تاریخ انتشار دقیق Xbox One مشخص شد (جدید)

  • شروع کننده موضوع amin77
  • تاریخ شروع

amin77

عضو سایت
در مراسم گیمزکام ۲۰۱۳،سونی از تاریخ انتشار Ps4 نیز رونمایی کرد و آقای Andrew House اعلام کرد که این کنسول در تاریخ ۱۵ نوامبر در آمریکای شمالی و استرالیا و در تاریخ ۲۹ نوامبر در اروپا منتشر خواهد شد.اما مایکروسافت هیچ تاریخی را برای عرضه ی کنسول Xbox One در این مراسم اعلام نکرد.حال و به تازگی در لیست فروش سایت آمازون اعلام شده است که در تاریخ ۲۷ نوامبر یک چیز خاص منتشر می شود.

ممکن است این تاریخ اصلی انتشار کنسول Xbox One باشد،اما به سادگی می تواند ابزار و وسایل جدید Xbox One،یا باندل عنوان Forza Motorsport 5 باشد.اما از آنجا که عنوان Watch Dogs در تاریخ ۲۹ نوامبر منتشر خواهد شد و این عنوان در عناوین لانچ Xbox One می باشد،بعید نیست که این تاریخ عرضه ی رسمی کنسول Xbox One باش.همچنین این وبسایت تاریخ عنوان محبوب و پرطرفدار Halo را نیز به طور دقیق مشخص کرده است و اعلام کرده که این عنوان در تاریخ ۳۰ دسامبر ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.
 

amin77

عضو سایت
به تاریخ ایران میشه کی؟
به تاریخ ایران میشه 6 اذر این هم اخبار جدید از تاریخ انتشار xbox one
با توجه به یک ایمیل به بیرون درز پیدا کرده از سوی یکی از منابع نزدیک به خرده فروش Walmart،به نظر می رسد کنسول نسل هشتمی Xbox One در تاریخ ۸ نوامبر سال ۲۰۱۳ میلادی یعنی دقیقا یک هفته زودتر از انتشار رسمی کنسول PS4،عرضه می گردد.
از آنجا که چندی پیش شرکت مایکروسافت اقدام به تاخیر تاریخ عرضه ی رسمی کنسول Xbox One کرد،اما حال به تازگی با توجه به یک ایمیل به بیرون درز پیدا کرده توسط یکی از منابع نزدیک به خرده فروش گمنام Walmart،به نظر می رسد کنسول Xbox One برای راه اندازی در تاریخ ۸ نوامبر سال ۲۰۱۳ میلادی یعنی دقیقا یک هفته زودتر از انتشار کنسول نسل هشتم کمپانی سونی موسوم به PlayStation 4 در بازارهای جهانی،آماده شده است.
لازم به ذکر است،در طی ایمیل بدست آمده،ذکر شده این جزئیات در یک کنفرانس تلفنی به منظور مشخص ساختن تاریخ عرضه ی رسمی کنسول Xbox One بدست آمده است.
از سوی دیگر نیز،کنسول PS4 در تاریخ ۱۵ نوامبر در ایالت متحده ی آمریکا عرضه می گردد.
شما همچنین میتوانید یک تصویر منتشر شده در خصوص این راستا را مشاهده بفرمایید:
 
بالا