بازی های پیشنهادی برای دوستان

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
لطفا آبدیت کنیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد
سلام دوست عزیز میشه واضح تر بگین منظورتون از آپدیت چیه بازیه جدیدارو بزاریم یا نه باز بازی بزاریم موفق باشین .
 

shadow

کاربر جدید
میشه چند تا بازی سبک ادونچر فکری معرفی کنید.ممنونم.
 

ars

عضو سایت
آقایون توضیحاتی درباره fifa street 4:
6y6cc65ir60531grr0.jpg


اولین بازی در سری FIFA Street که توسط تیم حرفه*ای سازنده*ی نسخه*های موفق فیفای اصلی، EA Canada ساخته می*شود. گری پترسون خالق FIFA Street در این مورد می*گوید: "اولین بازی FIFA Street که توسط گروه فوتبال EA ساخته می*شود." او این حرف را در حالی می*زند، که انگار نسخه*های قبلی این فرنچایز، عناوین بدی بودند و به نوعی لکه*ی ننگ کارنامه*ی حرفه*ای سازندگانش محسوب می*شوند. اما در حقیقت سه نسخه*ی پیشین FIFA Street عناوین لذت بخش و شایسته*ای بودند، فقط هنگامی که در کنار برادر بزرگتر خود یعنی فوتبال 11 نفره*ی اصلی، می*ایستادند، اندکی کوچک به نظر می*رسیدند. با اینکه این موضوع فقط و فقط به دلیل سایه بزرگ بیش از اندازه*ی نسخه ی 11 نفره بود، اما این بار قرار است همه چیز تغییر کند. FIFA Street که در نمایشگاه gamescom معرفی شد، بسیار با شکوه تر*از گذشته به نظر می*رسید و این بار شباهت بیشتری با نام خود داشت. پترسون در ادامه*ی صحبت*هایش می*گوید: "من قبلاً بر روی FIFA کار کرده*ام، همه*ی مهندسین اصلی FIFA Street از تیم FIFA می*باشند و بازی نیز با موتور FIFA 12 طراحی می*شود که قبلا در این سری سابقه نداشته است." با توجه به قابلیت*های بالای تیم فیفا و هم چنین موتور قوی فیفا 12، برای شروع همه چیز خیلی خوب است.
اما این تنها نقطه*ی مشترک بین فیفا استریت و فیفا 12 نیست. در نسخه*ی خیابانی همه*ی تیم*های لایسنس شده*ی فیفا 12 از قبیل تیم*های ملی و باشگاهی معروف، برای اولین بار حضور دارند و تمام موارد کوچک و خاصی که در فیفا 12 رعایت شده است، در این نسخه نیز وجود دارد. اما مهم*ترین وجه تشابه، Authenticity یا واقع گرایی است که آن هم برای اولین بار در این بازی وجود دارد. پترسون در شرح این موضوع می گوید: "نسخه*های قبلی سری FIFA Street بر اساس تخیل و به صورت فانتزی ساخته شده بودند اما من فکر نمی*کنم این چیزی باشد که گیمرها می*خواهند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم این بازی را به صورت تجربه*ای واقعی بسازیم زیرا در فوتبال خیابانی چیزهای شگفت انگیز و هیجان آور آنقدر زیاد است که لازم نیست ما چیزهایی که در بازی وجود دارند به صورت اغراق آمیز بسازیم."
پس باید شوت*های قیچی برگردان و توپ*های آتشین را روی نیمکت بنشانیم و با آن*ها خداحافظی کنیم. اما سوالی که برای هرکس پیش می*آید این است که چطور می*توان عنوانی مانند FIFA Street را واقع گرایانه ساخت؟ پترسون جواب این سوال را اینگونه می*دهد: " فوتبال خیابانی واقعی شامل این موارد می*شود. اول، تمرکز بر روی نبردهای یک به یک. در فوتبال خیابانی همیشه یک مدافع رو به روی شماست و بخش بزرگی از ورزش گول زدن حریف پیش رو و تحقیر آن با استفاده از دریبل*های ویژه است." بی*تردید این حرف کاملا صحیح می*باشد.

