به نظرتون در کل xbox خوبه یا ps3

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
خواهشن از رو احساسو تعصب نظر ندین من دلم میخاد بدونم دوستان دیگه نظرشون چیه راجبه XBOX و PS3 بعد بازیهای انحصاری کدوم سرتره مثلا


Gears Of War 3 یا Gears Of War 2 با Uncharted 3


دوستان هدف من از زدن این تاپیک دونستن نظر دوستان هستش خواهشن به هم توهین نکنیم دلم میخاد منطقی مثل ادمای منطقی دوستانه با هم بحث کنیم .

 

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
دوستان به نظر من جفت کنسولا خوبن و این نظره شخصیه منه ولی در کل من این 2 تا کنسولو کنار هم بازی کردم یعنی تو یه ان من میگم گرافیک xbox از ps3 سرتره بازی های انحصاریشم من میگم دسته کمی از ps3 نداره بلکه سرترم هست دوستان ps3 داریکس 11 ساپورت نمیکنه این یکی از عیب های ps3 هست از طرفی برا بازی ریختن برا هر بازی نیم ساعت باید منتظر بمونی تا براتون بازی بریزن در ضمن کنسول به این گندگیو باید بزنی بقلت ببرین تا توش بازی بریزین این خیلی بده برا یه کنسول در ضمن خود بازیم رایت شدشو ندارین یعنی یبار پاکش کنین اگه جا نبود تو هاردش باید باز پول بدین تا براتون بریزنشون تازه کالکشن بازی هارو ندارین هیچ وقت من بعضی بازیارو حتما باید داشته باشم مثلا کلا gears of war - alan wake - red dead - forza3 همه اینا باید باشه من از یکیم شنیدم ps3 1080 p ساپورت نمیکنه میگن 720 p ساپورت میکنه .
 

7blue

عضو سایت
آقا دسته هر دو تا کنسول رو باهاش بازی کردم . دسته PS3 دست کمی از PS2 و PS1 نداره و دقیقا سبکش همونه !!!!! اما XBOX360!!!!!!!!!!! شما 4 ساعت بدون وقفه باهاش بازی کن اگه دستت خسته شد !!!!!!!!! درسته از لحاظ سخت افزاری میگن ! ps3 قویتره اما هیچ تغییری تو کیفیت یا اجرای گیم نمیبینی بلکه به قول دوستان شاید کیفیت بازیهای xbox بهتر هم باشه !!!!!! ولی خب هستن کسانی که ps3 رو عمرا با xbox عوض نکنن ! که دلیل رو باید از خودشون بپرسی !
 

ADU_Tank

عضو سایت
سلام...با توجه به این که در ایران زندگی میکنیم به نظر من XBOX خیلی به صرفه تره تازه به قول دوستمون جناب Real Madrid 9 میتونی یه کلکسیون از بازیهاش داشته بازی و طراحی دستش خیلی باحاله خیلی بازی کردن باهاش حال میده...ولی انحصاریهای PS3 خیلی قشنگ اند.
 

Xboxlover

عضو سایت
با سلام.
اقای صیام قبلا گفته بودن اگه کینکت و بازیهای حرکتی براتون مهمه xbox بگیر و اگه نه ps3 ،
ببخشید یه ذره شلخته توضیح میدم،اطلاعات من همین قدره!
ولی شما پرسیدی کدوم سرتره،من حرفهای دوستمون Real Madrid 9 رو کاملا تایید می کنم،ps3 کپی خور کامل نشده ،یعنی واسه هر بازی پدرت ادم دمیاد تا برات بریزن رو هارد،هنوز خیلی از مشکلات نرم افزاریش هم شناخته نشده،ممکنه تا دو ماه دیگه همه ps3 های کپی خور مشکل پیدا کنن!ولی xbox حقانیتش ثابت شده!
اینطور که من شنیدم پردانزنده ps3 از ایکس باکس قوی تره،اما از نظر گرافیک و زیبایی بازی فرق زیادی با هم ندارن.
هیچکس منکر این نیست که انحصاری های پلی استیشن 3 اعجاب اورن و از بازیهای دیگه سر ترن،و این بستگی به خودت داره که چقدر عاشق انحصاری هاش باشی،من میشناسم طرف از عشق God Of War 3 رفته با قرض یه ps3 گرفته!اگه خیلی به انحصاریها دلبسته نیستی،شک نکن که ایکس باکس بهتره،ایکس هم انحصاری داره،فیبل یه نمونه که نسخه جدیدیش هم که قراره بیاد انحصارا مال ایکس باکسه.قابلیت دیگه ای که کنسول مایکروسافت رو از سونی برتر کرده کینکته که یه دوربین 150 تومنیه،می تونی بدون دسته و فقط با حرکات دست و پا و بدن،بازیهای مخصوصش رو انجام بدی.
من در ادامه مشخصات سخت افزاری هر دو کنسول رو براتون گذاشتم:
PS3
* سرعت 550 MHz
* قابلیت انجام 1.8 TFLOPS (تریلیون عملیات ممیز شناور در ثانیه) در تئوری
* دو کانال خروجی با بیشترین دقت ممکن (1080p)
* خطوط لوله سایه زن ممیز شناور چند مسیر قابل برنامه ریزی
* 136 عمل سایه زنی در هر کلاک
* 74.8 بیلیون عمل سایه زنی در ثانیه
* 33 بیلیون عمل ضرب نقطه ایی در ثانیه
* دقت پیکسل 128 بیت که پرداخت صحنه ها توسط HDRI (تصویر سازی کاملا پویا) را امکان پذیر می کند.

حافظه

* 256 مگابایت حافظه XDR DRAM از Rambus با سرعت تراشه پردازنده اصلی یعنی 3.2 GHz
* 256 مگابایت GDDR3 VRAM با سرعت 700 MHz

پهنای باند سیستم در تئوری

* 25.6 گیگابایت در ثانیه با حافظه اصلی XDR DRAM توسط فرمول: 64 bits x 3.2 GHZ
* 22.4 GB/s با حافظه GDDR3 VRAM توسط فرمول: 128 bits x 700 MHz که در 2 دسترسی در هر کلاک ضرب می شود.
* RSX: 20 GB/s نوشتن و 15 GB/s خواندن

خروجی و ورودی های صوتی و تصویری

* اندازه های تصویر پشتیبانی شده: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
* دو خروجی HDMI 1.3 (در خروجی دقت بالا البته اگر دو تلویزیون دقت بالا دارید)
* خروجی نوری S/PDIF برای صدای دیجیتال
* چندین خروجی تصویری آنالوگ )مرکب، S-Video و کامپوننت)

صدا

* صدای دالبی دیجیتال 5.1 و بیشتر، DTS، LPCM، DTS-HD، Dolby TrueHD

ذخیره سازی

* دیسک های Blu-ray، DVD و CD
* هارد دیسک 60 گیگابایت قابل جداسازی و افزایش، با Linux از قبل نصب شده
* Memory Stick Standard/Duo و شکاف Standard/Mini
* CompactFlash نوع 1 و 2
* شکاف SD و MMC



XBOX 360
(به تفصیل)

پردازنده مركزي در كنسول XBOX 360 با نام رسمي Xenon توسط شركت مايكروسافت و Waternoose توسط شركتIBM ناميده مي*شود. اين پردازنده به صورت سه هسته*اي و براساس ساختار پردازنده پاور پي*سي طراحي شده است.

پردازنده XBOX 360 با بهره*گيري از فناوري نود نانومتري طراحي شده است و از 165**ميليون ترانزيستور بهره مي*برد. البته طبق گزارش*هاي اعلام شده قرار است اين پردازنده با فناوري 65**نانومتري در سال 2007 براي كنسول XBOX 360 طراحي شود كه اين عامل باعث كاهش گرماي توليديِ اين پردازنده و افزايش كارايي آن مي*گردد.

