نظرات کاربران بعد از خرید از فروشگاه

میثم صیام

مدیریت کل سایت
سلام.
دوستان برای اینکه نظر ها در مورد خرید یکجا منسجم باشه بی زحمت نظرات خود را در همین تاپیک قرار بدید و اگه امکان داشت Email خودتونم قرار بدید.

نظرات شما عزیران نقل قول نمیکنم و همین جا از همتون پیشاپیش به خاطر خریدتون و اینکه مارو قابل دونستید تشکر میکنم
five-clipart-gold-star-19.jpg



نظرات کاربران بعد از خرید از فروشگاه مرکز پلی استیشن



 
آخرین ویرایش:

aryajan

کاربر جدید
سلام میثم جان
واقعا دستتون درد نکنه بابت این شرایطی که قرار دادید. ادم با خیال راحت خرید میکنه و بعد از خرید ذهنش مشغول نمیشه.
من از ایشون حضوری خرید کردم و واقعا پسر با حوصله و گرمی هست و بعد از خرید هم کاملا پشتیبانی میکنه.
دوستان اینم ای میل من اگه سوالی داشتید

aryajan1386@yahoo.com

اینم پروفایل من در سایت موبایل استان
http://mobilestan.net/member.php?u=192539
 

Saman3230

کاربر جدید
سلام

من خرید از میثم صیام رو به 3بخش تقسیم می کنم


کیفیت، اخلاق خوب، پشتیبانی عالی


کیفیت :

من اولین باری که قصد خرید کنسول کردم از رفیق 7 سالم بود که بماند اون زمانی که xbox 230 تومان بود اون با من 270 حساب کرد، XBOX با جعبه ای داغون و خودش از جعبه داغون تر که وقتی ازش پرسیدم این چرا اینجوریه گفت همشون اینجورین !!
جالب بود که همون روز اول مشکلات پیدا شد و من رفتم که عوضش کنم اول نخواست پس بگیره اما وقتی اصرار من رو دید XBOX عوض کرد اما چه عوض کردنی !!

دومیه از اولیه بدتر، موقع برگشت به داشبورد XBOX هنگ می کرد اینبار دیگه پس نگرفت تا اینکه XBOX بصورتش پرت شدو رفاقت 7 سالم هم تموم شد

واقعا دیگه از بازار XBOX حالم بهم می خورد تا اینکه از طریق یکی از انجمن های اینترنتی با میثم صیام عزیز آشنا شدم

تصمیم گرفتم دوباره شانس خرید XBOX رو تجریه کنم اما اینبار با وسواس خیلی زیاد

اینقدر با خریدم حال کرده بودم و لذت برده بودم که با اطمنیان کامل بعد از یک هفته تصمیم به خرید هارد گرفتم و نکته جالب اینجا بود که من سفارشومو دادم بدون اینکه خودم برم اونجا و بازم هم میثم صیام حسن نیتش و کیفیت فروشش رو در خرید هارد هم بهم نشون داد.

روز خرید :

طبق قراری که گذاشته بودم رفتم

میثم با برخورد فوق العاده خوبی که داشت اینقدر منو جذب خودش کرده بود به خدا همون دقایق اول اطمینانه عجیبی بهش کردم

XBOX جلوی خودم از جعبه پلمب در اومد، همه ی قطعات مصرفی مثل آداپتور دسته و .... با نظم خاصی که قبلا در اینترنت دیده بودم چیده شده بودند که این خود از آکبند بودن دستگاه حکایت می کرد

دستگاه جلوی خودم کپی خور شد، و به همراه 2 دسته اصلی به من تحویل داده شد!

برخورد مناسب :

همونطوری که در بالا گفتم برخورد مناسب مثیم صیام یکی از رازهای پیشرفت این عزیزه

بعد از اون روز هرباری که ازش سئوالی داشتم ایشون با حوصله و رفتاری بسیار عالی و دوستانه به همه ی سئوال های من پاسخ می دادند و همه جور هوامو داشتند

پشتیانی عالی :

یکی از مهمترین علل موفقیت میثم هستش که جا داره همین جا یکبار دیگه ازش تشکر کنم

کنسول من از همون روز اول تا حالا داره عین ساعت کار می کنه و هیچ مشکلی نداشته و به حدی به میثم صیام عزیز اطمنیان پیدا کردم که با وجود فاصله زیادی که باهاش دارم محال ممکنه که دی وی دی های گیمم رو از کسی دیگه بخرم چون شاید باورتون نشه که دی وی دی های بازیشم هم کیفیت منحصر به فردی داره.

یکبار دیگه ازش تشکر می کنم و از صمیم قلب براش آرزوی موفقیت می کنم


info@asdesigner.ir

پروفایلم در سایت p30world

http://forum.p30world.com/member.php?u=250126
user_offline.gif
 

SMOKE

کاربر جدید
سلام بر آقا میثم گل.
خدا وکیلی دمت گرم گرم.خیلی آقاییی واقعا یه خرید بدون دغدغه رو میتونید با میثم جون تجربه کنید.اگه قصد خرید کنسول دارید شک نکنید بهترین گزینه آقا میثم خودمونه.قبلا هم گفتم که آقا میثم واسه مشتری ها و کارش خیلی ارزش قائله.درمورد پشتیبانی که دیگه فک نکنم لازم باشه بگم ولی واسه اونایی که نمیدونن:
من خودم که کنسول رو از آقا میثم گرفتم بعدش خیلی سوال ها داشتم که میخواستم بدونم.به خدا اینقدر مزاحم آقا میثم بودم که خودم از خجالت مردم.ولی آقا میثم یه ذره ناراحت نشد.واقعا تا حالا مثل میثم ندیدم.
امیدوارم همیشه موفق باشی آقا میثم.
ایمیل:smoke_smoke619@yahoo.com
 

Asher

کاربر جدید
همه ما آدم ها تجربه های یک خرید خوب یا بد را داشتیم
اما تلخترین تجربه خرید زمانیه که فکر میکنی فروشنده با علم کامل به اینکه شما نمی فهمی یه جنسی را به شما غالب می کنه!
این آقا میثم ما شاهد زنده و حاضر برای یک فروشنده خوب و یک خرید کاملا ایده عاله.

من قبلا برای پسرم از ایشون خرید کرده بودم.چند روز پیش هم برای برادر زادم یک Xbox Elite از ایشون خریدم.
خوشحالم که ایشون در این سن کاملا راه و رسم فروش حرفه ای را میدونه.کاملا بی غل و غش.
از خریدتون پشیمون نمیشین.امتحان کنید.
keivan.samani@gmail.com
 

D-X

کاربر جدید
سلام میثم جان.خسته نباشی. دوستان من از ایشون امروز یه الایت گرفتم با یه دسته اضافه(دسته اسلیم که تازه اورده بودن ).خدا وکیلی توی رفتار با مشتری حرف نداره.اول پک رو داد خودم باز کردم و جلوی خودمون کپیخور کرد...............
راستی میثم از دسته که داخل پک بود استفاده نکردم و ماله اسلیم رو باز کردم خداییش دسته ردیفیه

Thank you........................


matrix00768@yahoo.com
 

mehrdadmatin

کاربر جدید
من مهرداد از زنجان از آقا میثم کنسول اکس باکس الیت رو بطور اینترنتی خرید کردم و واقعا از خریدی که کردم و از برخوردشون خیلی راضی هستم.کنسول رو با تیپاکس برام فرستادن و یک روزه به دستم رسید. من توصیه می کنم شما هم از ایشون خرید کنید چون من اعتماد کردم و کاملا کاملا راضی هستم.
ایمیل من: mehrdadmatin@yahoo.com
 

