اطلاعاتی در مورد کنسول نسل بعد سونی : Orbis یا PS4 ؟

به نظر شما بهترین اسم برای کنسول بعدی SONY کدوم باشه؟


  • Total voters
    8

reza720

کاربر شناخته شده
ps4-fake-logo-250x128.jpg


بر اساس خبر*های اعلام شده درباره*ی این کنسول، تاریخ عرضه*ی آن اعلام نشده. از بلو ری پشتیبانی خواهد کرد و در ژاپن ساخته نخواهد شد.

منابع اعلام کردند که از دیروز، کیت جدید Orbis برای سازندگان ارسال شد که در قالب یک کیس معمولی بود.
این کیت*ها آنطور که اعلام شد دارای چهار نسخه هستند و هر نسخه کامل تر از نسخه*ی قبل خواهد بود. نسخه*ای که پیش از این ارسال شده بود، فقط یک کارت گرافیک بود. چیزی دیروز ارسال شد در قالب یک PC بود و نسخه*ی سوم نزدیک ترین نسخه به PS4 خواهد بود. چهارمین نسخه*ای که در تابستان آینده به دست سازندگان خواهد رسید، نسخه*ی نهایی PS4* خواهد بود.
منابع اعلام کردند، که در نشستی که در Sony* برگزار شد، به جای لفظ PS4 از Orbis استفاده می*شد.Orbis بر اساس سری A1 APU شرکت AMD خواهد بود. APU یعنی CPU و GPU ادغام شده. APU* اعلام شده برای PS4 از نسل A10 حال حاضر می*باشند و بر همین اساس برنامه ریزی شده اند.
بزرگترین نقطه*ی قوت این دستگاه اجرای سه بعدی بازی*های ۱۰۸۰p60 بدون هیچ مشکلی است. این یعنی دستگاهی برای امروز و فردا.کیت*های ارسال شده دارای ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم هستند.
دستگاه در ژاپن ساخته نمی*شود.
دستگاه به طور استاندارد دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه*داخلی خواهد بود. البته هنوز به طور صد در صد مشخص نیست که این حافظه*ی اصلی این دستگاه یا همان حافظه*ی استاندارد باشد.
منابع اعلام کرده اند که PS4 دارای Wireless* و Ethernet* برای اتصال به اینترنت خواهد بود و به کابل HDMI* متصل می*شود و از این نظر هیچ تفاوتی با PS3 ندارد.
همینطور اعلام شده که گیمر ها می*توانند در میانه*های بازی، دکمه*ای را فشار دهند و به هر محیطی از PS4 سفر کنند. به طور مثال می*توانند در حین بازی، DLC جدیدی دریافت کنن و در همان آن از DLC* بهره ببرند.
اطلاعاتی درمورد کنترلر*های بازی در دست نیست.
قرار است Orbis* قبل از E3* سال آینده در مراسمی رسما رونمایی شود.
 
بالا