آموزش ساخت اکانت در PlayStation Network

reza720

کاربر شناخته شده


آموزش ساخت اکانت در PlayStation Network

files_techCenters__16330[w120h120mresizeByMaxSize].jpg
:egdance::girlwink:
9i2x8hxrid29xcqtps6j.jpg



در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ساخت اکانت در شبکه PSN آشنا کنیم. با ساخت این اکانت شما نحوه دست رسی به PSN Store، بازی کردن و چت کردن با دوستان خود، استفاده از اینترنت و چندین و چند امکان دیگر بهره ببرید. راهنما به صورت قدم به قدم و همراه عکس تهیه شده است و در هر بخش توضیحات لازم ارائه شده است.


1- در ابتدای کار کافیست به منوی اصلی و بخش “Playstation Network” رفته و سپس Sign up for Playstation Network را انتخاب کنید تا به صفحه بعدی هدایت شوید.
7r4r91dcs4p15eav15b.jpg

2- حال وارد روند ساخت اکانت شده اید. از شما پرسیده می شود که آیا مایل به ساخت اکانت هستید یا خیر. برای ساخت آن کافی است گزینه اول یعنی Yes, I want to create an account را انتخاب کنید تا به مرحله بعدی هدایت شوید.
wsau0wh3r8670q3wnz67.jpg

3- در این بخش شما باید قوانین این شبکه را مطالعه و با آن موافقت کنید. پس از این کار گزینه continue را انتخاب کنید و روند کار را ادامه دهید.
82xd6xoih8dkr6rpt8.jpg

مهم 4- حال کافیست کشور، زبان و تاریخ تولد خود را انتخاب کنید و بار دیگر بر روی گزینه continue کلیک کنید و مسیر را ادامه دهید. دقت کنید که تاریخ تولد خود را حتما به خاطر بسپارید زیرا در صورت فراموش کردن رمز عبور خود با داشتن این تاریخ و آدرس e-mail خود می توانید رمز عبور جدیدی را انتخاب کنید.

k529lrwu9e4ec1vxpda.jpg

5- در این بخش کافی است گزینه master account را انتخاب کنید تا به تمامی قسمت ها دسترسی داشته باشید.
yjrp2f9q42d9ib1zp4g6.jpg

مهم 6- این بخش بسیار مهم است. شما باید e-mail و رمز عبور و همچنین سوال امنیتی خود را وارد نمایید. باید تمامی قسمت ها به طور صحیح وارد شوند. لازم به ذکر است که برای رمز عبور باید از حرف و عدد به طور مشترک استفاده کنید و آدرس e-mail شما باید صحیح باشد.
srcn8lt8kkntz89ao2i7.jpg

7- در این قسمت باید ID خود را که در شبکه قرار است برای همه به نمایش درآید انتخاب کنید. پس از وارد کردن اسم مورد علاقه خود و چک کردن توسط شبکه و نیافتن مورد مشابه به قسمت بعدی بروید. دقت کنید این نام غیر قابل تغییر است.

dkacmautmt1xits3r22w.jpg

8- در این قسمت کافی است اسم خود را به صورت کامل به همراه نام خانوادگی وارد کنید. پس از وارد کردن جنسیت خود به مرحله بعدی بروید.
mpd6ikywxv2hf5gpz71.jpg

9- در این قسمت باید آدرس خود را وارد کنید که این آدرس بستگی کاملی به کشور انتخابی شما دارد. بسته به کشور کافی است در google سرچ کنید و یک آدرس به همراه zip code مورد نظر را وارد کنید. در صورت انتخاب کشور آمریکا ایالت مورد نظر را نیز باید مشخص کنید.
z06jnc1e2h2kyonjtf6.jpg

10- در این بخش در صورت داشتن کارت های اعتباری قابل قبول می توانید گزینه yes, I will را انتخاب کنید در غیر این صورت می توانید از گزینه no thanks استفاده نمایید.
payu1t07w3qa01evqdvq.jpg

11- در این قسمت از شما سوالی پرسیده می شود که آیا مایل به دریافت E-mail های تبلیغاتی از سوی سونی هستید یا خیر؟ اگر علاقمند به کسب اطلاعات جدید هستید بهتر است این گزینه را تیک بزنید و وارد مرحله بعدی شوید.
6honefhjlloldycp2io1.jpg

12- در این بخش ID و همچنین آدرس E-mail شما به نمایش در می آید و 2 مرحله دیگر نیز وجود دارد که آدرس و مابقی اطلاعت شما به نمایش در می آید. در صورتی که ایرادی وجود نداشت به مرحله بعدی بروید.

wz24685mrf0b1ul5rr9.jpg

13- در این بخش به شما گفته می شود که اکانت خود را با موفقیت ساخته اید و به ثبت رسانده اید.
319comqbrlh9j48504ce.jpg

14- در شبکه PSN کنار اسم شما یک Avatar به نمایش در می آید در این بخش می توانید انواع مختلفی را مشاهده و شکل مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
btkv2m6cbscgzz7yww9h.jpg

15- حال از شما بابت ساخت اکانت تشکر می شود. در این زمان از شما پرسیده می شود که آیا تمایل به پاسخ دادن به چند سوال را دارید یا خیر. گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس این بخش به طور کامل به پایان میرسد.
srny9que9kokyilgp3o.jpg

16- حال بار دیگر به صفحه اصلی بر می گردید. کافی است به قسمت Playstation Network بروید و در آنجا بر روی گزینه sign in کلیک کنید.
wahgbwenazlnhy6pfjp.jpg

17- در این بخش باید آدرس e-mail و رمز عبور خود را وارد نمایید تا بتوانید به شبکه PSN وصل شوید. در صورت تمایل به sign in شدن به صورت اتوماتیک می توانید گزینه اول و در صورت تمایل به save شدن رمز عبور خود می توانید گزینه دوم را نیز انتخاب کنید.
06owbc7ypwbjh3q1xkek.jpg

18- روند ساخت اکانت در این لحظه به پایان رسیده است و شما به هزاران نفر دیگر که از این شبکه استفاده می کنند ملحق شده اید.

gk8clcrhnli0paq40dl1.jpg

برای استفاده از امکانت می توانید به دو منوی آخر طولی بروید و دوستان خود را add کنید، به صورت متنی و صوتی به گفتگو بپردازید، trophy های خود را با دیگران مقایسه و کنید و از ده ها امکانات دیگر نیز بهره ببرید. یادتان نرود که به store نیز سری بزنید.
موفق باشید
 

دیـــــــو

کاربر جدید
اقا دستت درد نکنه کپی پیست کردی برامون چون زحمت کشیدی کپی پیست کردی تشکر



نمیکنم
 

reza720

کاربر شناخته شده
پس نه بیام همه این نوشته هارو دستی بنویسم
 

sos

کاربر اخراج شده
آقا اگه میدونی...
میشه بازی ها رو free دان کرد؟؟؟
 
بالا