نقد و اخبار بازی های پلتفرم های مختلف .

  • شروع کننده موضوع mahdix
  • تاریخ شروع

mahdix

کاربر فعال
هر نقد و هر اخباری از بازی های جدید داشتید توی این تاپیک بزارید ... !
بازی سگ های خفته :
شاید شما هم عنوان اکشن و سریع اکتیویژن که True Crime:Hong Kong نام داشت رو تجربه کرده باشید.اما این بازی کنسل شد و خیلی ها از ترو کرایم نا امید شدند.اما پس از مدتی شرکت Square Enix حق امتیاز بازی را خرید و نام بازی را به Sleeping Dogs تغییر داد و دوباره طرفداران قدیمی بازی به نسخه ی جدید ترو کرایم یعنی اسلیپینگ داگز امیدوار شدند.Sleeping Dogs

از معدود بازی هایی است که تقریبا تمام سبک ها درش دیده میشه و یک عنوان کامل برای گیمر حرفه ای و همه سبک پسند است.این بازی تلفیقی از سبک های اکشن،رزمی،ریسینگ وOpen World است.شخصیت اصلی بازی یک پلیس مخفی آسیایی-آمریکایی به نام وی شن(Wei Shen) است که به گروه های خلافکاری در هنگ کنگ وارد می شود.وی شن بدترین شکنجه ها را تحمل می کند.در یکی از دموهای منتشر شده از این بازی شاهد سوراخ شدن پای او توسط دریل بودیم که یکی از شکنجه گرها در تلاش بود از شن حرف بکشد اما او در مقابل این شکنجه ها به حرف نمی آید.

بازی دارای قابلیت های فراوانی است که به این موضوع هم اشاره می کنیم.گیم پلی Sleeping Dogs بسیار سریع است.شما می توانید با انواع وسایل نقلیه از جمله موتور و اتومبیل به تعقیب گریز بپردازید که این قسمت جزو بخش ریسینگ بازی هست.شما احساس می کنید Need For Speed بازی می کنید.البته تعجب نکنید که سازنده های بخش اتومبیل رانی بازی Sleeping Dogs همان سازندگان بازی ریسینگ پرطرفدار جنون سرعت(Need For Speed)هستند.در تعقیب و گریزها شما می توانید کارهای دیوانه کننده ای انجام دهید که فقط از عهده ی یک رزمی کار مانند وی شن بر می آید.وقتی فاصله ی شما با تبه کاران زیاد است نگران نباشید چون الان راه های خیلی ساده ای رو به شما پیشنهاد می کنیم.
عکس :
http://images.vg247.com/current//2012/06/8744SD_E3_Screen_swag.jpg
اگر فاصله ی شما دور باشید و کنار راننده نشسته باشید می توانید سر خود را از ماشین بیرون بیاورید و مثل فیلم های سینمایی دیوانه وار به طرف هدف خود شلیک کنید.

مثلا اگر ماشین دشمن به شما خیلی نزدیک باشید وی شن بر روی سقف اتومبیل دشمن می پرد و در این لحظه می تواند ماشین را به گونه های مختلفی سرنگون کند حتی می تواند راننده را از ماشین بیرون بکشد و در جا کارش را تمام کند.

در بعضی مواقع هم می توانید با اتومبیل خود یک تنه ی محکم به ماشین دشمن بزنید و اتومبیل را داخل رودخانه پرتاب کنید.

در بیشتر مواقع یک همراه شما را یاری می کند و این کمک زیادی در پیش برد بازی دارد.مثلا اگر شما تصمیم گرفتید با موتور سیکلت یا اتومبیل و یا هر وسیله ی نقلیه ی دیگر دشمنان را تعقیب کنید دوستتان رانندگی می کند و شما به راحتی می توانید تیراندازی کنید.

این بازی از لحاظ قابلیت هد شات و آهستگی صحنه شباهت زیادی به بازی مکس پین دارد.تنها با زدن یک دکمه می توانید صحنه را آهسته و چند نفر رو همزمان هد شات کنید.ایم کار را حتی می شود روی موتور و یا ماشین انجام داد.

گاهی پیش میاید که کنترل وسیله ی نقلیه از دست شما خارج شده است.در این مواقع به سرعت وسیله ی نقلیه را رها کنید و خود را به سمت دیگه پرت کنید تا وسیله و دشمنان با هم نابود شوند.
عکس :
http://images.vg247.com/current//2012/06/8734SD_E3_Screen_cop.jpg
جزییات بازی بسیار خوب کار شده است.اگر شما در حال دویدن باشید ترس و اضطراب را می توانید خیلی واضح و گویا در چهره ی مردم شاهد باشید.شما بدون وسایل نقلیه هم می توانید دزدان را تعقیب کنید در این صورت مشکلات زیادی برای مردم پیش خواهد آهد مثل اگر به یک فردی که کلاه بر روی سر دارد بخورید کلاه او و خود آن طرف به زمین برخورد می کنند یا اگر به کوچکترین اشیایی برخورد کنید به این سمت و آن سمت پرت می شوند.