rlht45m9e54rvgvw5lgt.jpg


در فیفا استریت جدید، سیستم دریبلینگ بازی کاملا تغییر یافته است، به صورتی که اجرای حرکات متنوع آسان*تر و خلاقیت شما در آن بیشتر به چشم می*خورد. این سیستم مشابه چیزی است که قبلا در FIFA دیده*ایم و با همان مکانیک استیک سمت راست کنترل می*شود. اما ماهیت آن*ها کاملا متفاوت است و سیستم استفاده شده در نسخه*ی خیابانی، یک دنده جلوتر از فیفا است. واقعاً دیدن حرکاتی که می*توان با این سیستم دریبلینگ انجام داد، بی*نظیر است. اما هنوز هم برای پیروز شدن در مسابقات خود، باید تاکتیک مناسبی داشته باشید. برای مثال در هنگام حمله تاکتیک مناسب به این صورت است که مدافع را به خود نزدیک می*کنید، سپس با استفاده از سیستم کنترل توپ بازی، توپ را در موقعیت خود به خوبی کنترل کرده و با پا عوض کردن، توپ از راست به چپ و بر عکس تکان می دهید. چنین حرکتی به لطف سیستم کنترل توپ بی*نظیر بازی واقعاً طبیعی و روان است. سپس با استفاده از یک دریبل استثنایی، بازیکن مقابل را لایی می*دهید و یا اینکه با سرعت خود آن را محو می*کنید. با اندکی تمرین، به راحتی می*توانید از دریبل*های جالب بازی استفاده کنید. این سیستم واقعاً جذاب است و به شدت توجه شما را به خود جلب می*کند. ریزه کاری*های زیادی در سیستم دریبلینگ وجود دارد و هر چقدر تجربه*ی شما در بازی بالاتر می*رود، حرکات جدیدتری با استفاده از خلاقیت خود انجام می*دهید.
المان های دیگر فوتبال خیابانی در گیم پلی بازی رعایت شده اند. از دیگر ویژگی*های واقعی بازی می*توان به بازی دیواری یا Wall-Play اشاره کرد. با اینکه می*دانم خیلی از شما خوانندگان این مطلب با این شیوه آشنا هستید، اما باز آن را توضیح می*دهم. در فیفا استریت، بازیکنان می*توانند توپ را به دیوار بکوبند و با این حرکت بازیکن مقابل خود را جا بگذارند. این تنها قابلیت بازی با دیوار نیست، شما می*توانید رو به دیوار بایستید و توپ را نزدیک دیوار نگه دارید، در این حالت بازیکن شما به دیوار تکیه می*دهد و از توپ در مقابل مدافعین حریف دفاع می*کند تا اینکه بازیکن هم تیمی از راه برسد و شما را از آن وضعیت نجات دهد. در واقع بازی دیواری هم در موقع حمله مورد استفاده قرار می*گیرد و هم در شرایطی که می*خواهید توپ را در مالکیت خود نگه دارید. البته همه*ی زمین*های بازی دیوار و یا فنس ندارند که بتوانید این حرکت را در آن انجام دهید.
برای اولین بار در فیفا استریت و همچنین برای اولین بار در تاریخ بازی*های فوتبال (طبق گفته ی پترسون) فوتسال نیز به بازی اضافه شده است. گری پترسون می*گوید: "این یک ورژن رسمی از فوتبال پنج نفره است که توسط فیفا نیز تشخیص داده شده است. در سالن*های فوتسال دیوار وجود ندارد، بنابراین اگر توپ بیرون رفت باید دوباره به داخل بازی پاس داده شود. کرنر هم در بخش فوتسال وجود دارد و همه*ی گل*ها نیز یک اندازه هستند.
بخش دیگر فوتبال خیابانی بازی*های غیر حرفه*ای است که شما و دوستتان در پارک و یا محله*ی خود بازی می*کنید. EA Canada به این گونه بازی*ها هم توجه کرده است و شما می*توانید فیفا استریت را به صورت یک به یک تا شش به شش بازی کنید. بازی هر تعداد بازیکن که داشته باشد، نوع خاصی از بازی کردن را می*طلبد و شما اگر می*خواهید در بازی*هایتان پیروز شوید، باید در هر کدام سبک بازی خود را تغییر دهید.

