نگاهی گذرا بر بازیهای نیمه دوم ماه اکتبر

reza720

کاربر شناخته شده
AC32-250x140.jpg


موج نخست بازی های مورد انتظار پاییز ۲۰۱۲ گذر کرد و همانطور که انتظار می رفت ، مشمول تحسین عناوین عرضه شده در این بازه زمانی گردید که از مهم ترین آنها می توان به Dishonored و XCOM: Enemy Unknown و Resident Evil 6 اشاره داشت. در ادامه مطلب مختصر توضیحاتی حول عناوینی که قرار است بین ۱۵ الی ۳۰ اکتبر عرضه شود ، گنجانده شده که شما را به مطالعه ی آن در ادامه مطلب دعوت می کنیم.


۰۰۷ Legends

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر

پلتفرم: PS3 / X360 (دوهفته ی دیگر برای PC منتشر خواهد شد)

سازنده: Eurocom

ناشر: Activision

سبک: شوتر اول شخص

امکان ندارد که مامور۰۰۷ یا همان جیمز باند بریتانیایی را نشناسید. این شخصیت که در دهه ۸۰ با فیلمی به همین نام به عموم معرفی گردید و به محبوبیت قابل توجهی دست یافت ، از سال ۱۹۹۸ بعنوان یک بازی کامپیوتری شناخته شد که تا کنون ، در حدود ۱۰ بازی رایانه ای با محوریت جیمزباند عرضه شده که فراز و نشیب های فراوانی درباب دریافت نمرات داشته اند. آخرین قسمت از این IP که سال پیش برای PS3/X360 و در سال ۲۰۱۰ برای Wii عرضه شد ، موفق به کسب متای ۷۵ گردید و بازی نسبتا قابل تحسینی لقب گرفت. ۰۰۷Legends بازاویه ی دید اول شخص و به لطف نویسندگان سرشناسی چون دیویدآرنوید ، پا به میدان نبرد شوترهای ۲۰۱۲ گذاشته و باتوجه به محبوبیت این سبک بین گیمرها ، حدودی از موفقیت این بازی تضمین شدنی است.

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2012/10/Legends_post-
250x140.jpg



سال ۲۰۰۴ بود که عرضه بازی به نام DOOM 3 برای PC همه را بهت زده کرد. این بازی که یکی از بهترین ترسناک های سال ۲۰۰۴ محسوب می شد ، با گرافیکی خیره کننده ، موفق به کسب جوایزی چون بهترین گرافیک سال از دید گیم اسپات و بهترین بازی سال PC گردید. همچنین این بازی در مراسم اسپایک ۲۰۰۴ نامزد دریافت بهترین گرافیک و شوتر سال شد. در نسخه BFG این بازی ، شاهد گرافیکی بهبود یافته خواهیم بود. همچنین مراحل اکسپنشن پک این بازی که Lost Mission نام داشت به بازی اضافه شده است. اصلاحاتی در طراحی مراحل صورت گرفته و بازی از نو صداگذاری گردیده تا افکت های جدید ، برترس این بازی بیاقزاید. از سایر نکات قابل تحسین این بازی ، خروجی HD و ۳D این بازی می باشد.

tumblr_m4v10zudI31qzwtdlo1_500-239x200.jpg


Silent Hill: Book of Memories

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر

پلتفرم: PSVita

سازنده: WayForward Thechnologies

ناشر: KONAMI

سبک: ترسناک


شاهد قسمتی دیگری از سایلنت هیل ، این بار برای پلی استیشن ویتا خواهیم بود. همانطور که می دانید خیلی ها ویتا را بخاطر قیمتش و حضور رقیبی چون ۳DS شکست خورده می داند اما هرگز نمی توان منکر انحصاری های فوق العاده ای که سونی برای این کنسول در نظر گرفته ، شد. شما در این بازی با بسیاری از شخصیت های قدیمی سایلنت هیل ملاقات خواهید داشت که از محبوب ترین آنها می توان کله هرمی را نام برد.