حرف کشیدن از دزدان توسط پلیس مخفی،کار چندان سختی نیست و پلیس وی شن هم به راحتی قادر به اعتراف گیری از آدم های شرور است.اگر جرعت کردند و به حرف نیامدند می توانید انقدر مشت و لگد بزنید تا اعتراف کند و در غیر اینصورت او را به روش های مختلفی بکشید که به چند تا از این روش ها اشاره می کنیم.

یک از این روش ها پرتاب او در دستگاه خطرناک است که با انجام این کار ممکن است دشمن سر خود را از دست بدهد و روش دیگر انداختن دشمنان از ارتفاع است که در این صورت ممکن است به یک خمیر نانوایی تبدیل شود.

عنوان Sleeping Dogs پیشرفت های چشم گیری را داشته است و به نظر می رسد شرکت بازی سازی Square Enix با تغییر و تحولات فراوان True Crime قوی تری را راهی بازار می کند.

Sleeping Dogs در تاریخ سه شنبه/24 مرداد/ 1391 برای سه پلتفرم PC/XBOX 360/Play Station 3 عرضه خواهد شد.

نویسنده:ارسلان یحیی زاده
 

erfan12

کاربر اخراج شده
اقا اصلا کار خوبی نکردی. مگه قرار نبود من تاپیک بدم؟
 

mahdix

کاربر فعال
اقا اصلا کار خوبی نکردی. مگه قرار نبود من تاپیک بدم؟
آقا جون مگه اینجا المپیکه که هر کی تا پیک بزنه مدال بدن بهش ... !
دیدم گفتی مسافرتم ، گقتم من فعلا بزنم .
اگه ناراحت شدی ببخشید ولی فک نکنم دلیلی برای ناراحتی باشه :) .
لبخند بزنید ... !
troll.png
 

erfan12

کاربر اخراج شده
آقا جون مگه اینجا المپیکه که هر کی تا پیک بزنه مدال بدن بهش ... !
دیدم گفتی مسافرتم ، گقتم من فعلا بزنم .
اگه ناراحت شدی ببخشید ولی فک نکنم دلیلی برای ناراحتی باشه :) .
لبخند بزنید ... !
troll.png
باشه من مشکلی ندارم ولی وقتی گفتم باید بزاری خودم بزنم.
 

erfan12

کاربر اخراج شده
بیخیال داریم اسپم میدیم . الان یکی میاد گیر میده . میگم وقتی گقتم من میخوام این تاپیکو بزنم باید میزاشتی خودم بزنم. خوب کاری کردی تشکر های الکیت رو پاک کردی. الانم یه نقد میزارم.
 

erfan12

کاربر اخراج شده
نقد و بررسی بازی انحصاری Ps3 به نام :Yakuza : Dead Souls





20120520143408-c4823944.jpg



در چند سال اخیر زامبی هادر عناوین مختلفی دیده میشوند . به صورت DLC یا در حالت مالتی پلیر خود را در بازی های مختلف جای می دهند. به این مد دهه اخیر یاکوزا نیز اضافه شد. یاکوزا که دارای فن های زیاد و البته جزعنوان محبوب به حساب می آید. در آخرین قسمت خود به جنگ مرده های Dead Souls می رود .در همین ابتدا بگویم که Dead Souls مانند سایر عناوین سری Yakuza در انحصار PS3 است.




20120520142304-6b0521fc.jpg





اکوزا در برابر زامبی ها ! داستان

بازی با ورود انسانی مرموز به مکانی و کشته نشدنش الارقم اثابت گلوله های زیاد در کنار زامبی کردن چند نفری و شیوع و سرایت آن به قسمتی از شهر شروع می شود.
در این عنوان با 4 کارکتر بازی می کنیم . شخصیت محبوب Kazuma Kiryu ، نامی آشنا از عنوان اول Goro Majima و Ryuji Goda از شماره دوم یاکوزا و در آخر یکی از چهار شخصت اصلی Yakuza 4 یعنی Shun Akiyama قرار دارند . با هر چهار کاراکتر براساس داستان ، بازی خواهیم کرد.





اولین چیزی که در این عنوان نظر شما را به خود جلب میکند طبیعتا Cutscene ها یا همان ویدیو های میان بازی است . واقعیتش این صحنه ها آنقدر زیبا کار شده اند که نا خواسته انسان را به درون داستان می کشد .
به راحتی می توانم بگویم اگر از همین میان صحنه ها یک فیلم در رابطه با یاکوزا ساخته شود نشسته و آن را نگاه خواهم کرد . اصولا در بازی های ساخت ژاپن Cutscene ها به زیبایی طراحی و ساخته می شوند . با این حال یکی از هندی کاپ های بازی در این جا دیده می شود .
برای دیدن چند ثانیه ای یا دقیقه ای این ویدیو ها صفحه لود یا بارگزاری ظاهر می شود که متاسفانه در فواصل کم و به مدت زیادی این بارگزاری ها طول می کشد که همین ایراد باعث از هم پاشیدن حس داستانی بازی و حس و حال بازی می شود .




