ps3

BAD BOYS

عضو سایت
امکانات جدید سیستم آنلاین PS3

√ قابلیت آپدیت نمودن سیستم عامل کنسول توسط Sony

√ امکان ذخیره سازی پروفایل کلیه ی کاربران استفاده کننده از یک سیستم (همانند سیستم عامل ویندوز٬ افراد قادر خواهند بود فضایی با سلیقه و تنظیمات مورد علاقه ی خود در محدوده ی سیستم دارا باشند).

√ رابط کاربر و کنسول همانند رابط دستگاه PSP است و دارای امکاناتی چون رمز گذاری (Password) و پیکربندی (Configure Network) شبکه است.

√ مرورگر دستگاه دارای کلیه ی امکانات مورد نیاز برای رویت نمودن هرگونه سایتی می باشد.

√ نمایش وضعیت دوستان فرد حاضر در شبکه

√ امکان ارسال پیام های نوشتاری و چت صوتی و تصویری

√ عدم پذیرفتن پیام ها به هنگام انجام بازی (لذا فرد به هدف خواندن نامه های خود می بایستی از فضای بازی خارج گردد).

√ وجود دو نوع اکانت در شبکه: یکی به منظور مدیران و مجریان٬ دیگری برای کاربران معمولی (که قابلیت محدود سازی آن توسط مدیران وجود خواهد داشت).

فرمت هایی که PS3 می تواند از آن پشتیبانی کند ...


فرمت های دیسک:

BD-ROM
BD-R
BD-RE
DVD-ROM
DVD-R
DVD-RW
DVD+R
DVD+RW
CD-ROM
CD-R
CD-RW
Super Audio CD



فرمت های ویدئو:

MPEG-1
MPEG-2 (PS,TS)
H.264/MEPG-4 AVC
MPEG-4 SP



فرمت های صوتی:

ATRAC (.oma .msa .aa3
AAC (.3gp .mp4
MP3 (.mp3
WAV (.wav



فرمت های عکس:

JPEG
GIF
PNG
TIFF
BMP

جزئیاتی از پردازشگر جدید playstation 3

--------------------------------------------------------------------------------

سه شرکت IBM, Toshiba,Sony چند سال است که بر روی یک پروژه مشترک با هم همکاری می کنند. هدف از این پروژه ساخت پردازنده ای است که بتوان از آن در امور مختلف استفاده کرد.شعاراین پروژه هم "قدرت یک سوپرکامپیوتردریک چیپ" است. اما آنچه که باعث شده این پردازنده درحال حاضربسیارمورد توجه قراربگیرد تصمیم سونی مبنی براستفاده ازاین پردازنده درکنسول خانگی بعدی خود یعنی3play station است.

درماه فوریه گذشته مهندسان این سه شرکت در کنفرانس تخصصی (ISSCC) International solid state cireuits conference اولین اطلاعات را در مورد این پردازنده اعلام کردند.بنابراین اطلاعات نمونۀ اولیۀ این پردازندها که اواخر سال جاری میلادی توسط شرکت IBM در Workstation pc های که مخصوص کارهای گرافیکی اند آزمایش می شود دارای یک هستۀ اصلی 64 بیتی از نوع power processor و همچنین 8هستۀ فرعی وهمکاری کنندۀ (synergistic processing units) است که دیگر می توانند بطورهمزمان چندین عمل محاسباتی انجام دهند.



این نمونۀ اولیه با سرعتی بیشتر از4 گیگاهرتز کار می کند وهنوز مقدار دقیق آن رسماً اعلام نشده است.اما بنابراظهارنظر کارشناسان احتمالأ نمونۀ اولیه با سرعت 6/4 گیگاهرتز کار می کند.
این نمونۀ اولیه با سرعتی بیشتر از4 گیگاهرتز کار می کند وهنوز مقدار دقیق آن رسماً اعلام نشده است.اما بنابراظهارنظر کارشناسان احتمالأ نمونۀ اولیه با سرعت 6/4 گیگاهرتز کار می کند که برای مقایسه بهتراست بدانید سریعترین پردازندهای شرکت اینتل از نوع Pentium4 است که با سرعت 8/3 گیگاهرتز کار میکند.به گفتۀ مهندسان این سه شرکت نمونه اولیۀ این پردازندها توانایی انجام 256میلیارد محاسبه در ثانیه (256 gigaflops) را داراست که البته کمی ازشعارهای تبلیغاتی این محصول پایین تراست زیرا کندترین سوپر کامپیوتردرلیست 500 سوپرکامپیوتربرتردنیا توانایی انجام851 میلیاردمحاسبه درثانیه را داراست.