آخریم قسمت سایلنت هیل ، Downpour بود که برای X360/PS3 در زمستان سال پیش عرضه شد که از دید بسیاری از متقدین ، به هیچ وجه عنوانی درحد و اندازه های نام سایلنت هیل نبود. پیش از این هم اشاره شد و خودتان نیز از حال و روز ناچندان خوشحال کننده ویتا نیز با خبر هستید. این بازی و کنسول زمانی به هم رسیدند که هیچ یک حال و روز خوشی ندارند و این همکاری می تواند شروع مثبت دوباره ای برای هردو باشد.

silenthillbom-250x141.jpg



Forza Horizon

تاریخ انتشار: ۲ آبان

پلتفرم: X360

سازنده: Play Ground Games و Turn 10 Studiosناشر:Microsoft

سبک: شبیه ساز مسابقه

یگانه پیشتاز سبک شبیه ساز مسابقه ای ، امسال با نام Horizon و بازهم بصورت انحصاری برای ایکس باکس ۳۶۰ عرضه خواهد شد. نسخه قبلی این بازی که بانام Forza MotorSport 4 بطور انحصاری برای X360 بطور انحصاری عرضه شد ، موفق به کسب بهترین بازی مسابقه ای سال گردید. تمام توضیحات حول این بازی در تمجید و تحسین خلاصه می شود و از این شبیه ساز شاهکار ، ایراد گرفتن کار بسیار سختی خواهد بود. صداگذاری فوق العاده حرفه ای برای ماشین ها ، گیم پلی لذت بخش بعنوان یک شبیه ساز و البته گرافیکی که مدرک معتبری برای اثبات
همانطور که مطلع هستید ، نخستین نمرات این بازی نیز منتشر شده که از معتبر ترین منتقدین می توان به یوروگیمر و IGN اشاره داشت که هردو سایت امتیاز ۹ از ۱۰ را شایسته این عنوان دانستند!

Forza-Horizon-SRT-Viper-front-623x3501-250x140.jpg


Medal of Honor: Warfighter

تاریخ انتشار: ۲ آبان

پلتفرم: PC / X360 / PS3

سازنده: Danger Close

ناشر: EA

سبک: شوتر اول شخص


الکترونیک ارتز ، هرگز اجازه نخواهد داد که اکتیویژن با فرانچایز ندای وظیفه ، به آسانی جوایز بازیهای نظامی و شوتر را درو کند. EA امسال وظیفه سنگینی را به Danger Close سپرده تا با ساخت MoH: Warfighter و با بهره گیری از موتورگرفیکی قدرتمند Frostbite 2 ، بعنوان یکی از بهترین های سبک خود پا به میدان بگذارد. این بار شاهد داستان غنی تری خواهیم بود چرا که به گفته سازندگان ، مسائل عاطفی و احساسی نیز وارد این بازی خواهد شد. همچنین سیستم کاور گیری منحصر به فردی نیز در بازی تعبیه شده است. به هرحال همه چیز از موفقیت های این بازی سخن می گوید اما برای اثبات قابلیت تحسین این بازی ، بایست تا ۲۳ اکتبر صبر کرد و دید که آیا این عنوان از پس ندای وظیفه خسته ، صفتی که EA شایسته رقیبش دانسته ، بر خواهد آمد یا خیر؟

e3-2012-medal-of-honor-warfighter-hands-on-preview-250x140.jpg



Assassin’s Creed III

تاریخ انتشار: ۹ آبان

پلتفرم: X360 / PS3 (20 روز دیگر برای PC و Wii U منتشر خواهد شد)

ناشر و سازنده: Ubisoft

سبک: اکشن ماجراجویی / دنیای باز / مخفی کاری

خداحافظی با اتزیو آدیتوره بهانه ای برای سلام ، به اساسین جدید یعنی کانر می باشد. این بار به آمریکا و شهر بوستون خواهید رفت تا پایان داستان دزموند را شاهد باشید. فرقه اساسین ۳ به عقیده خیلی از هم اکنون عنوان بهترین بازی سال را دریافت کرده و خیلی هارا به خود امیدوار ساخته است. محوریت گیم پلی بازی همچنان بر سلاح های سرد است بخصوص سلاح های کوچک تا شما را در اِعمال مخفی کاری یاری کند البته سلاح های گرم نیز نوآوری جدیدی را در گیم پلی بازی خواهد ساخت. کانر توانایی بالا رفتن از درختها و کوهنوردی را نیز داراست که یکی دیگر از جذابیت های بازی به شمار می رود. همچنین حضور شخصیت های سیاسی سرشناسی چون نخستین رییس جمهور آمریکا ، یعنی جورج واشنگتن نیز تایید شده است. سازندگان تایید کرده اند که وسعت نقشه این بازی ، ۶ برابر وسعت نخستین نسخه AC می باشد. گرافیک بازی نیز به لطف AnvilNext نسبت به نسخه های پیشین پیشرفت قابل توجهی داشته.