با وجود اکشن در Dead souls این عنوان بیشتر شباهت به یک بازی آرکید دارد. فرضا می خواهید به مکانی بروید اول از همه باید زامبی ها را از پای در بیاورید و در صورتی که راهه دیگری و یا در ورودی دیگری را پیدا کنید با باند ممنوعیت عبور روبرو می شوید که این حالت یک مکانیک کلاسیک در بازی ها به حساب می آید.
یعنی تکنیک تمام دشمن ها را بکش و از در عبور کن ! در بازی بعد از نشانه گیری سیستم به صورت اتوماتیک با کلیک شما فشنگ ها را برروی زامبی دونه دونه خالی میکنید .
دوربین بازی در دست ما است اما در بعضی مواقع در هنگام تیر اندازی نیاز است که دوربین را برای دید بهتر تغییر دهیم در غیر این صورت نمی توانیم دشمنان را مشاهده کنیم که این خود باعث ایجاد مشکل می شود در کل باید به این موضوع عادت کنید .




خرابی های اطراف ! گیم پلی


با اینکه بازی با محیط اطراف زیاد در ارتباط نیست اما بعضی اشیاء را می توانیم بر علیه زامبی ها استفاده کنیم.
فرضا با برداشتن دوچرخه می توانیم آن را برسر دشمنان خود بکوبیم ( مانند شماره های قبلی این بازی ) و یا هر شئه دیگری که باشد بعد از چند برخود متلاشی می شود . البته متلاشی و از هم جدا شدن این اجسام زیبا طراحی شده اند .
سیستم level Up در بازی موجود است و بعد کشتن زامبی ها به انواع مختلف،Souls هایی را می گیریم که به افزایش امتیاز ما کمک می کند . هر قدرت نیاز به مقداری Souls خاص دارد . بعضی از قدرت ها 5 و بعضی ها نیاز به 1 Souls دارد .
طبیعتا این ها به صورت های دیگر به ما باز می گردد فرضا زدن ضربه های بهتر به زامبی ها یا راحت تر کردن هد شات آن ها .
زامبی ها را در کل به دو صورت زامبی های معمولی و باس ها می توان تقسیم کرد . این باس ها کمک می کنند تا بازی از رویه ی خسته کننده کشتن زامبی های معمولی کمی خارج شود .





به غیر از این ها بازی حالتی به نام Quick Time Event موجود است . این قسمت در مراحل به شکل های مختلفی در مقابل ما ظاهر می شود. این قسمت هایی را که به نوعی می توان سینماتیک گفت اگر بخواهم با یک مثال برای شما معرفی کنم فرضا فکر کنید در اطراف یک ماشین چندین زامبی وجود دارد .
اگر مثلث را نگه داریم کارکتر بازی کاریزمای خود را پر کرده و تیر اندازی می کند در این هنگام دوربین فشنگ را نمایش می دهد .اگر دکمه های نمایش داده شده بر روی تصویر را به درستی انتخاب کنید فشنگ مربوطه به سمت باک بنزین ماشین رفته و آن را منفجر می کند . به این شکل تمام زامبی ها از پای در می آیند .
البته ماشین تنها یکی از این صحنه ها بود .صحنه های زیادی مانند این در جای جای بازی مقابل شما می آید که م یتوانید حالت Quick Time Event را به همراه ، همراه خود نیز انجام دهید.


20120520143902-423d2465.jpg





بله در بازی می توانید همراه داشته باشید و می توانید دستورات ساده ای مانند عقب بمان یا حمله کن را به او بدهید . اما چون خودمان به تنهایی راحت تر می توانیم به روش های کوتاه تری مکان ها را پاکسازی کنیم نیازی به این همراه پیدا نمی کنیم .
حتی اگر مرحله را تمام کنیم متاسفانه در صورتی که کنارمان نباشد باید منتظر آمدنش باشیم تا مرحله مربوطه تمام شود .


یاکوزا دیگر چه دارد؟!
در این عنوان در کنار سناریوی اصلی ، سناریوی فرعی نیز موجود است . حتی می توانید به ناحیه ی دیگر شهر رفته در جایی که زامبی ها موجود نیستن و به پرداختن به المان های این بخش از شهر بپردازید .
می توانید سلاح خریداری کنید و یا تنیس روی میز (پینگ پنگ) بازی کنید ، حتی می توانید به جاهای تفریحی رفته و دوستانی (!) پیدا کنید . اگر هوس زامبی کنید می توانید به مناطق مشخص رفته و به قتل عام زامبی ها بپردازید







گرافیک
گرافیم Dead Solus در جاهای خوب و جاهایی بد است ! برعکس بعضی مناطق که باعث تعریف ازطراحی می شود در مکان هایی نیز متاسفانه کپی شد از مکان های دیگر هست به طوری که مکان های مشابه در بازی بسیار است .
طراحی کاکتر ها بیشتر به چشم می آید و در اولویت می باشد . جزئیات به خوبی مشخص است . از مشکلات گرافیک می توان به نماندن جای تیر بر روی دیوار ها یا اشیاء اشاره کرد .

