت
آخه که دارم میمیرم دبم میخاد این بازی رو بازی کنم اونم با کینک تا بیاد از نرسیدن خون به مغزم مردم فکرشو بکن با کینک دیگه از اون بازی های مسخره ی بچه گانه خبری نیست قربون شرکت سازنده اینم حقه ی آخر و برتری کینکت از موو
 

bo0o3e

کاربر اخراج شده
آخه که دارم میمیرم دبم میخاد این بازی رو بازی کنم اونم با کینک تا بیاد از نرسیدن خون به مغزم مردم فکرشو بکن با کینک دیگه از اون بازی های مسخره ی بچه گانه خبری نیست قربون شرکت سازنده اینم حقه ی آخر و برتری کینکت از موو


100% تاخیر داره! شک نکنید... :Yahoomain:
 

N.P PRINCE

عضو سایت
فکر نکنم دیگه تا اون موقع طول بکشه تا اون موقع که هممون از خون ریزی مغزی مردیم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا