نخستین اطلاعات از بازی جدید Farcry 3

reza720

کاربر شناخته شده
files_news__Snap34[w200h200mresizeByMaxSize].JPG

کاور شماره جدید مجله Edge مزین به تصویر Farcry 3 خواهد بود. نخستین اطلاعات از این بازی

زودتر از انتشار مجله به روی خروجی خبرگزاری*ها رفته است. اطلاعاتی شامل مکانیزم*های گیم*پلی، نقش اول بازی و ساختار باز و دارای آزادی عمل ماموریت*ها.
شخصیت اول بازی، James Brody چندین سال است که در تلاش برای پیدا کردن دوست دختر ربوده شده خود، در این جزیره گیر افتاده است. در طی اقامت چندین ساله در جزیره، جیمز دچار نوعی فروپاشی روانی شده است و اعمال او متوهمانه است. مشخص نیست این حالت روانی به خاطر اختلال و استرس پس از ضربه است، یا به خاطر ماندن در این جزیره دیوانه* وار! ولی مطمئنا این رفتار مرموز و عجیب ذهنی، دلیلی دارد.
شخصیت*های منفی بازی نیز به نظر به همین اندازه یا حتی بیشتر روانی هستند! اتفاقات دیوانه* وار زیادی در جزیره در حال وقوع است.
Ubisoft به تسترهای Edge دو ماموریت مختلف را نشان داد. یکی از آن ها بر پایه مخفی*کاری و دیگری، طبق گفته Edge اسکریپت شده. در این بخش شخصیت اول بازی را می*بینیم که در حال فرار از یک کشتی در حال غرق شدن و دشمنان موجود در آن است. بازیکنان می*توانند با اسنایپر دشمنان را از فواصل دور از پا در آورند، یا همانند رمبو به دل دشمن زده و بازی را به یک Run & Gun تبدیل کنند. حتی می*توانید از روش های خلاقانه تری استفاده کنید. مثلا یک C4 را به پشت یک جیپ وصل کرده، جیپ را به درون پایگاه دشمن رانده و آن را منفجر کنید. به نظر می*آید بازی ذات سندباکس خود را حفظ کرده است و ماموریت*ها حالتی غیر خطی و پویا دارند و روش*های متفاوتی برای عبور از مناطق مختلف وجود خواهد داشت. Ubisoft نیز در این مورد قول داده است که آزادی عمل موجود در عناوین گذشته را فراموش نکرده است و سعی دارد آن را به بهترین نحو ممکن در این قسمت اجرا کند.
بنا به گفته Edge، دمویی که آن*ها تجربه کردند، هم قسمت*هایی از بخش های اسکریپت شده و خطی و هم قسمت هایی شامل بخش های پلتفرمینگ و اکتشاف بازی را به آن*ها نشان داد.
عنوان Farcry 3 که در E3 سال گذشته معرفی شد، در تاریخ 6 سپتامبر برای پلتفرم*های PC، PS3 و X360 روانه بازار خواهد شد.


زمان انتشار بازی:
تاریخ انتشار (شمسی): ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
تاریخ انتشار (میلادی): 06 Sep 2012
 

erfan12

کاربر اخراج شده
اقا دستت درد نکنه ولی اینقدر تاپیک نزن ما یه تاپیک درست کردیم بر نقد بازی ها میتونی اومجا نقداتو بنویسی.
اینم لینکش:http://xboxworld.ir/-t546.html
 
بالا