dogtag

کاربر جدید
سلام دوستان.
منم موقعه ای از آقا میثم خرید کردم که یهو xbox360 گرون شده بود طوری که مثلا امروز میثم گفت 320 تومن، 2 روز بعد رفتیم شده بود 340 تومن.
ما هم گفتیم بابا گرون داری میدی میثم هم خیلی ریلکس گفت گرون شده و همه جا هم این قیمت هست.
جالب اینجاست که این پسر اینقدر با حوصله هست با من و برادرم اومد و حدودا از بیشتر مغازه های توپ خونه قیمت گرفتیم و بهمون نشون داد که بعضی ها که 10 تومن کنسول رو ارزونتر میدن چی کارا میکنن! قبل از خرید 10 تومن پایینتر قیمت میدن ولی زمان خرید که میشه 15 تا 20 تومن هزینه آپدیت و این حرفا میگیرن.
جالبه که یه جا رفتیم گفت اگه بخواهین براتون فلان فریم ویر رو میریزیم. بعد میثم گفت خوب باید چند دقیقه صبر کنیم تا فریم ویر رو بریزید گفت صبر کردن نداره همینجا این فلش رو میزنم به کنسول و فریم ویر از طریق usb آپدیت میشه. در صورتی که همه میدونن آپدیت فریم ویر نیاز به باز شدن کنسول داره.
خلاصه اقا میثم از یه فردی که هیچی از کنسول سر در نمیاره یه فردی با اطاعات میسازه .
در کل خیلی راضی ام و به همه هم توصیه می کنم.

این هم ایمیل من، اگه خواستین سوالی بپرسین یا بخواین GamerTagم رو Add کنین:
goodboy.php@gmail.com

راستی، توی p30world هم هستم اگه بخواین:
http://forum.p30world.com/member.php?u=46556
 

lord

کاربر جدید
سلام اقا میثم خسته نباشید خداقوت.دوستان بنده سه روز پیش یک ارکید ازاقا میثم خریداری کردم بسیار راضی هستم.کارش تمیزه و حرف نداره.من برای خرید بارها به توپخونه رفتم اما هیچکدوم ازفروشنده ها مثل اقا میثم خوش رو خوش برخوردواز همه مهمتر قابل اعتماد نبودن.ایشون خودش دستگاهمو باز کرد درایوم رانشونم دادلایتون بود.همه ی شماره سریال ها راچک کرد همگی با هم مطابقت داشت.جلو خودم کپی خورش کرد.ازهمه چیز صمیمانه متشکرم.


haji_elyas@yahoo.com
 

shahriar

کاربر جدید
salam
meysam jan vaghean dastet dard nakone , man ke az kharidam besiar raziam , ham az karaeie dasgah ham az gheymatesh ham az zamane kootahi ke hame chizo baram tahie kardi
vaghean mamnoon , ishala ke betoonam barat jobran konam
shahriyar_20@yahoo.com
 

MaYsam

کاربر جدید
با سلام خدمت همه دوستان

من از آقای میثم صیام یک کنسول Xbox 360 مدل Elite خریدم, خیلی خوشحالم که خریدم رو از ایشون انجام دادم چون اولا در هنگام خرید و ارسال کنسول کوچکترین اذیتی نشدم و هیچگونه اشتباهی هم از جانب وی صورت نگرفت و کنسول تمام و کمال و صحیح و سالم بدستم رسید و دوما تا به حال مشکلی برای کنسولم پیش نیومده و بزنم به تخته مثل ساعت کار میکنه. در کل خرید از ایشون را برای افرادی که دوست دارند جنس خوب و صحیح در اسرع وقت بدستشون برسه پیشنهاد می کنم. ضمنا من در انجمن بازی رایانه عضو تحریریه هستم و نام کاربری ام در این انجمن MaYsam است. دوستان سوالی داشتند در خدمتم

Email: Meysam.Motamedi@Yahoo.com

موفق باشید.
 

ahead

کاربر جدید
با سلام...
والا ما هم از این فروشگاه و از خود آقا میثم یه XBOX360 مدل Arcade بهمراه هارد 120 خریدیم و بسیار راضیم، نه تنها همه مراحل باز کردن پلمپ دستگاه و کپی خور کردن دستگاه جلو چشمم انجام شد (البته با توضیحات چون من اون اوایل چیزه زیادی نمیدونستم) بلکه از اون موقع تا حالا هر وقت سوالی یا مشکلی داشتم همیشه جوابگو بوده، حتی بعد از خرید کوچکترین واهمه ای از بردن دستگاه پیششون نداشتن.در کل وجود یه همچین آدمی اونهم توی اون وضعیت در هم بر هم توپخونه واقعا یه نعمته....اگه کسی میخواد یه جورایی شبیه (تولید به مصرف) خرید کنه بره پیش همینا...
m2eslami@gmail.com
 

