جزییات جدیدی از بخش چند نفره Black Ops 2 منتشر شد

reza720

کاربر شناخته شده
files_news__254399black-ops-2-call-of-duty-activision-540x334[w200h200mresizeByMaxSize].jpg


ساعاتی پیش در پشت درهای بسته اطلاعات بی شماری از بخش چند نفره Black Ops 2 منتشر شد که به صورت خلاصه وار به آن ها اشاره خواهیم کرد.


  • از مهمترین خبرهای ارایه شده جایگزینی سیستم آشنا و محبوب KillStreak با سیستم جدیدی به نام Score Streak است. این سیستم علاوه بر حساب کردن تعداد Kill بازیکنان، امتیازی را هم برای کارهای محول شده در بازی و فعالیت های جانبی در نظر می گیرد. از جمله این کار ها به گرفتن پرچم ها، محافظت کردن از مکان های خاص، حفاظت از یارهای خودی با استفاده از تیربار یا کاشتن محافظ و هم چنین گرفتن Assist Point می توان اشاره کرد که به بازیکن کمک می کند تا سریع تر خط مربوط به Score Point را افزایش دهد.
  • بعد از پر شدن خط مربوط به Score Point می توانید از وسایل مختلفی که این سیستم آزاد می کند استفاده کنید. از جمله وسایل جدیدی که به این عنوان اضافه شده اند، می توان به دستور بمباران مپ توسط RX-XD و یا UAV های مختلف در بازی اشاره کرد.


از جمله وسایل و امکانات جدیدی که به این عنوان اضافه شده اند می توان به:


  • AGR که یک تانک روبات گونه کوچک است که توسط یک Cater وارد مپ بازی شده و به دو صورت قابل کنترل است. یکی مستقیما توسط بازیکن و دیگری توسط هوش مصنوعی بازی.
  • Hellstorm که یک موشک کنترلی است که بازیکن می تواند با کنترل آن از روی زمین با دو حالت به نیروهای دشمن ضربه وارد کند. اولین کار حمله مستقیم به دشمن است و دیگری منفجر کردن این موشک در هوا و ایجاد حالتی شبیه به بمب های خوشه ای!
  • Scort Drone که همان Drone معروفی است که تا به حال در تریلرهای این بازی دیدیم. این هواپیمای کوچک با دستور گرفتن از بازیکن توانایی وارد شدن به ساختمان های کوچ و پاکسازی سریع آن ها را دارد.
  • Dragonfire quadrotors ، AI turrets نیز از جمله تجهیزاتی است که می توان در این عنوان استفاده کرد. هم چنین در این عنوان قابلیت هک کردن وسایل دشمن نیز به بازی اضافه شده است که با این کار می توان بعد از هک کامل، تجهیزات دشمن را بر علیه آن ها استفاده کرد.
-------------------------------------------------------------

آقای David Vonderhaar طراح این بازی تایید کرد که هیچ کدام از قسمت های چند نفره بازی در حال و هوای دهه 80 نخواهد بود و تمام بازی در سال 2025 با وسایل پیشرفته انجام خواهد گرفت. وی در ادامه صحبت های خود می گوید که روایت داستان بازی در زمان آینده دست تیم سازنده را بیش از پیش باز گذاشته است و با این اوصاف آن ها می توانند تجهیزات و امکانات مختلفی را طراحی کنند و هیچ چیزی نمی تواند محدودیتی برای طراحان بازی ایجاد کند.

-------------------------------------------------------------

در نمایش 2 ساعته بخش چند نفره بازی هم چنین از سیستم جدید ساختن Class در بازی رو نمایی شد. در این سیستم جدید شما فقط می توانید 10 وسیله (بر حسب امتیاز هر یک) انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید با این 10 امتیاز 3 پرک مختلف، 3 Score Strak که توضیح آن در بالا داده شد انتخاب کرده و تا این 6 امتیاز خود را خرج کرده اید و با 4 امتیاز باقی مانده می توان یک اسلحه با 2 وسیله اضافه بر آن گرفت.

با استفاده از این سیستم جدید می توان انتخاب های نامحدودی در ساخت کلاس های مختلف برای حالت های مختلف بازی داشت که می تواند ساعت ها بازیکنان را سرگرم کند.

86482.jpg
86481.jpg
86480.jpg

86476.jpg
86477.jpg
86478.jpg

86479.jpg
:gum:
 

erfan12

کاربر اخراج شده
اقا اگه به کپی پیسته که من روزی 100 تا مطلب میزارم . توی تاپیک فار کرای 3 تو گفتم که نقدا و خبراتو بزار توی اون لینک که دادم پس چرا دوباره داری تاپیک میزنی. دقت کردی داری گند میشی به سایت؟
 

reza720

کاربر شناخته شده
اقا اگه به کپی پیسته که من روزی 100 تا مطلب میزارم . توی تاپیک فار کرای 3 تو گفتم که نقدا و خبراتو بزار توی اون لینک که دادم پس چرا دوباره داری تاپیک میزنی. دقت کردی داری گند میشی به سایت؟
نه بعضی جاشو خودم می نویسم ولی بعضی هاشو هم به قول خودت کپی پیست می کنم.
 

sos

کاربر اخراج شده
آقا این که هنوز خودش نوومده
multiplayer این بازی هنوز کامل نشده و احتمالا مثل call of duty 8 که elite داده بود بیرون اختصاصیه..
 

reza720

کاربر شناخته شده
نه این demo ی بازی هست که فقط مولتیش اومده.
 
بالا