20120520143841-e007fec7.jpg




اینم لینک های عکس های دیگه.


http://pgforum.ooq.ir/gallery/upload/2012/05/20/20120520143852-dae839a7.jpg


http://pgforum.ooq.ir/gallery/upload/2012/05/20/20120520142348-3a7ead64.jpg




http://pgforum.ooq.ir/gallery/upload/2012/05/20/20120520142340-fde7d57d.jpg


http://pgforum.ooq.ir/gallery/upload/2012/05/20/20120520142330-f8a95894.jpg


http://pgforum.ooq.ir/gallery/upload/2012/05/20/20120520142315-3ac1fa8d.jpg
 

ezio

کاربر شناخته شده
نقد و بررسی بازی انحصاری ps3 به نام :yakuza : Dead souls





20120520143408-c4823944.jpg



در چند سال اخیر زامبی هادر عناوین مختلفی دیده میشوند . به صورت dlc یا در حالت مالتی پلیر خود را در بازی های مختلف جای می دهند. به این مد دهه اخیر یاکوزا نیز اضافه شد. یاکوزا که دارای فن های زیاد و البته جزعنوان محبوب به حساب می آید. در آخرین قسمت خود به جنگ مرده های dead souls می رود .در همین ابتدا بگویم که dead souls مانند سایر عناوین سری yakuza در انحصار ps3 است.




20120520142304-6b0521fc.jpg





اکوزا در برابر زامبی ها ! داستان

بازی با ورود انسانی مرموز به مکانی و کشته نشدنش الارقم اثابت گلوله های زیاد در کنار زامبی کردن چند نفری و شیوع و سرایت آن به قسمتی از شهر شروع می شود.
در این عنوان با 4 کارکتر بازی می کنیم . شخصیت محبوب kazuma kiryu ، نامی آشنا از عنوان اول goro majima و ryuji goda از شماره دوم یاکوزا و در آخر یکی از چهار شخصت اصلی yakuza 4 یعنی shun akiyama قرار دارند . با هر چهار کاراکتر براساس داستان ، بازی خواهیم کرد.





اولین چیزی که در این عنوان نظر شما را به خود جلب میکند طبیعتا cutscene ها یا همان ویدیو های میان بازی است . واقعیتش این صحنه ها آنقدر زیبا کار شده اند که نا خواسته انسان را به درون داستان می کشد .
به راحتی می توانم بگویم اگر از همین میان صحنه ها یک فیلم در رابطه با یاکوزا ساخته شود نشسته و آن را نگاه خواهم کرد . اصولا در بازی های ساخت ژاپن cutscene ها به زیبایی طراحی و ساخته می شوند . با این حال یکی از هندی کاپ های بازی در این جا دیده می شود .
برای دیدن چند ثانیه ای یا دقیقه ای این ویدیو ها صفحه لود یا بارگزاری ظاهر می شود که متاسفانه در فواصل کم و به مدت زیادی این بارگزاری ها طول می کشد که همین ایراد باعث از هم پاشیدن حس داستانی بازی و حس و حال بازی می شود .




با وجود اکشن در dead souls این عنوان بیشتر شباهت به یک بازی آرکید دارد. فرضا می خواهید به مکانی بروید اول از همه باید زامبی ها را از پای در بیاورید و در صورتی که راهه دیگری و یا در ورودی دیگری را پیدا کنید با باند ممنوعیت عبور روبرو می شوید که این حالت یک مکانیک کلاسیک در بازی ها به حساب می آید.
یعنی تکنیک تمام دشمن ها را بکش و از در عبور کن ! در بازی بعد از نشانه گیری سیستم به صورت اتوماتیک با کلیک شما فشنگ ها را برروی زامبی دونه دونه خالی میکنید .
دوربین بازی در دست ما است اما در بعضی مواقع در هنگام تیر اندازی نیاز است که دوربین را برای دید بهتر تغییر دهیم در غیر این صورت نمی توانیم دشمنان را مشاهده کنیم که این خود باعث ایجاد مشکل می شود در کل باید به این موضوع عادت کنید .




خرابی های اطراف ! گیم پلی


با اینکه بازی با محیط اطراف زیاد در ارتباط نیست اما بعضی اشیاء را می توانیم بر علیه زامبی ها استفاده کنیم.
فرضا با برداشتن دوچرخه می توانیم آن را برسر دشمنان خود بکوبیم ( مانند شماره های قبلی این بازی ) و یا هر شئه دیگری که باشد بعد از چند برخود متلاشی می شود . البته متلاشی و از هم جدا شدن این اجسام زیبا طراحی شده اند .
سیستم level up در بازی موجود است و بعد کشتن زامبی ها به انواع مختلف،souls هایی را می گیریم که به افزایش امتیاز ما کمک می کند . هر قدرت نیاز به مقداری souls خاص دارد . بعضی از قدرت ها 5 و بعضی ها نیاز به 1 souls دارد .
طبیعتا این ها به صورت های دیگر به ما باز می گردد فرضا زدن ضربه های بهتر به زامبی ها یا راحت تر کردن هد شات آن ها .
زامبی ها را در کل به دو صورت زامبی های معمولی و باس ها می توان تقسیم کرد . این باس ها کمک می کنند تا بازی از رویه ی خسته کننده کشتن زامبی های معمولی کمی خارج شود .