powvex

کاربر جدید
بنده از ایشون آرکید جسپر دیروز (89-07-25) خریدم، حتی چسب روی درب (پلمب) رو جلوی خودم باز کردند. پسر خوبی هم هستند، و بنده هم کاملا راضی.
ایشون رو پیشنهاد می کنم (میثم)

با همین id تو خیلی از انجمنهای بازی و ... در خدمتتون هستم.
 

drx

کاربر جدید
سلام خدمت آقا میثم گل و بقیه دوستان
من امروز از ایشون یک دستگاه الیت جاسپر خریدم به قیمت 340 تومن. با اینکه از 2 - 3 تا فروشگاه دیگه پرسیدم و همه حداقل 15 تومن ارزون تر میگفتن من ترجیح دادم از کسی خرید کنم که حس کردم راحتتر میتونم بهش اعتماد کنم. میثم به تمام مواردی هم که در تاپیک "قیمت به روز کنسول ها بازی" وعده داده، موقع خرید عمل کرد. پنج تا بازی هم خریدم از ایشون دونه ای 3 تومن حساب کردند (هرچند موقع رفتن، از یه مغازه دیگه که پرسیدم میگفت دونه ای 2500) البته میثم هم گفته که اگه از قبل بازیها سفارش داده بشن 2500 حساب میکنه. ضمنا ایشون برخوردش با مشتری خوبه و بعد از خرید مثل من اگه ساعت 8 شب هم بهش زنگ بزنین سوالاتون رو جواب میده
خوب خرید امروز من رک و پوسکنده این بود که گفتم. نه تعریف الکی کردم و نه تخریب الکی.
میثم جان امیدوارم موفق باشی

ایمیل من:
m a n s o u r m d [AT] y m a i l [DOT] c o m
 

میثم صیام

مدیریت کل سایت
سلام دوستان.
منم موقعه ای از آقا میثم خرید کردم که یهو xbox360 گرون شده بود طوری که مثلا امروز میثم گفت 320 تومن، 2 روز بعد رفتیم شده بود 340 تومن.
ما هم گفتیم بابا گرون داری میدی میثم هم خیلی ریلکس گفت گرون شده و همه جا هم این قیمت هست.
جالب اینجاست که این پسر اینقدر با حوصله هست با من و برادرم اومد و حدودا از بیشتر مغازه های توپ خونه قیمت گرفتیم و بهمون نشون داد که بعضی ها که 10 تومن کنسول رو ارزونتر میدن چی کارا میکنن! قبل از خرید 10 تومن پایینتر قیمت میدن ولی زمان خرید که میشه 15 تا 20 تومن هزینه آپدیت و این حرفا میگیرن.
جالبه که یه جا رفتیم گفت اگه بخواهین براتون فلان فریم ویر رو میریزیم. بعد میثم گفت خوب باید چند دقیقه صبر کنیم تا فریم ویر رو بریزید گفت صبر کردن نداره همینجا این فلش رو میزنم به کنسول و فریم ویر از طریق usb آپدیت میشه. در صورتی که همه میدونن آپدیت فریم ویر نیاز به باز شدن کنسول داره.
خلاصه اقا میثم از یه فردی که هیچی از کنسول سر در نمیاره یه فردی با اطاعات میسازه .
در کل خیلی راضی ام و به همه هم توصیه می کنم.

