کینکت xbox one چطور کار می*کند و چگونه کنترل اتاق نشیمن شما را در دست خواهد گرفت

  • شروع کننده موضوع amin77
  • تاریخ شروع

amin77

عضو سایت
کینکت xbox one چطور کار میکند و چگونه کنترل اتاق نشیمن شما را در دست خواهد گرفت

f10ad9405bfbe1c7798c0b5fb0ede8d0_XL.jpg



به نظر می*رسد که این*بار، مایکروسافت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ایکس*باکس جدید را به محوری*ترین ابزار سرگرمی اتاق*های نشیمن و مرکز فرماندهی دستگاه*های دیگر تبدیل کند. پیشنهاد می*کنم که اظهارات مایک وایتن در ادامه مطلب را از دست ندهید.



بنابر سخنان مارک وایتن، کینکت جدید از یک گسیل*گر امواج الکترومغناطیسی بهره می*برد که قادر است با ارسال سیگنال*های اینفرارد، تمامی وسایل سرگرمی دیجیتالی موجود در منزل*تان را تحت کنترل خویش درآورد.
وی در این باره می*گوید:
کینکت در مدیریت انرژی و استفاده به*جا و مفید از این نوع انرژی بسیار توانمند است. اگر از نزدیک به پنل جلویی آن نگاه کنید، سه لنز با ته*رنگ سرخ را مشاهده خواهید کرد که برای گسیل پرتوهای فروسرخ مورد استفاده قرار خواهند گرفت. امواج ارسال شده از هر جهت پیش خواهند رفت و به سادگی، امکان کنترل وسایل الکترونیکی موجود در اتاق نشیمن را فراهم می*آورند. همان*طور که می*دانید، امروزه اغلب وسایل دیجیتال از جمله تلویزیون*های HD از چنین امواجی برای دریافت دستورات استفاده می*کنند. سیستم سینمای خانگی، انواع استریم کننده*های صوت و تصویر، گیرنده*های دیجیتال و ... نیز از کینکت جدید فرمان*برداری خواهند کرد.
اما آیا کسانی که وسایل سرگرمی خود را در اتاق*های مجزا، محفظه*های مخصوص و ... نگه*داری می*کنند نیز می*توانند از ایکس*باکس خود به عنوان کنترل کننده*ی مرکزی استفاده کنند؟ قطعا بله؛ با اتصال یک گسیل*گر کابلی مجزا به ایکس*باکس، این امکان نیز فراهم خواهد شد.
به گفته*ی آقای وایتن، کینکت جدید نه*تنها موجب دگرگونی صنعت بازی می*شود، بلکه شیوه*ی جدیدی را برای اداره*ی گجت*های خانگی پایه*گذاری خواهد کرد. متاسفانه تاکنون که کسی شانس کار کردن با کینکت جدید را نیافته و جز مشخصات منتشر شده از سوی سازندگان، اطلاعات دیگری در دست نیست. باید تا عرضه رسمی محصول چند ماه صبر کنیم تا بتوانیم به برسی کامل آن بپردازیم.
ایکس*باکس وان به همراه کینکت و با قیمت 499 دلار، از آبان ماه وارد بازار خواهد شد. پس اتاق نشیمن خود را آماده کنید که مهمان در راه است!
منبع
 
آخرین ویرایش:
بالا