انتشار رسمی سیستم مورد نیاز Call Of Duty: Black Ops II

  • شروع کننده موضوع reza720
  • تاریخ شروع

reza720

کاربر شناخته شده
RIqGIQa3AAAAABJRU5ErkJggg==


اگر از سال 2006 تا به حال سیستم خود را به قوی*تر نکرده اید، شاید در انجام Call of Duty: Black Ops 2 به مشکل بر بخورید.
Treyarch به تازگی سیستم مورد نیاز Black Ops برای PC را منتشر کرد و اعلام کرده است که Windows XP توسط این بازی پشتیبانی نخواهد شد؛ این خبر بسیار بدی برای بازی*بازانی است که سیستم های خود را ارتقا نداده اند.
Treyarch در پاسخ به کسانی که نگران هستند، بازی روی سخت افزارشان جواب خواهد داد یا خیر، اعلام داشت: "بازی توسط سیستم های مختلفی امتحان شده است و حتی با برخی از سیستم های ضعیف نیز سازگاری داشت."
به نظر می*رسد Treyarch از نسخه PC این بازی بسیار راضی بوده و طبق وعده هایشان، بر خلاف این که موتور بازی*سازی این نسخه با Black Ops یکی است؛ ولی شاهد پیشرفت های ریز و درشت بسیاری خواهیم بود.
Treyarch اعلام داشت: "ما برخی از ویژگی های موتور بازی را ارتقا داده و کاری کردیم که به جای DX9 بازی از DX11 نیز پشتیبانی کند. DX11 انعطاف پذیری بیشتری نسبت به DX9 داشته و با انجام کار یکسان، قدرت و زمان کمتری از CPU استفاده می*کند و لازم به ذکر است که این عمل در مورد اکثر کارت های گرافیک صدق کرده و فقط مخصوص سخت افزار هایی که DX11 را پشتیبانی می*کنند، نیست. ما همچنین انتخاب های گرافیکی را بیشتر کردیم تا با توجه به سیستم خود، بتوانید بین سرعت بیشتر و گرافیک بالاتر یکی را انتخاب کنید. نسخه PC این بازی دارای نورپردازی بهتر، سایه ها، عمل از بین بردن و حذف پله پلگی و بریده بریدگی لبه های آبجکت ها در بازی، Depth of Field، Bloom ،ambient occlusion و سایر افکت ها می*باشد. همچنین بازی در نسخه PC خود، دارای وضوح تصویر و فریم ریت بالاتری نیز خواهد بود.
حداقل سیستم مورد نیاز:


  • OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
  • CPU: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz or AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
  • Memory: 2GB for 32-bit OS or 4GB for 64-bit OS
  • Video Card: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB or ATI Radeon HD 3870 512 MB
 

erfan12

کاربر اخراج شده
ممنون من خواستم این خبرو بذارم.البته میخواستم خیلی خبر های جالبی رو بزارم گفتم الان بهم گیر میدن(مثل همین مسابقه تایپ).داداش از این به بعد سعی کن در مورد بازی های ایکس باکس بزاری نه پی سی.
 

reza720

کاربر شناخته شده
ممنون من خواستم این خبرو بذارم.البته میخواستم خیلی خبر های جالبی رو بزارم گفتم الان بهم گیر میدن(مثل همین مسابقه تایپ).داداش از این به بعد سعی کن در مورد بازی های ایکس باکس بزاری نه پی سی.
باشه عزيزم
 
بالا