اطلاعات GTA V از مجله Gameinformer لو رفت ، دو شخصیت قابل بازی ، بازگشت سفارشی سازی م

reza720

کاربر شناخته شده
gta-5-wallpaper-hd-250x140.jpg



در شرایطی که بزودی جدیدترین شماره از مجله Gameinformer در ماه دسامبر قرار است تا پیش نمایش مفصلی از gta v را داشته باشد اما فردی توانسته این مجله را زودتر به دست بیاورد و اقدام به انتشار اطلاعاتی از بازی کند که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

به نظر می رسد که کاربری از سایت GameFaqs توانسته جدیدترین شماره از مجله Gameinformer که قرار است در ماه دسامبر منتشر شودو موضوع اصلی این مجله هم در مورد gta v خواهد بود را زودتر به دست بیاورد و اطلاعاتی از بازی را منتشر کند. نکته جالب اینجاست که gta v دارای دو شخصیت قابل بازی خواهد بود. شخصیت اول مردی با نام Albert DeSilva با ۴۲ سال سن است که از همسرش طلاق گرفته و دارای دو بچه میباشد و شخصیت دوم هم Dougie Vejo یک جنایتکار از لس سانتوس است.
همچنین حالت سفارشی سازی خودروها همراه با تغییراتی در چهره صورت شخصت اصلی مثل موها ، ریش و لباس ها هم بازگشته است. البته به نظر می رسد بر خلاف سان آندریاس هیچ گونه باشگاه و خالکوبی کردن در بازی وجود نخواهد داشت.
لیست کاملی از اطلاعات را می توانید در زیر مشاهده فرمایید :
- اولین شخصیت بازی فردی با نام Albert DeSilva می باشد او یک نیمه آمریکایی و یک نیمه پورتوریکو آمریکایی است.
- وی ۴۲ سال سن دارد . دارای یک همسر سابق و همچنین ۲ بچه هم است.
- آلبرت برای رسیدن به پول و این که کم کم سنش در حال بالا رفتن است به سمت زندگی جرم و جنایت کشیده شده است.
- Dougie Vejo دیگر شخصیت قابل بازی می باشد. وی یک جنایتکار جوانیست که فقط در لس سانتوس زندگی می کند.
- لس سانتوس تنها شهر بزرگ بازیست و شهر های کوچک تر هم دراطراف کشور وجود دارد
- خبری از Carl و Sweet در بازی نیست.
- خرید املاک بازگشته است.
- شما تنها می توانید لباس ، موها و موهای صورت شخصیت خود را تغییر دهید و هیچ گونه باشگاه و خالکوبی کردن در بازی وجود ندارد.
- مینی گیم های جدید بازی عبارتند از : گلف ، تنیس و موج سواری
- سفارشی سازی اتومبیل ها بازگشته است و به نظر می رسد که بیشتر مناسب شخصیت Dougie باشد ، با این وجود ممکن است برای آلبرت به خاطر بحران میانسالی خبری از این قابلیت نباشد.
- موزیک هایی که تاکنون تایید شده عبارتند از : My Michelle-Guns and Roses, Magic Power- Triumph, California Dreaming- The beach boys and Beautiful-Snoop Dogg featuring Pharrell.
- یکی از مراحل بازی با نام Alimony شناخته می شود که غارت فروشگاه جواهرات و طلا را شامل می شود.
- پول نقش بزرگی در قسمت آلبرت خواهد داشت و او اغلب دارایی های خود را در معاملاتی مانند Ponzi scheme از دست داده است. برای توضیح بیشتر این معامله یک عملیات سرمایه*گذاری کلاه*بردارانه است. در این ترفند به سرمایه*گذاران سودهایی برگردانده می*شود که از بهره*های متعارف به*طرزی غیر عادی بالاترند. البته این سود از پول سرمایه*گذاران بعدی تأمین می*شود و شرکت یا فرد دریافت*کنندهٔ سرمایه نیازی به انجام کار اقتصادی با پول دریافتی ندارد. )
البته اطلاعات خیلی بیشتر دیگری هم در مجله ما دسامبر Gameinformer وجود خواهد داشت و خود این فرد هم ادعا کرده که اطلاعات بیشتر را بزودی منتشر خواهد کرد.
GTA V در بهار ۲۰۱۳ برای PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر خواهد شد . نسخه pc هنوز تایید رسمی نشده است.
 

reza720

کاربر شناخته شده
خیلیییییییییییی منتظرش هستمممممممممممممممممممم
 

Arian

مدیر
از اینکه اطلاع رسانی میکنی بسیار ممنونم اما لطف کن از این به بعد اسم منبع رو هم ذکر کن .
 
بالا