2oq1z5675wa5eyg3r8l.jpg


FIFA Street دارای 35 منطقه*ی مختلف است که مکان*های مختلفی نظیر ورزشگاه*های رسمی فوتسال، زمین*های آسفالت، خاکی، پارک*ها و غیره را شامل می*شود. البته زمین بازی تاثیر خاصی بر روی گیم پلی بازی ندارد ولی چنین تنوع بی*نظیری که مانند آن را در کمتر عناوینی دیده می*شود، واقعاً شایسته*ی تقدیر است.
همانگونه که قبلا اشاره کردم، برای اولین بار تیم*های باشگاهی هم به بازی اضافه شده*اند. به طور مثال می*توانید یک بازی سه به سه بین منچستر و چلسی و یا یک مسابقه*ی تک به تک بین مسی و رونالدو بر گذار کنید. با اینکه چنین مسابقاتی واقعی نیستند، اما طبق گفته*ی پترسون بیشتر طرفداران بازی، خواهان تیم*های باشگاهی بوده*اند. بنابراین آن*ها تصمیم گرفته*اند این تیم*ها را وارد بازی کنند.
با اینکه FIFA Street زرق وبرق خاص FIFA 12 را ندارد، اما تجربه*ی آن برای هر کسی لذت بخش است. اجرای دریبل*های فوق ویژه و انجام حرکاتی که بعضاً خودمان هنگامی که با دوستانمان در خیابان بازی می*کنیم، در یک بازی کامپیوتری، تجربه*ی بی*نظیری است. دور شدن از آن شبیه سازی دقیق و روی آوردن به عنوانی که علاوه بر واقع گرایی، لذت و سرگرمی هم دارد، تغییری مناسب است که تجربه آن را همه*ی شما پیشنهاد می*کنم.
FIFA Street اوایل سال آینده برای X360 و PS3 منتشر می*شود.​
 

7blue

عضو سایت
دوستان این بازی red dead که چند صفحه پیش توضیح دادید ، خیلی طولانیه ؟؟؟؟؟؟؟ کلا چقدر زمان میبره تموم بشه ؟؟؟؟؟؟ خود xbox چه جوری بهمون امتیاز میده ؟؟؟؟؟؟
 

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
دوستان این بازی red dead که چند صفحه پیش توضیح دادید ، خیلی طولانیه ؟؟؟؟؟؟؟ کلا چقدر زمان میبره تموم بشه ؟؟؟؟؟؟ خود xbox چه جوری بهمون امتیاز میده ؟؟؟؟؟؟
سلام داداش 7blue بله کمی طولانی هست ولی بکوب بازی کنی زود تموم میشه اکرا هم زمانی امتیاز میده که وقتی به کسایی که با علامت سوال نشون داده میشن تو نقشه کمک میکنی امتیاز میده موفق باشین .
 

Arian

مدیر
دوستان دیدین بتل جدا شاخه واقعا یه سرو گردن از همه بازیه بهتره عالیه یعنی با بتل میشه فهمید بازی به چی میگن .

رئال مادرید جان من بد کمپانی 2 رو بازی کردم ولی در مقایسه با بلک اپس حرفی برای گفتن نداشت. حالا به نظرت بتل 3 می تونه با cod mw3 رقابت کنه؟?
 

7blue

عضو سایت
سلام داداش 7blue بله کمی طلانی هست ولی بکوب بازی کنی زود تموم میشه اکرا هم زمانی امتیاز میده که وقتی به کسایی که با علامت سوال نشون داده میشن تو نقشه کمک میکنی امتیاز میده موفق باشین .

والا من که میشه گفت فقط دارم دزدای تحت تعقیب رو میکشم !!!! اتفاق خاص دیگه ای نمیفته !!!!
اون نقطه هایی که تو نقشه به رنگ بنفش هست رو باید بریم اونجا ؟؟؟؟؟؟؟
 

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده


والا من که میشه گفت فقط دارم دزدای تحت تعقیب رو میکشم !!!! اتفاق خاص دیگه ای نمیفته !!!!
اون نقطه هایی که تو نقشه به رنگ بنفش هست رو باید بریم اونجا ؟؟؟؟؟؟؟

قبل هر چیز مثلا مراحل قسمت b رو تموم کنید بعد برین قسمت دیگه بعد بله برین اون قسمت بنفشا چون اون علامت سوالا مراحلشون اون دایره های بنفشن باز در خدمتتونم داداش .
 

7blue

عضو سایت
b منظورتون همون زنست دیگه ؟؟؟؟؟؟ من از اعدام نجاتش دادم . الان تو نقشه هم لکه بنفش میبینم . البته قبلش باید برم سراغ دزدا !! تو راهم هرچی گیرم بیاد میزنم . عقاب ، پرنده !!!! آهو و ...
 

