نرم افزار ویندوز 8 بر روی ایکس باکس

  • شروع کننده موضوع bhmup
  • تاریخ شروع

bhmup

کاربر جدید
دوستان من به تازگی به جمع شما پیوستم و میخوام بدونم ایکس باکس وان میتونه نرم افزار های ویندوز 8 رو اجرا کنه؟چون توجایی خوندم به زودی در اپدیت جدید این اتفاق میفته
 

milad123re

عضو سایت
مایکروسافت هیچ وقت به صراحت اعلام نکرده که آیا نرم افزارهای ویندوز 8 بر روی ایکس باکس وان اجرا خواهند شد یا خیر، اما پیش از این نیز اشاراتی به امکان چنین قابلیتی شده بود. به هر حال امروز در وب سایت Dell.com و در صفحه مربوط به پیش*خرید ایکس*باکس وان به این موضوع اشاره شده که امکان اجرای اپلیکیشن ویندوز 8 در Xbox One وجود دارد.

همه می*دانیم که رابط کاربری و سیستم عامل کنسول بازی ایکس باکس وان شباهت*های زیادی به ویندوز 8 دارد. برخی نیز بر این باورند که سیستم عامل این کنسول بازی در واقع نسخه بهینه شده ویندوز 8 است که برای اجرای سریع بازی*ها بهینه شده است. از طرفی نسل جدید کنسول بازی مایکروسافت براساس معماری x86 بنا شده و از این رو از نظر سخت افزاری نیز شباهت زیادی به PCها دارد.

Dell در وب سایت رسمی خود علاوه بر فروش محصولات برند Dell، نسبت به فروش محصولات دیگر کمپانی*ها نیز اقدام می*کند. به تازگی کنسول بازی Xbox One نیز در این فروشگاه اینترنتی قرار گرفته تاکاربران بتوانند این محصول را پیش خرید کنند. نکته جالب توجه*ای که در توضیحات مربوط به ایکس باکس وان ذکر شده، قابلیت اجرای اپلیکیشن*های تحت ویندوز 8 در این کنسول بازی است.
ixfrzqjrcd52.jpg


حال باید منتظر ماند و دید که این امکان در Xbox One وجود خواهد داشت یا خیر. اگر این موضوع صحت داشته باشد می*توان از آن به عنوان یک برتری نسبت به پلی*استیشن 4 اشاره کرد.
 

reza720

کاربر شناخته شده
ز فک نکنم این قابلیت به همین زودی ها به Xbox One اضافه بشه ولی احتمالش هست.
البته Xbox 360 هم ویندوز داشت ولی فقط مدیا پلیر رو داشت.
 
بالا