اسمارت کلیپ: محصولی جدید از Nyko برای افزودن صفحه*نمایش دوم به دسته بازی ایکس*باکس وا

  • شروع کننده موضوع amin77
  • تاریخ شروع

amin77

عضو سایت
اسمارت کلیپ: محصولی جدید از Nyko برای افزودن صفحه نمایش دوم به دسته بازی xbox one و p

e8f1288d67c65deb76e39fa33b78fc98_XL.jpg



حالا که به صورت رسمی با مشخصات کامل هر دو کنسول ایکس*باکس وان و پلی*استیشن 4 آشنا شدیم، دیگر باید منتظر انواع لوازم جانبی و محصولات متفرقه برای این دو باشیم. یکی از اولین محصولات ارائه شده، گیره هوشمندی* است که با اتصال به دسته بازی کنسول شما، امکان داشتن یک صفحه نمایش اضافی به کمک تلفن هوشمند را فراهم می*کند.



هر دو شرکت مایکروسافت و سونی، قابلیت اتصال تلفن هوشمند و تبلت به کنسول هایشان و بهره*مندی از یک نمایشگر دوم را فراهم آورده*اند. اما سوال اینجاست که در هنگام بازی چگونه می*توان از این امکان بهره*برد؟
به نظر می*آید که کمپانی نایکو راه حلی برای این موضوع دارد. با استفاده از محصول این شرکت به نام گیره هوشمند (SmartClip) می*توانید تلفن هوشمند خود را بدون دردسر به دسته بازی*تان متصل نموده و در هنگام بازی با استفاده از سرویس اسمارت گلس یا اپلیکیشن پلی*استیشن از امکانات ویژه*ای مانند دسترسی به یک نقشه اضافه بهره*مند شد.
1.jpg
بنابر ادعای سایت انگجت، تجربه*ی کاربری دستگاه مناسب بوده و بازوی دستگاه کاملا قابل تنظیم است. علاوه بر آن، این وسیله بسیار انعطاف پذیر بوده و شما می*توانید هر نوع ابزارکی را که می*خواهید به آن متصل کنید. دو دستگیره کوچک نیز در پایین اسمارت کلیپ تعبیه شده که به شما اجازه می*دهد آن را کاملا به دسته بازی محکم کنید. چرا که در صورت شل بسته شدن گیره یا عدم اتصال صحیح، تجربه*ی چندان رضایت بخشی نصیبتان نخواهد شد.
این ابزارک کاربردی اواخر امسال و مصادف با ورود نسل جدید کنسول*ها به بازار، با قیمتی 14.99 دلاری برای سه کنسول ایکس*باکس وان، ایکس*باکس 360 و پلی*استیشن 4 عرضه خواهد شد.
به نظر شما دیگر شاهد چه نوع ابزار هایی برای کنسول*های نسل بعد خواهیم بود؟
منبع
 
آخرین ویرایش:
بالا