به هر حال ، تنها چند روز دیگر تا تجربه ی ثمره ی تلاش سه ساله یوبی سافت باقی مانده است.

AC31-250x140.jpg



Assassin’s Creed III: Liberation

تاریخ انتشار: ۹ آبان

پلتفرم: PSVita

ناشر و سازنده: Ubisoft

سبک: اکشن ماجراجویی / دنیای باز / مخفی کاری


یکی دیگر از ناجیان پلی استین ویتا ، در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. سونی حساب ویژه ای بر AC 3: Liberation بازکرده است تا حدی که یکی از باندل های کنسول دستی اش ، حاوی این بازی می باشد. برای اولین بار در سری بازیهای فرقه اساسین ، شخصیت اصلی بازی یک زن می باشد. این بازی با گرافیک تحسین برانگیزی که دارد ، بر قدرت ویتا تاکید خواهد کرد. درسال ۲۰۰۹ عنوانی بانام AC: Bloodlines بطور انحصاری برای PSP عرضه شد که چندان موفق ظاهر نگردید. اما دیدگاه ها بر Liberation متفاوت است و دور از انصاف است که بگوییم سونی با چنین انحصاری هایی ، برای کنسول دستی اش سنگ تمام نمی گذارد!
Assassins-Creed-Liberation1-250x138.jpg


Need for Speed: Most Wanted

تاریخ انتشار: ۹ آبان

پلتفرم:pC / X360 / PS3

سازنده: Criterion

ناشر: EA

سبک: مسابقه ای


این بازی و IP نیازی به معرفی ندارد. سری بازیهای عطش سرعت ، سرشناس ترین عنوان بین بازیهای این سری می باشد که هر ساله از مدعیان عنوان بهترین در سبک خود بوده. این بازی که راوی مسابقات خیابانی درون شهری و تعقیب و گریز پلیسی می باشد ، به گفته سازندگان سبک رانندگی منحصر به فرد معرفی خواهند کرد. این بازی از موتور گرافیکی قدرتمند فرست بایت ۲ بهره می برد. همه چیز برای این بازی ، بر وفق مراد می باشد و تنها تهدید NFS: Most Wanted ، شبیه ساز ریسینگ یعنی فورزاهریزون می باشد که یک هفته قبل از این بازی عرضه می شود.
multiplayer-250x140.jpg


سایر بازی ها:

Deadlight

تاریخ انتشار: ۳ آبان

پلتفرم:pC (ماه پیش در XBLA منتشر شده)

سازنده: Teauila Works

ناشر:Microsoft

سبک: پلتفرمر دو بعدی / ترسناک

deadlight-554-610-250x140.jpg


Street Fighter X Tekken

تاریخ انتشار: ۹ آبان

پلتفرم: PSVita

ناشر و سازنده: CAPCOM

سبک: مبارزه ای

Tekken-x-SF-THUMB-08.20.2010-250x132.jpg



Pesona 4: Golden

تاریخ انتشار: ۹ آبان

پلتفرم: PSVita

ناشر و سازنده: Atlus

سبک: شبیه ساز اجتماعی
persona-4-golden-winter02-250x141.jpg


Killzone HD

تاریخ انتشار: ۹ آبان

پلتفرم: PS3 (نشر در PSN)

سازنده: Guerilla Games

ناشر: SCEA

سبک: شوتر اول شخص

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2012/10/persona-4-golden-winter02-250x141.jpg

Zone of the Enders HD

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان

پلتفرم: X360 / PS3

سازنده: High Voltage

ناشر: KONAMI

سبک: شوتر سوم شخص / اکشن

http://gamefa.com/wp-content/uploads/2012/10/1337944234_5-250x140.jpg
 

Hunter01

کاربر شناخته شده
دستت درد نکنه جــــــــآلب بود... فقط ببخشید دکمه لایک من کار نمیکنه...
 

reza720

کاربر شناخته شده
چرا؟*!!!!!!!!!!!!!! تشکر رو بزنید دیگه خیلی سخته؟!!!!
 
بالا