به*طور كلي سه هسته موجود در اين پردازنده به صورت موازي و در فركانس 2/3**گيگاهرتز فعاليت مي*كنند كه اين عامل باعث افزايش كارايي اين واحد پردازشي در محاسبات پيچيده مي*شود.
احد پردازش گرافيكي (GPU)
Xenos نام اختصاصي پردازنده گرافيكي كنسول 360*XBOX است كه شركت ATi آن را طراحي كرده است. اين پردازنده گرافيكي با نام رمز 1C و گاهي 500R در شركت ATi ناميده مي*شود. چيپ*ست Xenos شامل دو ساختار جدا از يكديگر است. اولين قسمت اين چيپ*ست مربوط به واحد پردازش گرافيكي است كه بيشترين قسمت از فضاي اين چيپ*ست را اشغال نموده است. قسمت دوم اين چيپ*ست حافظه سريعي به نام eDRam است كه در سمت چپ واحد پردازش گرافيكي قرار دارد.

ساير مشخصات پردازنده گرافيكي XBOX 360 عبارتند از:

1-وجود 48**مسير پيشرفته موازي براي محاسبات پيشرفته گرافيكي
2-معماري سايه*زني مشترك كه امكان پردازش دستورالعمل*هاي سايه*زني پيكسلي و راسي را در هر يك از لوله*ها ميسر مي*سازد. (در اين حالت هر يك از لوله*هاي پردازشي، قابليت اجراي انواع سايه زني پيكسلي و راسي را دارد)
3-پشتيباني كامل از سايه*زني نسخه 3 براي پردازش بازي*هاي جديد
4-قابليت پردازش 48 ميليارد دستورالعمل سايه زني در ثانيه كه مي*تواند توان پردازشي چشمگيري را در اجراي بازي**ها به*وجود مي*آورد.
5-مكان پردازش پانصدميليون مثلث در ثانيه كه اجراي سريع تصاوير سه بعدي پيچيده را ميسر مي*سازد.
6- برخورداري ازTexel Fillrate حدود هشت گيگاتكسل در ثانيه كه از رابطه زير قابل محاسبه است:
فركانس پردازنده گرافيكي** حداكثر تعداد بافت گذاري = ميزان گيگاتكسل
500 * 16 = 8 گيگا تكسل
7-ميزانPixel Fillrate ، شانزده گيگاپيكسل در ثانيه كه براي پردازش پيشرفته*ترين بازي*ها مناسب است.
*8-* قدرت پردازش 24**ميليارد نقطه در ثانيه توسط پردازنده گرافيكي (درصورت فعاليت همزمان پردازنده گرافيكي وCPU كنسول XBOX 360 قادر به پردازش 6/33 ميليارد نقطه در ثانيه است)

حافظه
كنسول XBOX 360 مجهز به 512 مگابايت حافظه از نوع 3GDDR است كه با فركانس هفتصد مگاهرتز فعاليت مي*كند. اين حافظه متعلق به شركت سامسونگ است كه قادر به تامين اطلاعات موردنياز پردازنده گرافيكي با حداقل تأخير است.

پهناي باند حافظه:
پهناي باندي كه ميان حافظه موجود درeDRam و واحد Logic (منطقي) وجود دارد حدود 256 گيگابايت در ثانيه است كه ارتباط سريع ميان اين دو واحد را با كمترين تأخير مهيا مي*كند. از طرفي، واحد پردازش گرافيكي با پهناي باند 32 گيگابايت در ثانيه با واحدLogic در ارتباط است كه اين مقدار از رابطه زير قابل محاسبه است:

پهناي باند****تعداد دستورالعمل در هر سيكل* فركانس ميان پردازنده و واحدLogic
2 * 2 * 46 =23 GB/S گيگاهرتز

همچنين پهناي باند ميان حافظه گرافيكي و پردازنده گرافيكي در اين كنسول 4/*22***گيگابايت در ثانيه است كه از رابطه زير قابل محاسبه است:

پهناي باند حافظه * تعداد دستورالعمل در هر سيكل * فركانس حافظه
4/22 * =*128* * *2* * *700*

واحد پردازش گرافيكي و پردازنده مركزي در اين كنسول با پهناي باند 6*/*21 گيگا بايت در ثانيه با يكديگر ارتباط دارند كه در اين ارتباط روي لبه صعودي و نزولي سيگنال 8/10 گيگا بايت اطلاعات در ثانيه تبادل مي*شود. پل*جنوبي در اين كنسول با پهناي باند يك گيگابايت در ثانيه با پردازنده گرافيكي در ارتباط است كه اين عامل ارتباط سريع ميان دسته*هاي بازي و ساير قطعات جانبي را با پردازنده مركزي ميسر مي*سازد.
 