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
رئال مادرید جان من بد کمپانی 2 رو بازی کردم ولی در مقایسه با بلک اپس حرفی برای گفتن نداشت. حالا به نظرت بتل 3 می تونه با cod mw3 رقابت کنه؟?
خوب باز تاکید میکنم بازی یه نوع صلیغه هستش اصلا نمیشه به کسی زور کرد ولی بتل 3 بیشتر از مدرن وار فار پیش فروش داشته میگن گرافیکش حیرت اوره پس شک نکنین عالی هستش حالا اومد بازی کنین بعد قضاوت کنیم باشه اینجوری نقدمون منصفانست موفق باشین من خودم مودرنم دوست دارما بیاد سریع میگیرم .
 

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
b منظورتون همون زنست دیگه ؟؟؟؟؟؟ من از اعدام نجاتش دادم . الان تو نقشه هم لکه بنفش میبینم . البته قبلش باید برم سراغ دزدا !! تو راهم هرچی گیرم بیاد میزنم . عقاب ، پرنده !!!! آهو و ...
اره همون اولای راهی برو جلو باز میره تو شهرای دیگه ادامه بده حیوانات اهلیم نکش از اعتبار و ارزشیکه مردم بهت میزارن کم میشه خوب باید برین به اونایی که تو نقشه تو قسمت بنفشن کمک کنی داداش همین حیوانات وحشیم کشتی پوستشونو بکن امتیاز میده بهت تو بازی .
 

shahabz_74

عضو سایت
سلام.من بازی forza رو گرفتم و میخوام دیسک دو رو install کنم تا 22٪ میره و هنگ میکنه درصورتی که 1.9 G فضا میخواد و من 3G خالی دارم حتی رو فلشم امتحان کردم ولی گیر کرد .مشکل چیه؟
 

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
سلام.من بازی forza رو گرفتم و میخوام دیسک دو رو install کنم تا 22٪ میره و هنگ میکنه درصورتی که 1.9 g فضا میخواد و من 3g خالی دارم حتی رو فلشم امتحان کردم ولی گیر کرد .مشکل چیه؟
سلام برا من تا الان اینجور نشده شما یه بازیو که نمیخایینو خذف کنین بعد اینستال کنین باز نشد یه دیسک دیگرو امتحان کنین از دوستتون همون 2 رو بگیرین برا من تا الان اینجور نشده ولی حالا شما اینکارو انجام بدین .
 

ADU_Tank

عضو سایت
سلام...
انحصاریهای XBOX 360 فقط همین Geow و HALO هستند؟ یعنی دیگه هیچ انحصاری قشنگ دیگه ای نداره؟؟!!
 

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
انحصاری های x360 بسیار بهتر از انحصاری های Ps3 عمل کرده اند

بر طبق تحقیقاتی که مجله xbox 360 انجام داده است انحصاری های xbox 360 بسیار بهتر از ps3 بوده اند.
در این جا به برترین بازی های این دو کنسول میپردازیم

برای مشاهده تصویر اصلی (780x439) روی این نوار کلیک کنید.
0000001124-L-771e73c.jpg


Uncharted 2 (4.73m) v Gears Of War 2 (6.11m)
در بین بازی های سوم شخص این بازی شرکت اپیک است که با سربلندی بیرون می آید و این به معنا است که مردم پول بیشتری برای کشتن گرانت ها پرداخته اند

Killzone 3 (1.78m) v Halo 3 (11.3m)
بهتر است از این مقایسه به آرامی بگذریم و صحبتی از آن به میان نیاوریم که باعث دعوا نشود

Gran Turismo 5 (6.43m) v Forza Motorsport 3 (4.91m)
ps3 با این بازی توانست خود را به پای مبارزه با 360 بکشاند و با محبوبترین بازی motoring توانست در این مقایسه برنده شود

Heavy Rain (1.79m) v Alan Wake (1.04m)
به نظر میرسد که مردم بیشتر دوست دارند تا در یک دنیای مدرن به فریاد زدن jason بپردازند تا اینکه در یک داستان تخیلی استفان کینگ سردرگم شوند. با این حال بازی HR بهتر میشد که با زدن دکمه چپ بازیکن به چپ با با زدن راست به راست حرکت میکرد

Resistance 2 (2.15m) v Left 4 Dead 2 (3.27m)
بقیه بازی های شوتر PS3 یارای رقابت با بازی ساخته شرکت valve را ندارند و کمتر توانستند پول مشتریان را به جیب بزنند