ازدیگرمشخصات ذکرشده برای نمونۀ اولیه وجود5/2مگابایت حافظه تعبیه شده در چیپ (on_chip) است که با استفاده ازتکنولوژی XDR و flexlo Inter Face شرکت Rambus امکان تبادل اطلاعات با حافظه های بیرونی چیپ (off_chip) را تا سرعت 100 گیگابایت در ثانیه فراهم میکند. Rich Warmke از شرکت Rambus را نیمورد می گوید: یکی از مشکلات در ساخت چیپ های نسل آینده محدود بودن پهنای باند (Bandwidth) انتقال اطلاعات بین حافظه های درونی وبیرونی چیپ است وما بسیارخوشحالیم که با cell این محدودیت از بین می رود زیرا ما به عدد بی نظیر100 گیگابایت در ثانیه برای پهنای باند دست پیدا کردیم.

نمونۀ اولیه این پردازنده ها دارای سطحی به اندازۀ221 میلی متر است که از234 میلیون ترانزیستور تشکیل شده است و در ساخت آن از تکنولوژی پیشرفته 90 نانومتری شرکت IBM در ساخت پردازنده ها استفاده شده است Jim kahle از مسئولان IBM در مورد خصوصیات دیگر این پردازنده ها چنین می گوید:طراحی چند هسته ای این پردازنده به سازندگان نرم افزار انعطاف پذیری زیادی می دهد و به آنها اجازه می دهد چندین سیستم عامل را بروی یک چیپ اجرا کنند.نمونه های بعدی این نوع پردازنده ها بسته به مورد استفادۀ آنها می توانند تعداد کمتر یا بیشتری هسته داشته باشند.



نمونۀ اولیه این پردازنده ها دارای سطحی به اندازۀ221 میلی متر است که از234 میلیون ترانزیستور تشکیل شده است و در ساخت آن از تکنولوژی پیشرفته 90 نانومتری شرکت IBM در ساخت پردازنده ها استفاده شده است.
چگونه استفاده کردن از این پردازنده ها به سازندگان نرم افزار از جمله سازندگان بازی برای کنسول ps3 بستگی دارد اما ما وشریکانمان (sony , Toshiba) به عنوان سازندگان cell قول می دهیم ابزارهای منبع باز (open source) و راهنماهای مختلفی در اختیار بازی سازان و نویسندگان کد (CODE WRITERS) قرار دهیم .

البته غیراز نظرات مثبت در مورد این پردازنده نظرات منفی نیز وجود دارد به عنوان مثال Justin Rattner یکی از مسئولان شرکت intel در مورد این چیپ گفته است که یکسان نبودن هسته های این چیپ باعث افزایش پیچیدگی در استفاده و کار با آن خواد شد و به همین دلیل است که شرکت intel از چنین ساختارهای در طراحی پردازنده هایش استفاده نمی کند. موارد استفاده از این پردازنده ها ازسرورها و تلوزیون ها Cell phones تا کنسول خانگی آینده سونی گسترده است قرار است در اواخر سال جاری میلادی IBM ازاین چیپ ها بطور ازمایشی استفاده کند و در اوایل سال 2006 میلادی نیز استفاده ازاین چیپ ها بطور گسترده آغاز خواهد شد اما احتمالآ اولین محصولی که بطور گسترده و تولید انبوه از این چیپ استفاده خواهد کرد همان PS3 است.

PS3 Console

كنسولی كه با به رخ كشیدن 512 مگابایت رم , درایو Blu-Ray , قابلیت اجرای بازیهای دو كنسول قبلی سونی و پردازنده استثنایی Cell , پیشرفته ترین كنسول بازی ای هست كه تا حالا ساخته شده.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->

نسخه 20 گیگابایتی با رنگ سیاه خالص و قیمت 499 دلار و نسخه 60 گیگابایتی با رنگ سیاه و كروم و قیمت 599 دلار عرضه میشن.علاوه بر كنسول یك دسته SIXAXIS و كابل كامپوزیت و كابل برق هم در اختیارتون قرار میگیره