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
سلام دوست عزیزم Xboxlover از نظراتتون خیلی ممنونم خیلی عالی بود من خودم به شخصه کلی استفاده کردم دستتونم درد نکنه عزیز موفق باشین .
 

hosein009

کاربر جدید
agha toro khoda komak konid yeki begi baraye football kodom behtare ??????
email man :hosein.9543@yahoo.com
 

arthur

کاربر فعال
تو بازی انحصاری خب معلومه ps3 سرتره.
ولی درکل(قیمت،کیفیت و...) اینم خب معلومه Xbox 360.
 

ezio

کاربر شناخته شده
تو بازی انحصاری خب معلومه ps3 سرتره.
ولی درکل(قیمت،کیفیت و...) اینم خب معلومه xbox 360.
قیمت که دلیل نمیشه دوست عزیز.بوگاتی هم از پراید گرون تره.پس دیگه پراید چون ارزدنه بهتره؟کیفیتم انحصاری ها که خودت فرمودی کدوم ولی مولتی پلتفروم ها هم فرقش زمین تا آسمون نیست.کلا طوری فن های 360میگن کیفیت انگار کیفیت پی اس 3تو مولتی ها در حد میکرو هست.در کل هم اصلا 360بهتر نیست.در کل سلیقست که حکم میکنه.
 

ezio

کاربر شناخته شده
با سلام.
اقای صیام قبلا گفته بودن اگه کینکت و بازیهای حرکتی براتون مهمه xbox بگیر و اگه نه ps3 ،
ببخشید یه ذره شلخته توضیح میدم،اطلاعات من همین قدره!
ولی شما پرسیدی کدوم سرتره،من حرفهای دوستمون real madrid 9 رو کاملا تایید می کنم،ps3 کپی خور کامل نشده ،یعنی واسه هر بازی پدرت ادم دمیاد تا برات بریزن رو هارد،هنوز خیلی از مشکلات نرم افزاریش هم شناخته نشده،ممکنه تا دو ماه دیگه همه ps3 های کپی خور مشکل پیدا کنن!ولی xbox حقانیتش ثابت شده!
اینطور که من شنیدم پردانزنده ps3 از ایکس باکس قوی تره،اما از نظر گرافیک و زیبایی بازی فرق زیادی با هم ندارن.
هیچکس منکر این نیست که انحصاری های پلی استیشن 3 اعجاب اورن و از بازیهای دیگه سر ترن،و این بستگی به خودت داره که چقدر عاشق انحصاری هاش باشی،من میشناسم طرف از عشق god of war 3 رفته با قرض یه ps3 گرفته!اگه خیلی به انحصاریها دلبسته نیستی،شک نکن که ایکس باکس بهتره،ایکس هم انحصاری داره،فیبل یه نمونه که نسخه جدیدیش هم که قراره بیاد انحصارا مال ایکس باکسه.قابلیت دیگه ای که کنسول مایکروسافت رو از سونی برتر کرده کینکته که یه دوربین 150 تومنیه،می تونی بدون دسته و فقط با حرکات دست و پا و بدن،بازیهای مخصوصش رو انجام بدی.
من در ادامه مشخصات سخت افزاری هر دو کنسول رو براتون گذاشتم:
Ps3
* سرعت 550 mhz
* قابلیت انجام 1.8 tflops (تریلیون عملیات ممیز شناور در ثانیه) در تئوری
* دو کانال خروجی با بیشترین دقت ممکن (1080p)
* خطوط لوله سایه زن ممیز شناور چند مسیر قابل برنامه ریزی
* 136 عمل سایه زنی در هر کلاک
* 74.8 بیلیون عمل سایه زنی در ثانیه
* 33 بیلیون عمل ضرب نقطه ایی در ثانیه
* دقت پیکسل 128 بیت که پرداخت صحنه ها توسط hdri (تصویر سازی کاملا پویا) را امکان پذیر می کند.

