انیمیشن های Battlefield 3 با کمک تکنولوژی ها FIFA و Madden ساخته شده اند

  • شروع کننده موضوع bo0o3e
  • تاریخ شروع

bo0o3e

کاربر اخراج شده
انیمیشن های Battlefield 3 با کمک تکنولوژی ها FIFA و Madden ساخته شده اند

استودیوی بازیسازیDICE اعلام کرد انیمیشن هایی که برای شخصیت های بازی Battlefield 3 ساخته شده با کمک EA Sports بوده است. سرپرست انیماتورهای این استودیو اعلام کرد که برای هر چه طبیعی تر شدن حرکت شخصیت های بازی آن ها از EA Sports کمک گرفته اند. چرا که آن ها حرکت های زیادی از بازیکنان مختلف را در اختیار داشتند و این موضوع به آن ها کمک زیادی کرده است. جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Battlefield 3 همه بازیکنان را شگفت زده کرد. DICE پس از عرضه این دمو هم اعلام کرد که بازی روی تمام پلتفرم ها بسیار فوق العاده خواهد بود.

20110302bf3.jpg
 

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
من کاری با بازیهای دیگه ندارم ولی بهترین بازی از نظر گرافیکی بتل 3 هست بزارین بیاد خودتون میفهمین خیلی عالیه ادم عکساشو میبینه کیف میکنه چه برسه به بازیش .
 

ahr00

کاربر جدید
من الان دارم بتلفیلد 3 رو مثله فیلم میمونه از گرافیک
 

ELITE_360

عضو سایت
انیمیشن های battlefield 3 با کمک تکنولوژی ها fifa و madden ساخته شده اند

استودیوی بازیسازیdice اعلام کرد انیمیشن هایی که برای شخصیت های بازی battlefield 3 ساخته شده با کمک ea sports بوده است. سرپرست انیماتورهای این استودیو اعلام کرد که برای هر چه طبیعی تر شدن حرکت شخصیت های بازی آن ها از ea sports کمک گرفته اند. چرا که آن ها حرکت های زیادی از بازیکنان مختلف را در اختیار داشتند و این موضوع به آن ها کمک زیادی کرده است. جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی battlefield 3 همه بازیکنان را شگفت زده کرد. Dice پس از عرضه این دمو هم اعلام کرد که بازی روی تمام پلتفرم ها بسیار فوق العاده خواهد بود.

20110302bf3.jpg
بابا اینکه نه انیمیشنه انگار داری فیلم با کیفیت hd نگاه میکنی.
ولی بتل 3 بعضی مپاش بزرگن و حوصله ی آدمو سر میبرن
 

mammadex

کاربر فعال
اگه بحث گرافیک فقط برید یه بار دمو جنگ ستارگان ببینید
 

ezio

کاربر شناخته شده
من گرافیک آنچارتد 2و3رو خیره کننده دیدم.بتل 3هم خوب بود ولی رفت زیر سایه ی گند کاریاش.ولی کلا انیمیسن میخواید فقط آساسینس.
 
بالا