1. POWER BUTTON

اگرچه كنسول PS3 میتونه به وسیله SIXAXIS و ریموت كنترل خاموش و روشن بشه ولی هنوز راه حل قدیمی یعنی دكمه روی كنسول هم وجود داره ولی این بار به صورت دكمه ای حساس به لمس.پشت سر هم زدن دكمه وقتی كنسول روشن هست باعث ریست شدن كنسول میشه




EJECT BUTTON:
دكمه ای برای بیرون آوردن بازیهای PS1 , PS2 , PS3 از كنسول , همچنین دیسكهای Blu-Ray و DVD و

--------------------



2. BLU-RAY DISC DRIVE


درایو كنسول PS3 به طور خودكار دیسكها رو درون خودش قرار میده و نیازی به جای مخصوص كه از كنسول بیرون بیاد نداره.فرمت اصلی كنسول BD-ROM هست كه میتونه 25 گیگابایت روی یك طرف و 50 گیگابایت روی دو طرف خودش ذخیره بكنه.

--------------------

3. FORWARD INPUTS

4 پورت USB در زیر كنسول قرار گرفته كه برای اتصال وسایل ساپورت شده استفاده میشه.همچنین محل قرار گرفتن مموری كارت و ... هم در اینجا قرار داره.چراغهای سمت راست برای نشون دادن اتصالات Wi-Fi , Hard Drive هست

--------------------

4. TECHNICAL SPECIFICATIONS

PS3 به وسیله اجزای غول پیكری قدرت میگیره.CPU با سرعت 3.2 گیگاهرتز Cell به وسیله كارت گرافیك RSX از طرف NVIDIA با سرعت 550 مگاهرتز كامل شده.در مجموع 512 مگابایت رم وجود داره كه به دو بخش تقسیم شده : 256 مگابایت XDR RAM اصلی و 256 مگابایت GDDR3 VRAM با یك هارد 20 گیگابایتی 2.5 اینچی به صورت SATA و قابلیتهای ارتباطی Ethernet/Blue Tooth .
نسخه 60 گیگابایتی ویژگی های اضافه ای داره كه در نسخه 20 گیگابایتی وجود ندارند.علاوه بر افزایش فضای هارد , سیستم از IEEE 802.11 b/g و Wi-Fi برای اتصالات بی سیم و محل قرار گیری Memory Stick , SD , Compact Flash برای كارهای مختلف بهره میبره.

--------------------

5.MULTI A/V OUT

این بخش از خروجی صدا و تصویر مثل نمونه قبلی در PS2 استفاده میكنه. S-Video ی PS2 و كابلهای كامپوننت PS2 از روز اول در PS3 قابل استفاده هستند.

HDMI OUTPUT:
این قسمت پیشرفته ترین اتصالات برای صدا و تصویر امروزه رو داره و رزولوشن رو تا 1080p پشتیبانی میكنه و میتونه سیگنالهای صدا و تصویر رو منتقل بكنه و اجازه بده كه برای همه نیازهای صدا و تصویرتون فقط از یك كابل استفاده كنین. PS3 HDMI V1.3 میتونه HDCP رو ساپورت بكنه و فیلمهای با كیفیت HD رو روی Blu-Ray پخش بكنه.

:ETHERNET
PS3 با اتصالات داخلی Gigabit Broadband عرضه میشه.

OPTICAL AUDIO OUTPUT:
این قسمت از تعداد خیلی زیادی Audio Codec ساپورت میكنه و اجازه میده كه سیگنالهای صدای دیجیتال (Digital Audio) رو به سیستم سینمای خانگی تون بفرستین.

.21%

کلوب آی دی : sun_son_1991
نام : حسین م
امتیاز : 100
درصد بهترین پاسخ : 0%حسین م (8)i
7. 87/5/10 (14:02)
سلام .ببین من جفتشونو داشتم درسته ps3 بازیاش گرونه ولی با xbox اصلا قابل مقایسه نیست.کیفیتش خیلی عالیه.
xbox زیاد تو بورس نمی مونه.

.0%
کلوب آی دی : shahryar_ir
نام : شهریار
امتیاز : 1367
درصد بهترین پاسخ : 8%شهریار (14)i
8. 87/5/10 (17:02)
از نظر من Xbox 360 خیلی بهتره:target:
 

bo0o3e

کاربر اخراج شده
ولی با همه ی اینا بازم xbl برتری داره انصافا... :wink2:
 

arthur

کاربر فعال
امکانات جدید سیستم آنلاین ps3

√ قابلیت آپدیت نمودن سیستم عامل کنسول توسط sony

√ امکان ذخیره سازی پروفایل کلیه ی کاربران استفاده کننده از یک سیستم (همانند سیستم عامل ویندوز٬ افراد قادر خواهند بود فضایی با سلیقه و تنظیمات مورد علاقه ی خود در محدوده ی سیستم دارا باشند).

√ رابط کاربر و کنسول همانند رابط دستگاه psp است و دارای امکاناتی چون رمز گذاری (password) و پیکربندی (configure network) شبکه است.

√ مرورگر دستگاه دارای کلیه ی امکانات مورد نیاز برای رویت نمودن هرگونه سایتی می باشد.

√ نمایش وضعیت دوستان فرد حاضر در شبکه

√ امکان ارسال پیام های نوشتاری و چت صوتی و تصویری

√ عدم پذیرفتن پیام ها به هنگام انجام بازی (لذا فرد به هدف خواندن نامه های خود می بایستی از فضای بازی خارج گردد).

√ وجود دو نوع اکانت در شبکه: یکی به منظور مدیران و مجریان٬ دیگری برای کاربران معمولی (که قابلیت محدود سازی آن توسط مدیران وجود خواهد داشت).

فرمت هایی که ps3 می تواند از آن پشتیبانی کند ...


فرمت های دیسک:

Bd-rom
bd-r
bd-re
dvd-rom
dvd-r
dvd-rw
dvd+r
dvd+rw
cd-rom
cd-r
cd-rw
super audio cd



فرمت های ویدئو:

Mpeg-1
mpeg-2 (ps,ts)
h.264/mepg-4 avc
mpeg-4 sp



فرمت های صوتی:

Atrac (.oma .msa .aa3
aac (.3gp .mp4
mp3 (.mp3
wav (.wav



فرمت های عکس:

Jpeg
gif
png
tiff
bmp

جزئیاتی از پردازشگر جدید playstation 3

--------------------------------------------------------------------------------

سه شرکت ibm, toshiba,sony چند سال است که بر روی یک پروژه مشترک با هم همکاری می کنند. هدف از این پروژه ساخت پردازنده ای است که بتوان از آن در امور مختلف استفاده کرد.شعاراین پروژه هم "قدرت یک سوپرکامپیوتردریک چیپ" است. اما آنچه که باعث شده این پردازنده درحال حاضربسیارمورد توجه قراربگیرد تصمیم سونی مبنی براستفاده ازاین پردازنده درکنسول خانگی بعدی خود یعنی3play station است.

درماه فوریه گذشته مهندسان این سه شرکت در کنفرانس تخصصی (isscc) international solid state cireuits conference اولین اطلاعات را در مورد این پردازنده اعلام کردند.بنابراین اطلاعات نمونۀ اولیۀ این پردازندها که اواخر سال جاری میلادی توسط شرکت ibm در workstation pc های که مخصوص کارهای گرافیکی اند آزمایش می شود دارای یک هستۀ اصلی 64 بیتی از نوع power processor و همچنین 8هستۀ فرعی وهمکاری کنندۀ (synergistic processing units) است که دیگر می توانند بطورهمزمان چندین عمل محاسباتی انجام دهند.



این نمونۀ اولیه با سرعتی بیشتر از4 گیگاهرتز کار می کند وهنوز مقدار دقیق آن رسماً اعلام نشده است.اما بنابراظهارنظر کارشناسان احتمالأ نمونۀ اولیه با سرعت 6/4 گیگاهرتز کار می کند.
این نمونۀ اولیه با سرعتی بیشتر از4 گیگاهرتز کار می کند وهنوز مقدار دقیق آن رسماً اعلام نشده است.اما بنابراظهارنظر کارشناسان احتمالأ نمونۀ اولیه با سرعت 6/4 گیگاهرتز کار می کند که برای مقایسه بهتراست بدانید سریعترین پردازندهای شرکت اینتل از نوع pentium4 است که با سرعت 8/3 گیگاهرتز کار میکند.به گفتۀ مهندسان این سه شرکت نمونه اولیۀ این پردازندها توانایی انجام 256میلیارد محاسبه در ثانیه (256 gigaflops) را داراست که البته کمی ازشعارهای تبلیغاتی این محصول پایین تراست زیرا کندترین سوپر کامپیوتردرلیست 500 سوپرکامپیوتربرتردنیا توانایی انجام851 میلیاردمحاسبه درثانیه را داراست.

