Crysis 3: مد Hunter معرفی شد

reza720

کاربر شناخته شده
files_news__Crysis3Gamescom610[w200h200mresizeByMaxSize].jpg



CRYTEKمروز در طی کنفرانس مطبوعاتی EA در Gamescom از مد جذابی با نام Hunter برای بخش مالتی پلیر Crysis 3 پرده برداری کرد.

در این مد که دو تیم روبه*روی هم قرار می*گیرند، جمعا 16 نفر برای PC و 12 نفر برای کنسول ها می*توانند به انجام بازی بپردازند. هر مچ این مد 120 ثانیه به طول می*انجامد.

تیم اول که تعداد آن*ها بیشتر است شامل سربازان C.E.L.L Trooper می*باشد. تیم دوم که از Hunterها تشکیل شده با این*که کوچک است اما قابلیت استفاده از نانوسیت و ویژگی های آن مانند Cloaked (غیب شدن) را دارا می*باشد. در این مد، C.E.L.L Trooperها باید تلاش کنند تا پایان مدت زمان هر مچ که 120 ثانیه است، زنده بمانند. در عوض Hunterها باید قبل از تمام شدن زمان تعیین شده تمام Trooperها را بکشند.
هر بار که Hunterها بتوانند یکی از Trooperها را بکشند، تیم این Trooper عوض و به Hunter تبدیل می*شود و در نتیجه با کشتن هر Trooper، تعداد اعضای Hunterها بیشتر می*شود!

در ویدیوی نمایش داده شده، 2 تا Hunter در مقابل 14 نفر از اعضای C.E.L.L Trooper قرار می*گیرند. Hunterها به آرامی و خونسردی اما دقیق و با مهارت، تک تک Trooperها را می*کشند که در نهایت در ثانیه*های آخر که تنها یکی از Trooperها زنده مانده و با اضطراب در حال فرار می*باشد در مقابل سیل عظیم Hunterها قرار می*گیرد!

تریلر مربوط به این مد را می*توانید در انتهای خبر تماشا کنید.

Crysis 3 برای عرضه در فوریه 2013 برنامه ریزی شده است.

تصاویر مالتی پلیر بازی و مد Hunter::laugh:




لینک دانلود تریلر:

http://host10.aparat.com//public/user_data/flv_video/97/d882b50165c5a99d29d8a43607ca7316290104.flv
حتما تریلرش رو ببینید!!

این تریلر از سایت:WWW.APARAT.COM
 

erfan12

کاربر اخراج شده
اقا من دهنم ...... شد که بگم اینجا هی تاپیک نزن باور کن یه بار دیگه تاپیک چرتو پرت بزنی ریپورت میشی.
 

erfan12

کاربر اخراج شده
این چرتو پرت نیس که اخباره
ببخشید ولی وقتی لینک دادم گفتم اونجا بنویس باید اونجا مینوشتیم تو خودت برو اون لینک ببین همه اونجا نقد گزاشتند. قبل از این که اون تاپیکو بدیم با هم مشورت کردیم که هرکی نقد داره تاپیک جدا بده ولی دیدیم در اون صورت سایت پر از تاپیک میشه . پس برای همون رفتیم اون تاپیکو زدیم که هرکی نقد و اخبار داره اونجا بنویسه. گرفتی؟؟
 

دیـــــــو

کاربر جدید
این چرتو پرت نیس که اخباره
اقا اگه اخباره چرا نمیری تو تاپیک خودش؟ سایت خودش ی تاپیک داره ک اخبار مهم کنسول و بازی هارو اونجا مینویسن ب تاپیک زدن ادامه بدی خداوکیلی به دوستام میگم دسته جمعی ریپورتت کنن که ادمین بلکل اکانتتو پاک کنه
شیرفم شد؟
 
بالا