milad123re
عضو سایت
تاکنون سخنان اندکی از نحوه عملکرد Ubisoft برای بهره بردن از تکنولوژی های جدید و اتصال آن ها برای ساخت محیط بسیار گسترده Assassin’s Creed Syndicate به بیرون درز کرده است. حال در جریان همایش SIGGRAPH امسال، Ulrich Haar و ebastian Aaltonen در مورد تکنولوژی های استفاده شده در مراحل ساخت و قابلیت های جدید انجین AnvilNext توضیح داده اند. برای جزئیات بیشتر ادامه را بخوانید.
در گذشته سازندگان اعلام کردند که با استفاده از این انجین قادر به قراردادن ۱۰ برابر اشیاء در Assassin’s Creed: Unity نسبت به نسخه های قبلی فرانچایز بوده اند. بدیهی است که این قابلیت برای نسخه جدید نیز در دسترس خواهد بود. حال برای نسخه جدید سازندگان قابلیت جدیدی را نیز برای AnvilNext معرفی کردند که بتواند به خوبی با قابلیت ذکر شده همخوانی پیدا کند. این قابلیت جدید کاهش ۱ الی ۲ ردیف از اندازه drawcalls های محیط می باشد. این قابلیت را می توان موثر و کارآمد به حساب آورد، بخصوص در بازی محیط باز و بزرگی مثل Syndicate. هرچند که Unity در ابتدای عرضه از مشکلات فنی فراوانی رنج می برد، اما AnvilNext اولین قدم برای طراحی و ساخت یک بازی عالی را پیمود. حال Syndicate که در آینده نزدیک عرضه خواهد شد، می تواند با استفاده از قابلیت های جدید انجین AnvilNext، تجربه بسیار بهتری نسبت به Unity ارایه کند.
Ubisoft اعلام کرد که در آینده نزدیک، بر روی دادههای بهتری کار خواهد کرد. کمپانی همچنین از کار بر روی DX12 و تبدیل آن به یک ابزار کارآمد برای ساخت نسخه های بعدی Assassin’s Creed خبر داد. با وجود اینکه Unity دارای نقص ها و ایرادات فراوانی بود، به نظر می رسد Ubisoft از اشتباهات خود درس گرفته و قرار است Assassin’s Creed: Syndicate به همان خوبی باشد که کمپانی ادعا می کند.
Assassin’s Creed: Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر سال جاری برای پلتفرم های PS4 ،PC و Xbox one عرضه خواهد شد.
بن مایه:گیمفا
در گذشته سازندگان اعلام کردند که با استفاده از این انجین قادر به قراردادن ۱۰ برابر اشیاء در Assassin’s Creed: Unity نسبت به نسخه های قبلی فرانچایز بوده اند. بدیهی است که این قابلیت برای نسخه جدید نیز در دسترس خواهد بود. حال برای نسخه جدید سازندگان قابلیت جدیدی را نیز برای AnvilNext معرفی کردند که بتواند به خوبی با قابلیت ذکر شده همخوانی پیدا کند. این قابلیت جدید کاهش ۱ الی ۲ ردیف از اندازه drawcalls های محیط می باشد. این قابلیت را می توان موثر و کارآمد به حساب آورد، بخصوص در بازی محیط باز و بزرگی مثل Syndicate. هرچند که Unity در ابتدای عرضه از مشکلات فنی فراوانی رنج می برد، اما AnvilNext اولین قدم برای طراحی و ساخت یک بازی عالی را پیمود. حال Syndicate که در آینده نزدیک عرضه خواهد شد، می تواند با استفاده از قابلیت های جدید انجین AnvilNext، تجربه بسیار بهتری نسبت به Unity ارایه کند.
Ubisoft اعلام کرد که در آینده نزدیک، بر روی دادههای بهتری کار خواهد کرد. کمپانی همچنین از کار بر روی DX12 و تبدیل آن به یک ابزار کارآمد برای ساخت نسخه های بعدی Assassin’s Creed خبر داد. با وجود اینکه Unity دارای نقص ها و ایرادات فراوانی بود، به نظر می رسد Ubisoft از اشتباهات خود درس گرفته و قرار است Assassin’s Creed: Syndicate به همان خوبی باشد که کمپانی ادعا می کند.
Assassin’s Creed: Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر سال جاری برای پلتفرم های PS4 ،PC و Xbox one عرضه خواهد شد.
بن مایه:گیمفا