ازدیگرمشخصات ذکرشده برای نمونۀ اولیه وجود5/2مگابایت حافظه تعبیه شده در چیپ (on_chip) است که با استفاده ازتکنولوژی xdr و flexlo inter face شرکت rambus امکان تبادل اطلاعات با حافظه های بیرونی چیپ (off_chip) را تا سرعت 100 گیگابایت در ثانیه فراهم میکند. Rich warmke از شرکت rambus را نیمورد می گوید: یکی از مشکلات در ساخت چیپ های نسل آینده محدود بودن پهنای باند (bandwidth) انتقال اطلاعات بین حافظه های درونی وبیرونی چیپ است وما بسیارخوشحالیم که با cell این محدودیت از بین می رود زیرا ما به عدد بی نظیر100 گیگابایت در ثانیه برای پهنای باند دست پیدا کردیم.

نمونۀ اولیه این پردازنده ها دارای سطحی به اندازۀ221 میلی متر است که از234 میلیون ترانزیستور تشکیل شده است و در ساخت آن از تکنولوژی پیشرفته 90 نانومتری شرکت ibm در ساخت پردازنده ها استفاده شده است jim kahle از مسئولان ibm در مورد خصوصیات دیگر این پردازنده ها چنین می گوید:طراحی چند هسته ای این پردازنده به سازندگان نرم افزار انعطاف پذیری زیادی می دهد و به آنها اجازه می دهد چندین سیستم عامل را بروی یک چیپ اجرا کنند.نمونه های بعدی این نوع پردازنده ها بسته به مورد استفادۀ آنها می توانند تعداد کمتر یا بیشتری هسته داشته باشند.



نمونۀ اولیه این پردازنده ها دارای سطحی به اندازۀ221 میلی متر است که از234 میلیون ترانزیستور تشکیل شده است و در ساخت آن از تکنولوژی پیشرفته 90 نانومتری شرکت ibm در ساخت پردازنده ها استفاده شده است.
چگونه استفاده کردن از این پردازنده ها به سازندگان نرم افزار از جمله سازندگان بازی برای کنسول ps3 بستگی دارد اما ما وشریکانمان (sony , toshiba) به عنوان سازندگان cell قول می دهیم ابزارهای منبع باز (open source) و راهنماهای مختلفی در اختیار بازی سازان و نویسندگان کد (code writers) قرار دهیم .

البته غیراز نظرات مثبت در مورد این پردازنده نظرات منفی نیز وجود دارد به عنوان مثال justin rattner یکی از مسئولان شرکت intel در مورد این چیپ گفته است که یکسان نبودن هسته های این چیپ باعث افزایش پیچیدگی در استفاده و کار با آن خواد شد و به همین دلیل است که شرکت intel از چنین ساختارهای در طراحی پردازنده هایش استفاده نمی کند. موارد استفاده از این پردازنده ها ازسرورها و تلوزیون ها cell phones تا کنسول خانگی آینده سونی گسترده است قرار است در اواخر سال جاری میلادی ibm ازاین چیپ ها بطور ازمایشی استفاده کند و در اوایل سال 2006 میلادی نیز استفاده ازاین چیپ ها بطور گسترده آغاز خواهد شد اما احتمالآ اولین محصولی که بطور گسترده و تولید انبوه از این چیپ استفاده خواهد کرد همان ps3 است.

Ps3 console

كنسولی كه با به رخ كشیدن 512 مگابایت رم , درایو blu-ray , قابلیت اجرای بازیهای دو كنسول قبلی سونی و پردازنده استثنایی cell , پیشرفته ترین كنسول بازی ای هست كه تا حالا ساخته شده.
<!--[if !supportlinebreaknewline]-->

نسخه 20 گیگابایتی با رنگ سیاه خالص و قیمت 499 دلار و نسخه 60 گیگابایتی با رنگ سیاه و كروم و قیمت 599 دلار عرضه میشن.علاوه بر كنسول یك دسته sixaxis و كابل كامپوزیت و كابل برق هم در اختیارتون قرار میگیره







1. Power button

اگرچه كنسول ps3 میتونه به وسیله sixaxis و ریموت كنترل خاموش و روشن بشه ولی هنوز راه حل قدیمی یعنی دكمه روی كنسول هم وجود داره ولی این بار به صورت دكمه ای حساس به لمس.پشت سر هم زدن دكمه وقتی كنسول روشن هست باعث ریست شدن كنسول میشه




eject button:
دكمه ای برای بیرون آوردن بازیهای ps1 , ps2 , ps3 از كنسول , همچنین دیسكهای blu-ray و dvd و

--------------------



2. Blu-ray disc drive


درایو كنسول ps3 به طور خودكار دیسكها رو درون خودش قرار میده و نیازی به جای مخصوص كه از كنسول بیرون بیاد نداره.فرمت اصلی كنسول bd-rom هست كه میتونه 25 گیگابایت روی یك طرف و 50 گیگابایت روی دو طرف خودش ذخیره بكنه.

