اطلاعاتی از Battlefield 4 لو رفت ، شخصیت زن ، پلتفرم ها و جزییات بیشتر

reza720

کاربر شناخته شده
battlefield-41-250x141.jpg



به تازگی خبر های بزرگی در مورد Battlefield 4 اعلام شده است . گفته شده است که این اطلاعات از طریق تیم چینی EA که در کنفرانسی برای Battlefield 4 بوده اعلام شده است.

اطلاعات را می توانید در زیر بخوانید :
Battlefield 4 -1 توسط موتور Frostbite 2 ساخته می شود و ۸۰ دزرصد بازی بر روی این موتور تاکید دارد.
۲ – نسخه آزمایشی Battlefield 4 در ۲۳ اکتبر ۲۰۱۳ در دسترس خواهد بود. این بازی بر روی نسل فعلی و نسل بعدی پلتفرم ها یعنی PC, PS3, Xbox 360, PS4 و Xbox 720 در حال ساخت است.
Battlefield 4 – 3 بر روی کنسول های فعلی در ۳۰ فریم اجرا خواهد شد و این در حالیست که بر روی نسل آینده در ۶۰ فریم اجرا می شود.
Battlefield 4 – ۴ بر روی Xbox 720, PS4 و PC قابلیت پشتیبانی از ۶۴ بازیکن را در حالت مولتی پلیر دارا می باشد که چنین ویژگی برای کنسول های نسل فعلی قابل اجرا نیست.
Battlefield 4 – 5 دارای گزینه های تغییرانی در گرافیک و روشنایی داینامیک می باشد.
۶ – نسخه PC بازی Battlefield 4 در ۱۰۰ فریم اجرا خواهد شد.
۷ – در Battlefield 4 می توانید فرامین صوتی بدهید و همچنین نقش فرمانده را در مولتی پلیر همراه با تعداد زیادی از ابزار ها و توانایی های جدید امتحان کنید.
۸ – داستان Battelfield 4 همچنان در دوران مدرن می باشد و یه اشتراک گذاشتن فیلم ها هم به بازی اضافه شده است . این یعنی این که گیمر ها قادر خواهند بود تا ویدیوی های ضبط شده از مراحل بازی را مستقیما در وبلاگ Battlelog مشاهده کنند.
۹ – در Battlefield 4 شما کنترل شخصیت زن را هم به عهده خواهید گرفت. این بازی در مجموع در سه جناح ایالات متحده ، چین و طبق معمول روسیه در جریان خواهد بود.
البته این اطلاعات هنوز تایید رسمی نشده است.
 

reza720

کاربر شناخته شده
یا ابرفرز 60 فریم برای ایکس باکس 100 فریم برای pc :-o
 

Hunter01

کاربر شناخته شده
دوتا نکته باید گم
منبع:www.gamefa.com
ی دقیقه وقت میزاشتی برا خوندنمتوجه میشدی مطلبی درباره زن توش نیست
یکم فسفر بسوزون
وسلام
 
بالا