حافظه

* 256 مگابایت حافظه xdr dram از rambus با سرعت تراشه پردازنده اصلی یعنی 3.2 ghz
* 256 مگابایت gddr3 vram با سرعت 700 mhz

پهنای باند سیستم در تئوری

* 25.6 گیگابایت در ثانیه با حافظه اصلی xdr dram توسط فرمول: 64 bits x 3.2 ghz
* 22.4 gb/s با حافظه gddr3 vram توسط فرمول: 128 bits x 700 mhz که در 2 دسترسی در هر کلاک ضرب می شود.
* rsx: 20 gb/s نوشتن و 15 gb/s خواندن

خروجی و ورودی های صوتی و تصویری

* اندازه های تصویر پشتیبانی شده: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
* دو خروجی hdmi 1.3 (در خروجی دقت بالا البته اگر دو تلویزیون دقت بالا دارید)
* خروجی نوری s/pdif برای صدای دیجیتال
* چندین خروجی تصویری آنالوگ )مرکب، s-video و کامپوننت)

صدا

* صدای دالبی دیجیتال 5.1 و بیشتر، dts، lpcm، dts-hd، dolby truehd

ذخیره سازی

* دیسک های blu-ray، dvd و cd
* هارد دیسک 60 گیگابایت قابل جداسازی و افزایش، با linux از قبل نصب شده
* memory stick standard/duo و شکاف standard/mini
* compactflash نوع 1 و 2
* شکاف sd و mmc



xbox 360
(به تفصیل)

پردازنده مركزي در كنسول xbox 360 با نام رسمي xenon توسط شركت مايكروسافت و waternoose توسط شركتibm ناميده مي*شود. اين پردازنده به صورت سه هسته*اي و براساس ساختار پردازنده پاور پي*سي طراحي شده است.

پردازنده xbox 360 با بهره*گيري از فناوري نود نانومتري طراحي شده است و از 165**ميليون ترانزيستور بهره مي*برد. البته طبق گزارش*هاي اعلام شده قرار است اين پردازنده با فناوري 65**نانومتري در سال 2007 براي كنسول xbox 360 طراحي شود كه اين عامل باعث كاهش گرماي توليديِ اين پردازنده و افزايش كارايي آن مي*گردد.

به*طور كلي سه هسته موجود در اين پردازنده به صورت موازي و در فركانس 2/3**گيگاهرتز فعاليت مي*كنند كه اين عامل باعث افزايش كارايي اين واحد پردازشي در محاسبات پيچيده مي*شود.
احد پردازش گرافيكي (gpu)
xenos نام اختصاصي پردازنده گرافيكي كنسول 360*xbox است كه شركت ati آن را طراحي كرده است. اين پردازنده گرافيكي با نام رمز 1c و گاهي 500r در شركت ati ناميده مي*شود. چيپ*ست xenos شامل دو ساختار جدا از يكديگر است. اولين قسمت اين چيپ*ست مربوط به واحد پردازش گرافيكي است كه بيشترين قسمت از فضاي اين چيپ*ست را اشغال نموده است. قسمت دوم اين چيپ*ست حافظه سريعي به نام edram است كه در سمت چپ واحد پردازش گرافيكي قرار دارد.

