جزئیاتی درباره ی کنسول Xbox One منتشر شد

  • شروع کننده موضوع amin77
  • تاریخ شروع

amin77

عضو سایت
Microsoft به تازگی جزئیات جدیدی درباره ی کنسول نسل بعدی خود یعنی Xbox One منتشر کرد.این جزئیات پیرامون سخت افزار کنسول Xbox One،قیمت 499$ و میزان مصرف انرژی آن می باشد.لیستی از پرسش ها و جواب ها جهت افشای این جزئیات تهیه شده است که در پایین آن را بررسی خواهیم کرد:

سوال:آیا تاکنون همه ی دیگر قسمتهای سخت افزار برای مثال Ram،HDD،CPU clock speed و...در کنسول حفظ شده اند و آیا آنها برای جور شدن با GPU تغییراتی کرده اند؟

جواب:تغییراتی که Marc در رابطه با GPU clock speed افشا کرد شامل این بود که نرم افزارها به سیستم عامل تغییر کرده اند.ساخت کنسولی مانند Xbox one مستلزم داشتن سال ها برنامه ریزی،هزینه ی قرارداد ساخت اجزای آن،تدارک دیدن مدیریت گسترده و از همه مهم تر رساندن لوازم به دست سازندگان برای ساخت کنسول می باشد.

---------------------------------------------------

21113872466802372239.png

سوال:آیا مایکروسافت می تواند از کاهش قیمت اعلام شده ی کنسول در E3 جلوگیری نماید؟

جواب:ما به قیمت کنسول Xbox One پایبند هستیم و مطمئنا قیمت خوبی بر روی آن گذاشته شده است پس با این حساب تغییری در قیمت این کنسول دیده نخواهد شد.

--------------------------------------------------

سوال:آیا اطلاعاتی در رابطه با انرژی مصرفی Xbox One وجود دارد که Microsoft بخواهد درباره ی آن توضیحی دهد؟

جواب:در زمانی که کنسول آماده برای جواب به جمله ی Xbox On(ایکس باکس روشن شو) است،به ازای هر روز تنها 14 وات مصرف دارد که هزینه ی آن برابر با 5 cent آمریکا(یا 4 cent یورو) می باشد.در کمترین حالت مصرف انرژی،کنسول Xbox One نیم وات مصرف دارد که چیزی کمتر از نیم cent آمریکا و یک سوم cent یورو هزینه بر میدارد.

-------------------------------------------------

سوال:Xbox One تنها در حالت افقی باید قرار گیرد یا می تواند به حالت عمودی نیز قرار داده شود؟

جواب:به عنوان یک سیستم سرگرمی ممتاز،این کنسول از پیش تعیین شده که باید در حالت افقی قرار گیرد.علاوه بر آن طراحی Xbox One برای جریان صحیح هوا و سیستم خروجی آن،نیازمند قرارگیری در حالت افقی می باشد.


منبع
 
بالا