به غیر از این ها بازی حالتی به نام quick time event موجود است . این قسمت در مراحل به شکل های مختلفی در مقابل ما ظاهر می شود. این قسمت هایی را که به نوعی می توان سینماتیک گفت اگر بخواهم با یک مثال برای شما معرفی کنم فرضا فکر کنید در اطراف یک ماشین چندین زامبی وجود دارد .
اگر مثلث را نگه داریم کارکتر بازی کاریزمای خود را پر کرده و تیر اندازی می کند در این هنگام دوربین فشنگ را نمایش می دهد .اگر دکمه های نمایش داده شده بر روی تصویر را به درستی انتخاب کنید فشنگ مربوطه به سمت باک بنزین ماشین رفته و آن را منفجر می کند . به این شکل تمام زامبی ها از پای در می آیند .
البته ماشین تنها یکی از این صحنه ها بود .صحنه های زیادی مانند این در جای جای بازی مقابل شما می آید که م یتوانید حالت quick time event را به همراه ، همراه خود نیز انجام دهید.


20120520143902-423d2465.jpg





بله در بازی می توانید همراه داشته باشید و می توانید دستورات ساده ای مانند عقب بمان یا حمله کن را به او بدهید . اما چون خودمان به تنهایی راحت تر می توانیم به روش های کوتاه تری مکان ها را پاکسازی کنیم نیازی به این همراه پیدا نمی کنیم .
حتی اگر مرحله را تمام کنیم متاسفانه در صورتی که کنارمان نباشد باید منتظر آمدنش باشیم تا مرحله مربوطه تمام شود .


یاکوزا دیگر چه دارد؟!
در این عنوان در کنار سناریوی اصلی ، سناریوی فرعی نیز موجود است . حتی می توانید به ناحیه ی دیگر شهر رفته در جایی که زامبی ها موجود نیستن و به پرداختن به المان های این بخش از شهر بپردازید .
می توانید سلاح خریداری کنید و یا تنیس روی میز (پینگ پنگ) بازی کنید ، حتی می توانید به جاهای تفریحی رفته و دوستانی (!) پیدا کنید . اگر هوس زامبی کنید می توانید به مناطق مشخص رفته و به قتل عام زامبی ها بپردازید







گرافیک
گرافیم dead solus در جاهای خوب و جاهایی بد است ! برعکس بعضی مناطق که باعث تعریف ازطراحی می شود در مکان هایی نیز متاسفانه کپی شد از مکان های دیگر هست به طوری که مکان های مشابه در بازی بسیار است .
طراحی کاکتر ها بیشتر به چشم می آید و در اولویت می باشد . جزئیات به خوبی مشخص است . از مشکلات گرافیک می توان به نماندن جای تیر بر روی دیوار ها یا اشیاء اشاره کرد .

20120520143841-e007fec7.jpg




اینم لینک های عکس های دیگه.


http://pgforum.ooq.ir/gallery/upload/2012/05/20/20120520143852-dae839a7.jpg


http://pgforum.ooq.ir/gallery/upload/2012/05/20/20120520142348-3a7ead64.jpg




http://pgforum.ooq.ir/gallery/upload/2012/05/20/20120520142340-fde7d57d.jpg


http://pgforum.ooq.ir/gallery/upload/2012/05/20/20120520142330-f8a95894.jpg


http://pgforum.ooq.ir/gallery/upload/2012/05/20/20120520142315-3ac1fa8d.jpg
آقا عرفان تو هم این نقدت رو جدا کن.مثلا اینجوری عنوانش باشه:نقد و بررسی بازی(فلان بازی)تو این مایه که هرکی بازی رو میخونه نظر بده نه که صدتا نقد تو یه تاپیک.اینجوری واسه خودت بهتره نویسنده تاپیک های مختلفی هم میشی.
درضمن یاکوزا بازی خوبیه.ولی خدا وکیلی این زامبی چیه دیگه.خدا ریشه زامبی رو از بیخ بکنه.
 

ezio

کاربر شناخته شده
هر نقد و هر اخباری از بازی های جدید داشتید توی این تاپیک بزارید ... !
بازی سگ های خفته :
شاید شما هم عنوان اکشن و سریع اکتیویژن که true crime:hong kong نام داشت رو تجربه کرده باشید.اما این بازی کنسل شد و خیلی ها از ترو کرایم نا امید شدند.اما پس از مدتی شرکت square enix حق امتیاز بازی را خرید و نام بازی را به sleeping dogs تغییر داد و دوباره طرفداران قدیمی بازی به نسخه ی جدید ترو کرایم یعنی اسلیپینگ داگز امیدوار شدند.sleeping dogs

از معدود بازی هایی است که تقریبا تمام سبک ها درش دیده میشه و یک عنوان کامل برای گیمر حرفه ای و همه سبک پسند است.این بازی تلفیقی از سبک های اکشن،رزمی،ریسینگ وopen world است.شخصیت اصلی بازی یک پلیس مخفی آسیایی-آمریکایی به نام وی شن(wei shen) است که به گروه های خلافکاری در هنگ کنگ وارد می شود.وی شن بدترین شکنجه ها را تحمل می کند.در یکی از دموهای منتشر شده از این بازی شاهد سوراخ شدن پای او توسط دریل بودیم که یکی از شکنجه گرها در تلاش بود از شن حرف بکشد اما او در مقابل این شکنجه ها به حرف نمی آید.

