تاریخ انتشار رسمی ایکس باکس وان 22 نوامبر 2013

Captain.Ehsan

کاربر شناخته شده
الان دیدم تو لایو زدن ایکس باکس وان 22 نوامبر میاد
 

mammadex

کاربر فعال
دمش گرم. قیمتش چی هنوز 499 تاست یا ارزون کرد چون قرار بود کم کنه
 

reza720

کاربر شناخته شده
XboxOne11-250x148.jpg


بلاخره انتظارها برای طرفداران مایکروسافت و کنسول نسل هشتمی آنها یعنی Xbox One به پایان رسید و این شرکت تاریخ عرضه ی رسمی این کنسول را در حساب شخصی مایکروسافت مشخص کرد.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا تاریخ دقیق انتشار این کنسول و کشورهایی نیز که این کنسول در آن منتشر می شوند را مشاهده نمایید.


مایکروسافت اعلام کرده است که مقدار کمی از نسخه ی Xbox One Day One این کنسول در خرده فروش ها باقی مانده است و اگر هنوز آن را پیش خرید نکرده اید زمان به سرعت برای شما می گذرد.

Xbox One در تاریخ ۲۲ نوامبر و در ۱۳ کشور با نام های Australia, Austria, Brazil, Canada, France, Germany, Ireland, Italy, Mexico, New Zealand, Spain, UK و USA منتشر خواهد شد.بقیه ی کشورها در سال ۲۰۱۴ می توانند این کنسول را خریداری کنند.

همچنین می توانید صحبت های آقای Yusuf Mehdi در این باره را مشاهده نمایید:

۲۲ نوامبر یک تاریخ خاص در تاریخچه ی Xbox می باشد.در این روز ما برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ Xbox360 را عرضه کردیم.قسمت بعدی از ایکس باکس یعنی ۷۹ روز دیگر زمانی که Xbox One عرضه شود شروع خواهد شد.ما Xbox One را ساختیم تا بهترین بازی ها،بهترین قسمت های چندنفره و بهترین سرگرمی ها را برای شما بیاوریم.تقریبا نزدیک است که بگوییم “Xbox On “(ایکس باکس روشن شو) و دری جدید را به سمت بازی ها و سرگرمی ها باز کنیم.

پس از این به بعد دیگر می توانیم در خبرهای مربوط به مایکروسافت تاریخ انتشار رسمی این کنسول را بنویسیم و تنها به ماه “نوامبر” بسنده نکنیم.

پس یک بار دیگر نیز بگوییم Xbox One در تاریخ ۲۲ نوامبر و با قیمت ۴۹۹$ دلار در ۱۳ کشور منتشر خواهد شد.

منبع:Gamefa
 
آخرین ویرایش:
بالا