ساير مشخصات پردازنده گرافيكي xbox 360 عبارتند از:

1-وجود 48**مسير پيشرفته موازي براي محاسبات پيشرفته گرافيكي
2-معماري سايه*زني مشترك كه امكان پردازش دستورالعمل*هاي سايه*زني پيكسلي و راسي را در هر يك از لوله*ها ميسر مي*سازد. (در اين حالت هر يك از لوله*هاي پردازشي، قابليت اجراي انواع سايه زني پيكسلي و راسي را دارد)
3-پشتيباني كامل از سايه*زني نسخه 3 براي پردازش بازي*هاي جديد
4-قابليت پردازش 48 ميليارد دستورالعمل سايه زني در ثانيه كه مي*تواند توان پردازشي چشمگيري را در اجراي بازي**ها به*وجود مي*آورد.
5-مكان پردازش پانصدميليون مثلث در ثانيه كه اجراي سريع تصاوير سه بعدي پيچيده را ميسر مي*سازد.
6- برخورداري ازtexel fillrate حدود هشت گيگاتكسل در ثانيه كه از رابطه زير قابل محاسبه است:
فركانس پردازنده گرافيكي** حداكثر تعداد بافت گذاري = ميزان گيگاتكسل
500 * 16 = 8 گيگا تكسل
7-ميزانpixel fillrate ، شانزده گيگاپيكسل در ثانيه كه براي پردازش پيشرفته*ترين بازي*ها مناسب است.
*8-* قدرت پردازش 24**ميليارد نقطه در ثانيه توسط پردازنده گرافيكي (درصورت فعاليت همزمان پردازنده گرافيكي وcpu كنسول xbox 360 قادر به پردازش 6/33 ميليارد نقطه در ثانيه است)

حافظه
كنسول xbox 360 مجهز به 512 مگابايت حافظه از نوع 3gddr است كه با فركانس هفتصد مگاهرتز فعاليت مي*كند. اين حافظه متعلق به شركت سامسونگ است كه قادر به تامين اطلاعات موردنياز پردازنده گرافيكي با حداقل تأخير است.

پهناي باند حافظه:
پهناي باندي كه ميان حافظه موجود درedram و واحد logic (منطقي) وجود دارد حدود 256 گيگابايت در ثانيه است كه ارتباط سريع ميان اين دو واحد را با كمترين تأخير مهيا مي*كند. از طرفي، واحد پردازش گرافيكي با پهناي باند 32 گيگابايت در ثانيه با واحدlogic در ارتباط است كه اين مقدار از رابطه زير قابل محاسبه است:

پهناي باند****تعداد دستورالعمل در هر سيكل* فركانس ميان پردازنده و واحدlogic
2 * 2 * 46 =23 gb/s گيگاهرتز

همچنين پهناي باند ميان حافظه گرافيكي و پردازنده گرافيكي در اين كنسول 4/*22***گيگابايت در ثانيه است كه از رابطه زير قابل محاسبه است:

پهناي باند حافظه * تعداد دستورالعمل در هر سيكل * فركانس حافظه
4/22 * =*128* * *2* * *700*

واحد پردازش گرافيكي و پردازنده مركزي در اين كنسول با پهناي باند 6*/*21 گيگا بايت در ثانيه با يكديگر ارتباط دارند كه در اين ارتباط روي لبه صعودي و نزولي سيگنال 8/10 گيگا بايت اطلاعات در ثانيه تبادل مي*شود. پل*جنوبي در اين كنسول با پهناي باند يك گيگابايت در ثانيه با پردازنده گرافيكي در ارتباط است كه اين عامل ارتباط سريع ميان دسته*هاي بازي و ساير قطعات جانبي را با پردازنده مركزي ميسر مي*سازد.
دوست خوبم حقانیت اثبات شده ایکس باکس فقط به خاطر اینه که داستان های مربوط به کپی اون بی دردسره؟مگه کپی هم ملاکه ارزشه؟این حرف رو با خودمم هستم:تا کی کپی و امثال این واسه ما ارزش باید حساب بشه؟نصف مردم دنیا قانونی و اورجینال باز هستن ولی ما اینجا....البته میدونم وضع چجور.چون خودمم کپی میخرم ولی دیگه نمیخوام کپی بخرم ولی اگه نتونمم اورجینال بخرم هیچ موقع کپی رو مزیت نمیدونم.تو ایران باب شده 360بهترا چون دردسر کپیش کمترتز ریشه غلطه حالا بیاییم ما عامل براری حسابش کنیم؟خدا وکیلی خیلی از طرفدارای 360هم برتری کینکتو و کیفیتو و...بهونه میکنند عامل اصلیشون همون کپی هست.البته منظورم شما نیستید.خیلی از فن های 360 حتی خودمم قبلا اینجوری بودم.خدا وکیلی اینو از دلیلاتون حذف کنید.
 