این هم ایمیل من، اگه خواستین سوالی بپرسین یا بخواین gamertagم رو add کنین:
goodboy.php@gmail.com

راستی، توی p30world هم هستم اگه بخواین:
http://forum.p30world.com/member.php?u=46556

سلام خدمت آقا میثم گل و بقیه دوستان
من امروز از ایشون یک دستگاه الیت جاسپر خریدم به قیمت 340 تومن. با اینکه از 2 - 3 تا فروشگاه دیگه پرسیدم و همه حداقل 15 تومن ارزون تر میگفتن من ترجیح دادم از کسی خرید کنم که حس کردم راحتتر میتونم بهش اعتماد کنم. میثم به تمام مواردی هم که در تاپیک "قیمت به روز کنسول ها بازی" وعده داده، موقع خرید عمل کرد. پنج تا بازی هم خریدم از ایشون دونه ای 3 تومن حساب کردند (هرچند موقع رفتن، از یه مغازه دیگه که پرسیدم میگفت دونه ای 2500) البته میثم هم گفته که اگه از قبل بازیها سفارش داده بشن 2500 حساب میکنه. ضمنا ایشون برخوردش با مشتری خوبه و بعد از خرید مثل من اگه ساعت 8 شب هم بهش زنگ بزنین سوالاتون رو جواب میده
خوب خرید امروز من رک و پوسکنده این بود که گفتم. نه تعریف الکی کردم و نه تخریب الکی.
میثم جان امیدوارم موفق باشی

ایمیل من:
M a n s o u r m d [at] y m a i l [dot] c o m

دوستان ممنون بابت نظراتتون. دوست اولی که نظر گذاشتن من از خرید ایشون کاملا یادمه و خودم با خود ایشون رفتیم کل پشت شهر داری ها یه چرخی زدیم. و خود ایشون دید بازار چه جوری هست حالا قضیه اون ۱۰ تومن چیه؟ اگه دوستان به از اول بازار شروع به قیمت کردن بکنن متوجه میشن که ۵۰ در ۱۰۰ مغازه ها قیمتاشون زیر قیمت بازار هست و این روش جذب مشتری هست. و موقه ی خرید چه داستان داره . چون من فقط با چندتا مغازه در ارتباط هستم و منو همه نمیشناسن من خودم به شخصه رفتم یکی از این مغازه ها و خودمو به جا مشتری جا زدم و دیدم چی کار میکنن(و اخز سر هم بهم کنسول ندادن). باور کنید من حاضرم یه مشتری یا یه دوست عزیزی که قصد خرید کنسول دارن برن یا بار از این مغازه ها ۱۵ تومن پایین تر میدن برا خود من کنسول بخرن و من پولشو میدم و ۲ تا بازی هم رایگان بهشون میدم.

در مورد دیسک ها هم ۹۷ در ۱۰۰ ۳ تومن هست کسی که ۲۵۰۰ میده چندتا حالت داره
۱. دیسک هاشون جنس های بد هست
۲. بعضی هاشون وقتی میرین داخل میگن فقط این لیست ۲۵۰۰ هست و این حرفا
۳. اینقدر فروششون کم هست که مجبورن به این روش جذب مشتری کنن و قیمت شکنی کننن
۴. دوستانی زیادی هستن که سفارش بازی میدن و با بهترین کیفیت و دیسک ها ی تی کیت تحویل میدیم بازی ها رو بهشون.(همون ۲۵۰۰ چون دوست خودم برام بازی میزنه ) البته بودن دوستانی که بالای ۸ تا بازی خرید کردن و همون ۲۵۰۰ حساب شده (منظورم بدونه هماهنگی و سفارش بود)
بیشتر مشتری ها این موضوع رو بیان میکنن ولی حتی نمیدونن که بوده مغازه هایی تو پاساژ ...... که حتی به اداپتور دستگاه هم رحم نکردن و اونو هم عوض کردن.(که خودمم واقعا تعجب کردم)
 