--------------------

3. Forward inputs

4 پورت usb در زیر كنسول قرار گرفته كه برای اتصال وسایل ساپورت شده استفاده میشه.همچنین محل قرار گرفتن مموری كارت و ... هم در اینجا قرار داره.چراغهای سمت راست برای نشون دادن اتصالات wi-fi , hard drive هست

--------------------

4. Technical specifications

ps3 به وسیله اجزای غول پیكری قدرت میگیره.cpu با سرعت 3.2 گیگاهرتز cell به وسیله كارت گرافیك rsx از طرف nvidia با سرعت 550 مگاهرتز كامل شده.در مجموع 512 مگابایت رم وجود داره كه به دو بخش تقسیم شده : 256 مگابایت xdr ram اصلی و 256 مگابایت gddr3 vram با یك هارد 20 گیگابایتی 2.5 اینچی به صورت sata و قابلیتهای ارتباطی ethernet/blue tooth .
نسخه 60 گیگابایتی ویژگی های اضافه ای داره كه در نسخه 20 گیگابایتی وجود ندارند.علاوه بر افزایش فضای هارد , سیستم از ieee 802.11 b/g و wi-fi برای اتصالات بی سیم و محل قرار گیری memory stick , sd , compact flash برای كارهای مختلف بهره میبره.

--------------------

5.multi a/v out

این بخش از خروجی صدا و تصویر مثل نمونه قبلی در ps2 استفاده میكنه. S-video ی ps2 و كابلهای كامپوننت ps2 از روز اول در ps3 قابل استفاده هستند.

Hdmi output:
این قسمت پیشرفته ترین اتصالات برای صدا و تصویر امروزه رو داره و رزولوشن رو تا 1080p پشتیبانی میكنه و میتونه سیگنالهای صدا و تصویر رو منتقل بكنه و اجازه بده كه برای همه نیازهای صدا و تصویرتون فقط از یك كابل استفاده كنین. Ps3 hdmi v1.3 میتونه hdcp رو ساپورت بكنه و فیلمهای با كیفیت hd رو روی blu-ray پخش بكنه.

:ethernet
ps3 با اتصالات داخلی gigabit broadband عرضه میشه.

Optical audio output:
این قسمت از تعداد خیلی زیادی audio codec ساپورت میكنه و اجازه میده كه سیگنالهای صدای دیجیتال (digital audio) رو به سیستم سینمای خانگی تون بفرستین.

.21%

کلوب آی دی : Sun_son_1991
نام : حسین م
امتیاز : 100
درصد بهترین پاسخ : 0%حسین م (8)i
7. 87/5/10 (14:02)
سلام .ببین من جفتشونو داشتم درسته ps3 بازیاش گرونه ولی با xbox اصلا قابل مقایسه نیست.کیفیتش خیلی عالیه.
Xbox زیاد تو بورس نمی مونه.

.0%
کلوب آی دی : Shahryar_ir
نام : شهریار
امتیاز : 1367
درصد بهترین پاسخ : 8%شهریار (14)i
8. 87/5/10 (17:02)
از نظر من xbox 360 خیلی بهتره:target:
فقط xbox 360 ودیگر هیچ...
 

Hunter01

کاربر شناخته شده
اقا این پیاس3 اتوماتیک اپدیته یا ن
 

Hunter01

کاربر شناخته شده
ویرایش میکنم هردو خوبن.بــــــــــاید هردو کنار هم باشن
 

Hunter01

کاربر شناخته شده
من خودم مطمئن نیستم اما فروشنده میگفت با دانگل تروبلو هم میتونی آنلاین بازی کنی هم کپی :gum:

پی اس ان بن شدن داره؟ میشه همینطوری بری یا باید مث لایو کارت بخری اونجام پوینت و .... داره برا خریدن وسایل و بازی و اینجورچیزا
 
بالا