بازی دارای قابلیت های فراوانی است که به این موضوع هم اشاره می کنیم.گیم پلی sleeping dogs بسیار سریع است.شما می توانید با انواع وسایل نقلیه از جمله موتور و اتومبیل به تعقیب گریز بپردازید که این قسمت جزو بخش ریسینگ بازی هست.شما احساس می کنید need for speed بازی می کنید.البته تعجب نکنید که سازنده های بخش اتومبیل رانی بازی sleeping dogs همان سازندگان بازی ریسینگ پرطرفدار جنون سرعت(need for speed)هستند.در تعقیب و گریزها شما می توانید کارهای دیوانه کننده ای انجام دهید که فقط از عهده ی یک رزمی کار مانند وی شن بر می آید.وقتی فاصله ی شما با تبه کاران زیاد است نگران نباشید چون الان راه های خیلی ساده ای رو به شما پیشنهاد می کنیم.
عکس :
http://images.vg247.com/current//2012/06/8744sd_e3_screen_swag.jpg
اگر فاصله ی شما دور باشید و کنار راننده نشسته باشید می توانید سر خود را از ماشین بیرون بیاورید و مثل فیلم های سینمایی دیوانه وار به طرف هدف خود شلیک کنید.

مثلا اگر ماشین دشمن به شما خیلی نزدیک باشید وی شن بر روی سقف اتومبیل دشمن می پرد و در این لحظه می تواند ماشین را به گونه های مختلفی سرنگون کند حتی می تواند راننده را از ماشین بیرون بکشد و در جا کارش را تمام کند.

در بعضی مواقع هم می توانید با اتومبیل خود یک تنه ی محکم به ماشین دشمن بزنید و اتومبیل را داخل رودخانه پرتاب کنید.

در بیشتر مواقع یک همراه شما را یاری می کند و این کمک زیادی در پیش برد بازی دارد.مثلا اگر شما تصمیم گرفتید با موتور سیکلت یا اتومبیل و یا هر وسیله ی نقلیه ی دیگر دشمنان را تعقیب کنید دوستتان رانندگی می کند و شما به راحتی می توانید تیراندازی کنید.

این بازی از لحاظ قابلیت هد شات و آهستگی صحنه شباهت زیادی به بازی مکس پین دارد.تنها با زدن یک دکمه می توانید صحنه را آهسته و چند نفر رو همزمان هد شات کنید.ایم کار را حتی می شود روی موتور و یا ماشین انجام داد.

گاهی پیش میاید که کنترل وسیله ی نقلیه از دست شما خارج شده است.در این مواقع به سرعت وسیله ی نقلیه را رها کنید و خود را به سمت دیگه پرت کنید تا وسیله و دشمنان با هم نابود شوند.
عکس :
http://images.vg247.com/current//2012/06/8734sd_e3_screen_cop.jpg
جزییات بازی بسیار خوب کار شده است.اگر شما در حال دویدن باشید ترس و اضطراب را می توانید خیلی واضح و گویا در چهره ی مردم شاهد باشید.شما بدون وسایل نقلیه هم می توانید دزدان را تعقیب کنید در این صورت مشکلات زیادی برای مردم پیش خواهد آهد مثل اگر به یک فردی که کلاه بر روی سر دارد بخورید کلاه او و خود آن طرف به زمین برخورد می کنند یا اگر به کوچکترین اشیایی برخورد کنید به این سمت و آن سمت پرت می شوند.

حرف کشیدن از دزدان توسط پلیس مخفی،کار چندان سختی نیست و پلیس وی شن هم به راحتی قادر به اعتراف گیری از آدم های شرور است.اگر جرعت کردند و به حرف نیامدند می توانید انقدر مشت و لگد بزنید تا اعتراف کند و در غیر اینصورت او را به روش های مختلفی بکشید که به چند تا از این روش ها اشاره می کنیم.

یک از این روش ها پرتاب او در دستگاه خطرناک است که با انجام این کار ممکن است دشمن سر خود را از دست بدهد و روش دیگر انداختن دشمنان از ارتفاع است که در این صورت ممکن است به یک خمیر نانوایی تبدیل شود.

عنوان sleeping dogs پیشرفت های چشم گیری را داشته است و به نظر می رسد شرکت بازی سازی square enix با تغییر و تحولات فراوان true crime قوی تری را راهی بازار می کند.

Sleeping dogs در تاریخ سه شنبه/24 مرداد/ 1391 برای سه پلتفرم pc/xbox 360/play station 3 عرضه خواهد شد.

نویسنده:ارسلان یحیی زاده
نفد وبررسی های زیادی ازش خوندم و بازی خوبی بنظر میاد.جی تی آی چشم بادامی هستش یه جوری ها.
مرسی
 

mahdix

کاربر فعال
آقا عرفان تو هم این نقدت رو جدا کن.مثلا اینجوری عنوانش باشه:نقد و بررسی بازی(فلان بازی)تو این مایه که هرکی بازی رو میخونه نظر بده نه که صدتا نقد تو یه تاپیک.اینجوری واسه خودت بهتره نویسنده تاپیک های مختلفی هم میشی.
درضمن یاکوزا بازی خوبیه.ولی خدا وکیلی این زامبی چیه دیگه.خدا ریشه زامبی رو از بیخ بکنه.
داداش اگه بخواد این کارو کنه ، هم تاپیک زیاد میشه هم هر تاپیک ، تعداد پست کم داره و بعد از یکی دو روز گم میشه ... !
فک کنم اینطوری بهتره ... !
 