arthur

کاربر فعال
قیمت که دلیل نمیشه دوست عزیز.بوگاتی هم از پراید گرون تره.پس دیگه پراید چون ارزدنه بهتره؟کیفیتم انحصاری ها که خودت فرمودی کدوم ولی مولتی پلتفروم ها هم فرقش زمین تا آسمون نیست.کلا طوری فن های 360میگن کیفیت انگار کیفیت پی اس 3تو مولتی ها در حد میکرو هست.در کل هم اصلا 360بهتر نیست.در کل سلیقست که حکم میکنه.
اگه دقت کنید خود آقای Real Madrid 7 هم گقتن که از روی احساس نگید.
ولی منظور من از قیمت این بود که Xbox از نظر کیفیت با ps3 هیچ فرقی نداره و راحت میشه هکش کرد و قیمتش هم کمه پس در نتیجه همه اون ارزونتره و با کیفیتره رو انتخاب میکنن.:tup:
 

arthur

کاربر فعال
دوست خوبم حقانیت اثبات شده ایکس باکس فقط به خاطر اینه که داستان های مربوط به کپی اون بی دردسره؟مگه کپی هم ملاکه ارزشه؟این حرف رو با خودمم هستم:تا کی کپی و امثال این واسه ما ارزش باید حساب بشه؟نصف مردم دنیا قانونی و اورجینال باز هستن ولی ما اینجا....البته میدونم وضع چجور.چون خودمم کپی میخرم ولی دیگه نمیخوام کپی بخرم ولی اگه نتونمم اورجینال بخرم هیچ موقع کپی رو مزیت نمیدونم.تو ایران باب شده 360بهترا چون دردسر کپیش کمترتز ریشه غلطه حالا بیاییم ما عامل براری حسابش کنیم؟خدا وکیلی خیلی از طرفدارای 360هم برتری کینکتو و کیفیتو و...بهونه میکنند عامل اصلیشون همون کپی هست.البته منظورم شما نیستید.خیلی از فن های 360 حتی خودمم قبلا اینجوری بودم.خدا وکیلی اینو از دلیلاتون حذف کنید.
خدا وکیلی شما هم دیگه زیادی دارید از ps3 دفاع میکنید.(ناراحت نشین ولی راسته):blah:
 

ezio

کاربر شناخته شده
خدا وکیلی شما هم دیگه زیادی دارید از ps3 دفاع میکنید.(ناراحت نشین ولی راسته):blah:
دوست عزیز من یه عبارت که حاوی طرفداری از پی اس 3باشه ذکر نکردم.کدومه تعریف؟من همیشه میگم دوتارو خوبه داشته باشی.ولی اینجا نمودار برتری 360رو خیلی بالا میکشند در صورتی که من میگم مساویش کنید این شاید کم ترین حق پی اس 3هست.من خودم یه پست داشتم تو همین سایت که هزار تا برتری از 360گفتم در حالی که الان خیلی هاشو رد میکنم.چون اون موقع تو اون جو بودم.360هم خوبه.ولی پی اس. ازش چیزی کم نداره.آخه راحت بازی کپی گیر بیاد برتری نیست.گنج هم کم گیر میاد.بی ارزشه؟
 

