مایکروسافت : Halo 4 را زودتر تجربه کنید ، ممنوعیت دائمی خواهید شد

reza720

کاربر شناخته شده
halo-4_0-250x140.jpg



مایکروسافت در پی پیامی تهدید آمیز به آن دسته از گیمرهایی که خیلی علاقه مند هستند HALO 4 را قبل از موعد مقرر تجربه کنند اعلام کرد که در صورت مشاهده تجربه بخش مولتی پلیر این بازی در ایکس باکس لایو باید منتظر بن شدن همیشگی خود از شبکه ایکس باکس لایو باشند.


گیمرها یا کسانی که خیلی دوست داشتند با زرنگی بخش مولتی پلیر این بازی را زودتر از همه تجربه کنند در ایمیل خودشان پیامی از طرف تیم لایو مایکروسافت برایشان ارسال شده است که به خاطر این که در حال تلاش برای تجربه بخش مولتی پلیر Halo 4 آن هم در حالی که تا زمان انتشار رسمی بازی یک ماه باقی مانده است ممنوعیت دائمی از این شبکه را برایشان به ارمغان آورده است.

با توجه به این که سری هیلو یکی از دلایل مشهوریت بسیار بالای خود را مدیون بخش مولتی پلیر بازی می باشد به نظر می رسد مایکروسافت با این کار قصد دارد تا جلوی ضرری هنگفت را بگیرد.

البته افراد استدیوی ۳۴۳ هم در این مورد نظراتی داشته اند Frank O’Connor اظهار داشته است :” چنین لیک شدن هایی اجتناب ناپذیر است. در این بین افرادی هم وجود دارند که دوست دارند همه چیز را در یوتیوب قرار بدهند. اما مایکروسافت می تواند جلوی اسپویلر شدن هایی که در یوتیوب فیلم هایی از آن پخش شده است را بگیرد و با آن مقابله خواهد کرد. ”

با این حال جاش هلمز کارگردان خلاق Halo 4 هم در مورد این لیک شدن کمی عاطفی تر صحبت کرده است :” من به مدت بیش از سه سال بر روی Halo 4 کار کرده ام. لطفا از اسپویلر شدن ها در مورد داستان و هم چنین لیک شدن و سرقت بازی اجتناب کنید. زیرا سه هفته بیشتر تا زمان انتشار بازی نمانده است. با تشکر از شما.”

می توانید تصویر را در زیر مشاهده کنید اگر این ایمیل برای شما هم فرستاده بشود باید منتظر ممنوعیت دایمی باشید:


halo-4-permanent-ban-email-snapshot.jpg
 

13l@Ck

عضو سایت
:mad:این مایکروسافت اینقدر بی عرضه بود که نتونست جلوی هکر ها رو بگیره.باید بگم خاک بر سرش.همین کار هم کلی ضرر زد بهش و هم شانس goty شدن این بازی رو کم کرد.:mad:
 

Hunter01

کاربر شناخته شده
هههههه اینم از امنیت اطلاعات شرکت مایکروسافت...
 

reza720

کاربر شناخته شده
اخه چرا نتونتسه جلوی هکر هارو بگیره من به این موندم :((
 

reza720

کاربر شناخته شده
اره ولی من هنوز از مایکروسافت هنوز ناامید نیستم هالو4 رو نمی خرو ولی منتظر forza و سری های جدید gears of war هستم
 

scofield007

مدیر
بشینید و بازی کنید ولی بخش مولتی رو تجربه نکنید
از سخنان حضرت اسکوفیلد
 

reza720

کاربر شناخته شده
اخه من می خواستم مولتیشو بازی کنم
 
بالا