Hamid sh

کاربر جدید
سلام دوستان.
من يه چند ماهي هست با ميثم عزيز آشنا شدم.پسر خيلي خوب و با معرفتي هم هست(اگه چند بار ازش خريد كنيد متوجه ميشيد).
من تا حالا ازش يه هارد 120 و يه كنسول آركيد خريدم كه كنسولم عالي بود و هيچ مشكلي نداشت اون موقع(وسط تابستون تو گروني) 245 خريدم كه ميثم جان دستگاه رو آپديت كرد و كپي خور شد و ... تماما مجاني(جاهاي ديگه واسه اين كارها پول ميگيرن).و بعد از چند وقت 1 هارد خريدم.داستانش جالبه.والا من هارد رو بردم خونه ميثم جان گفت تا يه روز امتحانش كن كه من ديدم مشكل داره و ارور ميده.به ميثم گفتم هارد مشكل داره ميثم هم گفت خب مساله اي نيست بده من چك كنم.خلاصه اين بنده خدا هارد رو تست كرد و يكي ديگه واسم آورد كه ايندفه خودش تو خونه تست كرده بود و از سلامت هارد مطمئن شد.خلاصه اين رو بگم:شما فرض كن من اين هارد رو از يه فروشگاه تو توپخونه خريده بودم.و ميرفتم ميگفتم آقا اين خرابه.طرف چي ميگفت؟! ميگفت نه من سالم دادم دستت و 100% عوض نميكرد.و دست من به هيچ جا بند نبود اما ميثم در عين حال كه ميتونست بگه تو خودت خرابش كردي با كمال آقايي گفت هارد رو بيار تا عوض كنم.درسته؟!
قضاوت با خودتون.
 

mohammad 5t

کاربر جدید
دوستان سلام
آدم اولش که این نظراتو میخونه خیلی مشکوک میزنه! آخه چجوریه که همه فقط تعریف تمجید کردن؟ اتفاقا همین نظرات هم بود که باعث شد من به خرید از آقا میثم وسوسه بشم. بماند که 3 ساعت تو میدون امام منتظر ایشون بودما ( البته ایشون به موقع اومد من زود رفته بودم) بلاخره اومد...
بعد از کلی اطلاعات دادنو این کنسول چی داره و اون چی داره که خدایش با قاطیعت میگم هیچ فروشنده ای همچین کاری نمیکنه که انقدر اطلاعات به خریدارش بده به این نتیجه رسیدم که xbox 360 elite بخرم. ببین چقدر به مشتریش احترام میذاره که حتی شماره سریال سیم میمارو هم با مشتری چک میکنه که مشتری خیالش از هر جهت راحت باشه که داره خریده مطمئنی میکنه. درضمن به نظر من قیمتاش مثل بقیه جاهاش شایدم حتی ارزونتر اما تخفیف نمیده ها پس خواهشا تقاضای تخفیف نفرمایید حتی شما دوست عزیز! خدایش خیلی کارش درسته فقط حیف که تخفیف تو کارش نیست!!! D-:
بعد از خرید از ایشون و دیدن راهنمایاشون و همچنین اخلاق و رفتار و احترامی که به مشتریش میزاره (برعکس اکثر فروشنده ها) فهمیدم که ارزششو داشت 3 ساعت منتظرشون بمونم.
Email: mjos69@yahoo.com
 

SSHMAN

کاربر جدید
سلام بر آقا میثم گل
دوستان من خودم حضوری از میثم خرید کردم. اول از همه وقتی بهش تلفن زدم خیلی گرم برخورد کرد، تعجب کردم اما بعدا دیدم با وجودی که سرش خیلی شلوغه واسه همه همینطوری با حوصله وقت می زاره و از پاسخ به سوالات بارها و بارها هم که بپرسی خسته نمی شه. همه مشتری ها رو هم با اسم کوچیک به خاطر می سپاره و تا راه بیفتن پی گیری میکنه و این بره کسانی که زیاد با کنسول آشنایی ندارن خیلی خوبه. الان هم از کنسول خیلی راضیم. امیدوارم موفق باشه و البته مطمئن هستم با ادامه این روش حتما می شه.
دوستان این هم ایمیل منه:
soheiladibi@gmail.com
 

adashk2008

کاربر جدید
سلام بر اقا میثم گل اقا من دیروز سومین دستگاه رو هم برو بچ میثم خان گرفتم خیلی خیلی راحت . واقعا کارش حرف نداره . اقا تو راسته توپ خونه باصفا ترین منصف ترین خوش برخورد ترین فروشنده میثم هست . من که پیشنهاد می کنم فقط از میثم دستگاه بگیریئد .

adnan.hakemiamjad@yahoo.com
 
بالا