آیا xbox بعدی xbox 8 نام دارد؟

  • شروع کننده موضوع arthur
  • تاریخ شروع

arthur

کاربر فعال
Xbox-8-610x366.jpg




شرکت مایکروسافت هنوز بطور رسمی نسل بعدی کنسول های بازی ایکس باکس خود را معرفی ننموده است و نام این مدل از کنسول نیز تاکنون رسما نشان داده نشده است، اگر چه همانطوری که می دانید همگی ما مشتاقانه منتظر خبرهایی درباره آن هستیم.
یکی از نام هایی که ممکن است مایکروسافت از آن استفاده نماید و شایعات مختلفی تاکنون در مورد آن شنیده ایم همان ایکس باکس ۷۲۰ است و البته به تازگی ایکس باکس ۸. گزارش شده که شرکت مایکروسافت چندین نام دامنه مختلف که مرتبط با ایکس باکس می باشند را ثبت کرده است، نامهایی مانند Xbox8.us و Xbox8.org.
قطعا این نامها برای پشتیبانی از نام ایکس باکس ۸ می باشد و البته این امکان هم وجود دارد که مایکروسافت فقط این نامها را برای استفاده در آینده ثبت کرده باشد. از دیگر نام هایی که ثبت شده اند می توان به XboxPhone.com, XboxTablet.com, XboxLiveTV.com, و XboxCompanion.com اشاره نمود.
شما چه حدسی در این باره می زنید؟ آیا نام نسل بعدی کنسول ایکس باکس، ایکس باکس ۸ خواهد بود؟ آیا نسل بعدی کنسول ایکس باکس مایکروسافت دارای یک تبلت مخصوص کنترلر می باشد؟


دوستان اگه میخاید فحش بدید به pcwar فحش بدید به من ربطی نداره.:Yahoomain::Yahoomain:



 

دیـــــــو

کاربر جدید
جوون عزیزتون دیگه درباره کنسول های اینده پی اس 4 و 720 و این ایکس باکس 8 مطلب نزارید
اینقد وقت صرف پیدا کردن این مطالب میکنید برید چار تا چیز درباره 360و پی اس 3 پیدا کنید ک ب درد بخوره و واقعا ادم با خوندن و دونستنش اطلاعاتش بره بالا
تا وقتی خود مایکروسافت و سونی رسما توکنفرانس خبری چیزی نگن نمیشه به این اخبار(شایعه) امیدوار بود
 

دیـــــــو

کاربر جدید
ب جان داداش قصد ناراحت کردن نداشتم بعد اون تاپبک پی اس 4 یا 720 حرف دلمو نزده بودم ک زدم و سبک شدم
 

ezio

کاربر شناخته شده
منم یه جا شنیدم تو لیست موقعیت های شغلی آینده مایکروسافت نام 720درج شده.یعنی خبرایی هست اونم جدی. ولی خب اسمش رو خودشه شایعه.راست و دروغش رو آینده و گذشت زمان معلوم میکنه.
 
بالا