Arian

مدیر
داداش اگه بخواد این کارو کنه ، هم تاپیک زیاد میشه هم هر تاپیک ، تعداد پست کم داره و بعد از یکی دو روز گم میشه ... !
فک کنم اینطوری بهتره ... !
البته نمیخوام زحمت کپی پیست تون رو زیر سوال ببرم ، ولی واقع خسته نباشید ، میدونم کپی پیست کردن چه کار سختیه ، لااقل یه زحمت خودتون بکشید ، سرچ کردن و کپی پیست کردن که کاری نداره ، خودتون نقد کنید اگه حتی خوب هم درنیومد اما بالاخره خودتون نوشتید ، اینجوری تاپیک هم باحال تر میشه تو نقد خودت رو مینویسی بعد من میام با تو مخالفت میکنم بعد یکی میاد با من مخالفت میکنه و همینجوری یه بحث داغ و حرفه ای به وجود میاد
 

erfan12

کاربر اخراج شده
البته نمیخوام زحمت کپی پیست تون رو زیر سوال ببرم ، ولی واقع خسته نباشید ، میدونم کپی پیست کردن چه کار سختیه ، لااقل یه زحمت خودتون بکشید ، سرچ کردن و کپی پیست کردن که کاری نداره ، خودتون نقد کنید اگه حتی خوب هم درنیومد اما بالاخره خودتون نوشتید ، اینجوری تاپیک هم باحال تر میشه تو نقد خودت رو مینویسی بعد من میام با تو مخالفت میکنم بعد یکی میاد با من مخالفت میکنه و همینجوری یه بحث داغ و حرفه ای به وجود میاد
باشه داداش بازی جدید اومد خودم نقد مینویسم ولی چون زیاد من نقد نمینویسم نوشته هام خیلی کمه.
شما هم مثل اینکه امروز رو دنده چپ بلند شدید.(شوخی)
 

Arian

مدیر
باشه داداش بازی جدید اومد خودم نقد مینویسم ولی چون زیاد من نقد نمینویسم نوشته هام خیلی کمه.
شما هم مثل اینکه امروز رو دنده چپ بلند شدید.(شوخی)
نه از دنده چپ بلند نشدم اما خداوکیلی کپی پیست کردن کاری داره؟
 

erfan12

کاربر اخراج شده
نه از دنده چپ بلند نشدم اما خداوکیلی کپی پیست کردن کاری داره؟
کاری نداره ولی اینجا نقدارو مینویسم که دیگه نرن تو گوگل سرچ کنن. از این به بعد هم سعی میکنم خودم نقد بنویسم.(با اینکه کم مینویسم)
 

mahdix

کاربر فعال
البته نمیخوام زحمت کپی پیست تون رو زیر سوال ببرم ، ولی واقع خسته نباشید ، میدونم کپی پیست کردن چه کار سختیه ، لااقل یه زحمت خودتون بکشید ، سرچ کردن و کپی پیست کردن که کاری نداره ، خودتون نقد کنید اگه حتی خوب هم درنیومد اما بالاخره خودتون نوشتید ، اینجوری تاپیک هم باحال تر میشه تو نقد خودت رو مینویسی بعد من میام با تو مخالفت میکنم بعد یکی میاد با من مخالفت میکنه و همینجوری یه بحث داغ و حرفه ای به وجود میاد
اگه هر کی بخواد نقدشو بنویسه ، خیلی کقدا کم میشه ، ولی بازم خوبه .چون تجربه ی طرفه ... !
 

Arian

مدیر
کاری نداره ولی اینجا نقدارو مینویسم که دیگه نرن تو گوگل سرچ کنن. از این به بعد هم سعی میکنم خودم نقد بنویسم.(با اینکه کم مینویسم)
اشکال نداره اصلا هر چی کمتر بهتر ، چون هر چی کمتر باشه طرف هم حوصل میکنه میخونه
 

ezio

کاربر شناخته شده
داداش اگه بخواد این کارو کنه ، هم تاپیک زیاد میشه هم هر تاپیک ، تعداد پست کم داره و بعد از یکی دو روز گم میشه ... !
فک کنم اینطوری بهتره ... !
کجای یه سایت دیدی یه نقد بزارن یا یه خبر اون موقع ده تا مطلب مجزا توش باشه؟خب تاپیک زیاد بشه.ما میگیم تاپیک مسخره نزنید نقد که مسخره نیست.هرتاپیک یه عنوان داره.اینجا الان شما دوتا موضوع رو باز کردید.اینجوری که نمیشه.بحث هزار شاخه میره.
 