خوب در این جا برنده این مقایسه کنسول xbox360 است که با برتری 3 بر 2 بر ps3 پیروز شد.
شاید شما فکر کنید که این جور مقایسه ها نمی تواند برتری 360 را نشان دهد پس ما ده بازی انحصاری برتر 360 را با Ps3 مقایسه کرده ایم که جدول آن در زیر آمده است
Picture-1-300x223.png
در این جا 360 با 6 میلیون فروش بیشتر نسبت به فروش نشان میدهد که در این زمینه نسبت به ps3 برتری کامل دارد


http://www.consolemonster.com/newspo...?id=0000008575


 

Real Madrid 7

کاربر شناخته شده
سلام دوستان اون چیزیکه بالا من گذاشتم کاملا معتبر هستش اون اخرم منبعش هست تا نگین ما از رو تعصب اینو میگیم کاملا رو تحقیق شده و اعداد و ارقام کاملا درسته و همه بازیهای توپ ps3 هم تو اون 10 تا بازی بودن مثلا ( infamous god of war little big planet ) من اینو میگم تا بدونین همین برا منکه خیلی جالب بود .
 

MOH3EN

کاربر جدید
رئال مادرید جان من بد کمپانی 2 رو بازی کردم ولی در مقایسه با بلک اپس حرفی برای گفتن نداشت. حالا به نظرت بتل 3 می تونه با cod mw3 رقابت کنه؟?
سلام دوست عزیز شما بتلفیلد3 رو با هیچ بازی دیگه ای مقایسه نکنید حتی کرایسیس2!!
چون این بازی قدرست پردازش و سخت افزاری بسیار بالایی دارد و از دایرکس11 استفاده شده.
 

Arian

مدیر
انحصاری های x360 بسیار بهتر از انحصاری های Ps3 عمل کرده اند
بر طبق تحقیقاتی که مجله xbox 360 انجام داده است انحصاری های xbox 360 بسیار بهتر از ps3 بوده اند.
در این جا به برترین بازی های این دو کنسول میپردازیم

برای مشاهده تصویر اصلی (780x439) روی این نوار کلیک کنید.
0000001124-L-771e73c.jpg


Uncharted 2 (4.73m) v Gears Of War 2 (6.11m)
در بین بازی های سوم شخص این بازی شرکت اپیک است که با سربلندی بیرون می آید و این به معنا است که مردم پول بیشتری برای کشتن گرانت ها پرداخته اند

Killzone 3 (1.78m) v Halo 3 (11.3m)
بهتر است از این مقایسه به آرامی بگذریم و صحبتی از آن به میان نیاوریم که باعث دعوا نشود

Gran Turismo 5 (6.43m) v Forza Motorsport 3 (4.91m)
ps3 با این بازی توانست خود را به پای مبارزه با 360 بکشاند و با محبوبترین بازی motoring توانست در این مقایسه برنده شود

Heavy Rain (1.79m) v Alan Wake (1.04m)
به نظر میرسد که مردم بیشتر دوست دارند تا در یک دنیای مدرن به فریاد زدن jason بپردازند تا اینکه در یک داستان تخیلی استفان کینگ سردرگم شوند. با این حال بازی HR بهتر میشد که با زدن دکمه چپ بازیکن به چپ با با زدن راست به راست حرکت میکرد

Resistance 2 (2.15m) v Left 4 Dead 2 (3.27m)
بقیه بازی های شوتر PS3 یارای رقابت با بازی ساخته شرکت valve را ندارند و کمتر توانستند پول مشتریان را به جیب بزنند

خوب در این جا برنده این مقایسه کنسول xbox360 است که با برتری 3 بر 2 بر ps3 پیروز شد.
شاید شما فکر کنید که این جور مقایسه ها نمی تواند برتری 360 را نشان دهد پس ما ده بازی انحصاری برتر 360 را با Ps3 مقایسه کرده ایم که جدول آن در زیر آمده است
Picture-1-300x223.png
در این جا 360 با 6 میلیون فروش بیشتر نسبت به فروش نشان میدهد که در این زمینه نسبت به ps3 برتری کامل دارد


http://www.consolemonster.com/newspo...?id=0000008575


دوست عزیز این نظر برای مجله xbox 360 است و کاملا تعصبی است وبهتر است به قول آقا میثم دیگر به بحث این که کدام بهتر است نپردازی چون کاملا سلیقه ای هست
معلومه مجله ایکس باکس 360 برای اینکه کنسولش فروش بیشتری داشته باشه این رو می نویسه.به قول آقا میثم تنها برتری ایکس باکس به ps3 فقط کینکته
 
بالا