Call of Duty: Black Ops 2 در مسیر شکستن رکوردی جدید

reza720

کاربر شناخته شده
Call_Of_Duty_Black_Ops_2_logo-250x166.jpg



به نظر می رسد که Call of Duty: Black Ops 2 باز هم قصد دارد به مانند قسمت های گذشته و سنت همیشگی رکوردهای جدیدی را برای این سری به ارمغان بیاورد. زیرا بر طبق اعلام سایت GameStop این بازی رکورد جدیدی را در پیش فروش های بازی هایش آغاز کرده است.


به گزارش CVG و بنا به اعلام مدیر عامل GameStop تونی بارتل ، پیش بینی های اولیه بسیار چشم گیر تر از آن چه که فکر می کردند بوده است.

وی در این مورد اعلام کرده است :” انتظارات مصرف کنندگان برای Call of Duty: Black Ops 2 فوق العاده است. ما در حال مشاهده بالاترین پیش فروش در تاریخ هستیم. با چنین سرعتی Call of Duty: Black Ops 2 در مسیر شکستن رکوردها است و به احتمال زیاد به بزرگترین بازی در زمان انتشار خود در تمامی دوران تبدیل خواهد شد.”

از زمان انتشار Modern Warfare 2 به بعد ، تمامی نسخه های Call of Duty توانسته است رکوردهای پی در پی را از آن خود کند و حتی در زمینه ای فراتر از بازی در صدر پرفروش ترین محصولات سرگرمی هم قرار بگیرد. Modern Warfare 3 هم که در سال قبل عرضه شد به نظر می رسد که امسال باید جای خود را در زمینه فروش به Black Ops 2 که قرار است در ماه نوامبر برای PC, PlayStation 3 و Xbox 360 عرضه شود بدهد.
 

reza720

کاربر شناخته شده
ولی به نظر من بهترین بازی سال میشه من که عاشق این بازی هستم
 
بالا