mahdix

کاربر فعال
کجای یه سایت دیدی یه نقد بزارن یا یه خبر اون موقع ده تا مطلب مجزا توش باشه؟خب تاپیک زیاد بشه.ما میگیم تاپیک مسخره نزنید نقد که مسخره نیست.هرتاپیک یه عنوان داره.اینجا الان شما دوتا موضوع رو باز کردید.اینجوری که نمیشه.بحث هزار شاخه میره.
اگه هر کسی بخواد نقد خودشو بزاره بهتره که تاپیک بزنه چون اونوقت بحث بالا میگیره :) .
اینطوری باشه قبول دارم باید تاپیک بزنیم ... !
 

erfan12

کاربر اخراج شده
یک طرح
1-ایابعدازامدن اساسین کرید4 یاخیلی بازی های جدیدکه قرارچندماه دیگ بیاداپدیت جدیدهم می اید؟
2-ایااسم انlt4است؟
3-ایاباز مابایدپول مفت بریزیم توجیب یکی واسمون اپدیت کنه؟
4-نظرشمادراین موردچیست؟
به نظر من حالا حالا ها نمیاد.

دوستان لطف کنن تا نقدی اینجا نوشته نشده بحث نکنند. از ادمین عزیز تقاضا میکنم پست های اضافی رو پاک کنه.
 

erfan12

کاربر اخراج شده
حالا نقد و بررسی ghost recon از خودم.

سازنده:Ubisoft Paris ناشر:Ubbisoft پلتفرم:pC،PS3 و Xbox 360

به جرِأت میتونم بگم این بازی یکی از بازی های عالی زندگیم بوده. حتی میتوان گفت بهترین بازی زندگیم بوده.

GR_Future_Soldier_boxshot.jpg

داستان
داستان Future Soldier با مرگ یکی از دسته های گروه Ghost آغاز می شود. ما در ابتدای بازی قصد حمله به یک گروه تروریستی را داریم و ماموریت را به راحتی به پایان میرسانیم. ولی درست درست در لحظه ای که کارکتر قصد بررسی یکی از کامیون های دشمن میکند تا در کامیون را باز میکند یک بمب منفجر میشه و گروه دسته جمعی با هم میمیرند.
بعد از این اتفاق به یکی از پایگاه های امریکا میرویم جایی که در حال تشیع جنازه ی یارانش است و جنازه های ان ها را با هواپیما میبرند به کشورشان .
بعد از این گروهی تشکیل میشود و میرویم که انتقا م کشته شدکان را از عاملانشان بگیریم و برای همین مجبور میشویم به چند کشور برویم .

GR_Future_Soldier_03.jpg


داستان از نظر من خوب کار شده نه عالی به نظر من بهتر بود یک پایان بهتر درست میکردند.

مخفی کاری و لو رفتن

یکی از عناوینی که این بازی رو از بازی های دیگه منحصر به فرد میکنه مخفی کاری و کشتن بی صدای دشمنان است. طوری که اگر 4نفر دشمن وجود داشته باشد به تک تک اعضایتان دستور میدهید که یکی از ان ها را نشانه بگیرند و خودتان یکی از ان هارا نشانه میگیرید و با دستور شما شلیک کنند.
این به هیچ عنوان برایتون خسته کننده نمیشه من به شخصه عاشق این قسمت بازیم.
GR_Future_Soldier_02.jpg


یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم بازی روبات های جاسوس هستند. استفاده از این وسیله شما می توانید محیط مکانی که در آن حضور دارید را به صورت هوایی آنالیز کنید؛ قابلیت اصلی این دستگاه امکان نشانه گذاشتن بر روی 4 هدف می باشد. بازیباز امکان کنترل زمینی این دستگاه را نیز در اختیار دارد.
حتی این ربات میتواند تغییر شکل بده و روی زمین برود و از امواج الکتریکی خود دستگاه های الکترونیکی را از کار بیاندازد.
یک نوع نارنجک کوچک نیز در بازی وجود دارد که به وسیله آن می توان مکان دقیق دشمنان را پیدا نمود. به محض پرتاب این وسیله تمامی دشمنان در محیط با رنگ قرمز دیده میشوند.
قسمت هوش مصنوعی بسیار عالی است این نظر شخصی من است.
یک عکس از رباط پرنده که میتواند در زمین هم راه برود:
GR_Future_Soldier_05.jpg


در این بازی مثل gears of war 3 کامل نمیمیرید بلکه شما نیمه جون به زمین میوفتید و منتظر میمانید تا یکی از یارانتان به کمک شما بیاید.

در این بازی میتوانید تفنگتان را باز کنید و اجزای داخلی ان را تغییر دهید تا تفنگ ایده ال خود را به دست بیارید.
قسمت صدای بازی هم عالی کار شده به طوری که وقتی شلیک میکنید صدای یک تفنگ واقعی به گوشتان میخوره. قسمت موزیک بازی هم خوب کار شده ولی میتوانست بهتر باشد.

امتیازات من:
گیم پلی:9
گرافیک:9
نوآوری:10
صداگذاری: 8.5
جذابیت:10
امتیاز کل:
9.3

این بازی رو به شدت بهتون پیشنهاد میکنم.

چند عکس از بازی :
988970_20120125_640screen009.jpg


988969_20120301_640screen001.jpg




g8.jpg




g2.jpg
 
بالا