گزارش فروش کنسولها : آمار فروش کنسول Xbox360 به ۷۰ میلیون دستگاه رسید

reza720

کاربر شناخته شده
microsoft_xbox360_kinect-194x200.jpg


روز گذشته شرکت مایکروسافت،سازنده ی کنسول خانگی Xbox360،آمار فروش این کنسول را تا به امروز اعلام کرد.بر طبق آمارها،این کنسول خانگی که در نوامبر سال ۲۰۰۵ عرضه شده (۷ سال)تاکنون ۷۰ میلیون دستگاه در سراسر دنیا به فروش رسانیده است.




این آمار فروش نسبت به سال گذشته ی میلادی ۶۰۰هزار دستگاه یا به عبارتی ۲۹% کمتر بوده است و مایکروسافت از سال پیش تا کنون ۱٫۷میلیون دستگاه فروش داشته است.آمار فروش قاره ای این کنسول تنها برتر بودنش را در آمریکای شمالی نسبت به رقیب قدرتمند خود،PS3 نشان میدهد و طبق آخرین گزارش ها،این کنسول در هفته ی گذشته ۸۷,۴۸۴ دستگاه فروش داشته و PS3 عدد۵۱,۲۲۱ را به خود دید.

این درحالی است که Xbox360 در اروپا و ژاپن به ترتیب ۵۲,۲۱۱ و ۲,۲۷۹ دستگاه فروش داشته و کنسول PS3 با فروش ۱۰۶,۸۸۴ و ۲۶,۹۱۰ از رقیب آمریکایی خود پیشی گرفته است.

Chart-13th-novamber.png


آمار جهانی در هفته ی پیش هم کاملا به نفع سونی بود و PS3 به تنهایی توانست ۲۲۴,۶۷۹ دستگاه فروش کند و Xbox360 عدد ۱۵۵,۴۲۸ را تجربه کند.

آمار پیشین فروش کنسول های PS3 و Xbox360 به ترتیب ۶۷٫۲ و ۶۸٫۹ میلیون دستگاه بوده است و با اعلام آمار فروش مایکروسافت رقم فروش Xbox360 به ۷۰ میلیون رسید و باید منتظر ماند و دید آمار فروش PS3 که سال به سال روبه افزایش است (با آن که یک سال دیرتر از رقیب به بازار آمد) چه رقمی خواهد بود.

منبع : سایت رسمی VGchartz.com
 

Hunter01

کاربر شناخته شده
بزار مدل جدید سوپر اسلیم(500و12 گیگ) و باندال هاش(اساسینس و ی بازی دیگه) و مدل اسلیم باندال بلک اوپس 2 بیاد... سونی غوغا میکنه
 
آخرین ویرایش:

reza720

کاربر شناخته شده
اره اون وقت دیگه سونی چی میشه نمی دونم و... بقیه شو دیگه خودتون بدونید :))
 
بالا