ezio

کاربر شناخته شده
اگه دقت کنید خود آقای real madrid 7 هم گقتن که از روی احساس نگید.
ولی منظور من از قیمت این بود که xbox از نظر کیفیت با ps3 هیچ فرقی نداره و راحت میشه هکش کرد و قیمتش هم کمه پس در نتیجه همه اون ارزونتره و با کیفیتره رو انتخاب میکنن.:tup:
من نمیگم 360واسه ما ها بده.اتفاقا قدرت خریدش رو بیشتر داریم ولی این دلیل نیست.اینا دوتا کنسولند.میگن 360کیفیت مولتیش بهتره از اون طرفم انحصاری های پی اس خوبه.این به اون در.این دوتا مهمه.پس چیزی از هم نه این کم داره نه اون.بازیهای اورجینالنم گرونه خوب باشه.یه چیزی ارزونه یه چیزم گرون.الان کپی پی اس هم زیاده.ولی اصلا این مهم نیست.الان هر بازی منتشر میشه اورجینالش پره تو ایران.پس مشکل بازی نداره.مشکل کپی از خود ماست.از خود منه که عادت کردیم بهش.حرفاتم که گفتی کیفیتش در همون حده و با قیمت کم تر قبول دارم.ولی راحت هک شدنو قبول ندارم.یعنی خداوکیلی اگه دلیل همه این باشه که دو تا کنسول در یک سطح هست کیفتشون ولی یکی ارزدن تر و همه اونو بخرن ناراحت نمیشم.چون معلومه در یه سطح هستند خب پس چرا بریم سرلغ کنسول گرونه.ولی از این ناراحتم که دلیل خرید خیلی ها زود هک شدنشو ماجرای مربوطشه.
 

ezio

کاربر شناخته شده
فقط ایکس باکس.اونم برا کینکت
وضع اقتصادی رو قبول دارم.آره همه نمیتونن منم مثل همون همه هستم.ولی ایکس باکسم اورجینالش همین اندازست.کپی من میگم کلا غلطه.با اینکه خودمم کپی بازم.ولی حتی کپی هم در نظر بگیریم بازم کپی پی اس پر بازاره.گنج نایاب که نیست.من. نمیگم و نخواهم گفت پی اس سروره 360هست ولی اینو میگم که 360هم سرور و برتر نیست.شما خودت میگی امکانات و قدرت و...پی اس بالاتره که من میگم آقا اصلا برابر نه بالاتر.پس دیگه چرا به این قطعیت میگید 360.البته این اجبار نیست.من آرزومه دوتا در کنار هم باشند ولی اونایی که 360دارن بی بر و برگشت میخوان بگن خرید پی اشتباهه ولی اینجور نیست.دوتا برابر.آخه پی اس رو اینجا از سگا میکرو هم پایین تر میدونن.با همون حقوق هم میشه داداش.خیالت تخت که میشه.حقوق اکثر جامعه دریک سطحه.درصد کمی خیلی مایه دار و خیلی بدبخت هستند.اکثرا متوسط هستن و یک اندازه.
 

arthur

کاربر فعال
من نمیگم 360واسه ما ها بده.اتفاقا قدرت خریدش رو بیشتر داریم ولی این دلیل نیست.اینا دوتا کنسولند.میگن 360کیفیت مولتیش بهتره از اون طرفم انحصاری های پی اس خوبه.این به اون در.این دوتا مهمه.پس چیزی از هم نه این کم داره نه اون.بازیهای اورجینالنم گرونه خوب باشه.یه چیزی ارزونه یه چیزم گرون.الان کپی پی اس هم زیاده.ولی اصلا این مهم نیست.الان هر بازی منتشر میشه اورجینالش پره تو ایران.پس مشکل بازی نداره.مشکل کپی از خود ماست.از خود منه که عادت کردیم بهش.حرفاتم که گفتی کیفیتش در همون حده و با قیمت کم تر قبول دارم.ولی راحت هک شدنو قبول ندارم.یعنی خداوکیلی اگه دلیل همه این باشه که دو تا کنسول در یک سطح هست کیفتشون ولی یکی ارزدن تر و همه اونو بخرن ناراحت نمیشم.چون معلومه در یه سطح هستند خب پس چرا بریم سرلغ کنسول گرونه.ولی از این ناراحتم که دلیل خرید خیلی ها زود هک شدنشو ماجرای مربوطشه.
ببخشید شما راست میگی من از نظر قیمت گفتم.:happy:پس همه چیزشون باهم برابره.
 
بالا