نظرات کاربران بعد از خرید از فروشگاه

ase_pase

کاربر جدید
سلام

امروز من از آقا میثم کینکت خریدم . خیلی خیلی راضی هستم و یکمی ناراضی!!!!!!!!!
راضیم چون چه قبل از خرید هر روز که کلی پ.خ و اس.ام.اس میدادم و زنگ میزدم تا قیمت و... بگیرم و هربار با حوصله جواب دادن و حتی یک بار هم با اینکه کینکت موجود بود ، گفتن یک مقداری صبر کن تا قیمت ها پایین بیاد و بعد بخر که همینطور هم شد.
راضی هستم چون موقع خرید برخوردشون خیلی خوب و دوستانه بود در ضمن از یک چیزی که واقعا لذت بردم این بود که میدیدم جلوی خودم جعبه دستگاه باز میشد.
نکته خیلی خوب دیگه این بود که جلوی خودم دستگاه رو روی یک کنسول مدل کنسول خودم امتحان کردن.(هم slim اونجا داشتن و هم fat ولی روی یکی مثل مال خودم امتحان کردن)
حتی آخر کار وقتی به شوخی گفتم که بازی رو توی جعبه دستگاه ندیدم و بدون اینکه ناراحت بشن دوباره خواستن که جعبه رو باز کنن و بازی رو هم نشون بدن.(پیشنهاد میکنم جلوی فروشنده های دیگه حیلی این کار رو انجام ندیدید......)
قیمت هاشون هم که احتیاج نیست بگم که مناسب هست .
و اما بگم که چرا ناراضی هستم :
این آقا میثم به من نگفتن که روز اولی که کینکت میگری نشین زیاد بازی کن که بعد خسته میشی و ممکنه دست و پاهات یکمی بگیره . من هم بی خبر ازهرچیزی نزدیک به 4 ساعت بازی کردم و الان احساس میکنم که پاهام یکمی گرفته و خسته هستم D: (آخه Kinect Sports به خصوص دو ومیدانی رو خیلی بازی کردم)
پیوست : واسه تست کردن کینکت احتیاج نیست که حتما یک بازی رو واستون اجرا کنن . همون که کینکت رو به دستگاه وصلیدن یک سری تست ها هست که کینکت انجام میده که همون ها یعنی دستگاه به درستی کار میکنه (تست صداهای اطراف و اسکن بدن)
ase_pase آنلاین نیست.
 

vahid

کاربر جدید
سلام

من هم دیروز یه 360 ارکید از آقا میثم گرفتم . لازم به تعریف نیست ولی به شخصه از این بعد اگه بخوام خریدی داشته باشم حتما اولین جایی که میرم مغازه آقا میثمه

امیدوارم زمانی برسه که توی تمام فروشگاههای این مملکت احترام متقابل وجود داشته باشه.

راستی میثم جان قرار بود key دستگاه منو برام ایمیل کنی خواستم یه یادآوری کرده باشم

موفق باشی

vahid1400@gmail.com
 

payam_mazkouri

کاربر جدید
من یک مطلب هست که میخوام در مورد خرید کنسول از آقا میثم بگم اونم اینکه:
میتونید با خیال راحت و با چشم بسته هر کنسولی که میخواید از ایشون خرید کنید.
مراحل کار:
1- تماس با همراه آقا میثم.
2- آقا میثم من یک 360 فلان میخوام.
3- واریز وجه و دادن آدرس خودتون به ایشون.
4- چند ساعت بعد منتظر باشید که کنسولتون رو با مرتب ترین وضعیت دریافت کنید.

هیچ نیازی نیست چندین و چند فروشگاه رو زیر پا بگذارید وقت خرج کنید از صد جا قیمت بگیرید خودتون رو درگیر ترافیک و دود کنید. کافیه مراحلی رو که گفتم انجام بدید نهایتا ده دقیقه وقتتون رو میگیره.

میثم جان برات آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

پیام مذکوری : payam_mazkouri@yahoo.com
 

zic

کاربر جدید
سلام میثم جون بابت xbox360 ممنون
واقعاً میثم تو معامله یدونست لنگه نداره , من xbox سفارش دادم رفتم مغازه خیلی مرتب و با سلیقه بسته بندی کرده بود , خیلی ام گرم و صمیمی بر خورد کرد. خدایی, با این که اون روز قیمت خیلی بالا رفته بود ولی به همون قیمتی که تفاهم کرده بودیم داد.
دستمم با این که مشکل داشت برام عوض کرد که جا هایه دیگه عمرا" این کارو کنن . tnx

* با خیال راحت از میثم خرید کنید (چون واقعاً به خاطر پول تو این کار نیست)
 

HORROR

کاربر جدید
سلام
منم چند روز پیش از میثم جان یه 360 آرکید گرفتم..... اولش رفتم داخل پاساژ گفتم آقا میثم اینجا کار میکنن گفت بله! ویه رفیقه دیگه گفت نه نه کجا کجا ..... فکر کرد تروریستم! آقا سرتونو درد نیارم رفتیم پایین میثم اومدش هر چی کارتون بود باز کرد گفت هر کارتونی دوست داری انتخاب کن.دستگاه رو هم همینطور......... بهتون بگم با وضع شلوغی که فروشگاه داشت بازم همه نه فقط میثم اینقدر باحال بودن ( آدم دوست داشت بشینه باهاشون حرف بزنه) از خریدم راضیم ( راستی جونه میثم اون باطریه پیدا نشد؟!) شوخی کردم

ghasem_vazifeh2000@yahoo.com
 

pranc

کاربر جدید
سلام اقاميثم.عزيزان من ديشب يك الايت بايه دسته اضافي با كابل وي جي اي خريد كردم.درحدلاليگا خيلي خوب بود عالي بود.فقط چون من مانيتورم فلترون است وقديميه اين كابل وي جي اي پشت مانيتور پلم شده است به ناچار يك تبديل وي جي اي به وي جي اي (نروماده)گرفتم يعني كابل وي جي اي مانيتوركه وصل ميشه به كارت گرافيك پي سي را دراورده به اين تبديل زده و كابل وي جي اي كنسول رابه ان طرف تبديل زده وان طرفش رابه كنسول وصل كردكه درنهايت تصوير درست ميشود.من اصلااين چيزها رابلد نبودم همش راهنماييهاي اقاميثم بود.كه اين كار خيلي كم هزينه است ولي اگه ميرفتيم پيش يك فروشنده قالتاق يه كابلي بهت معرفي ميكردكه خيلي گرونتره كه در نهايت فروشنده سود بيش تري عايدش شودولي اقاميثم انقدر صاف و ساده است كه يك ذره دوز وكلك نداره از همه چيز صميمانه متشكرم.www.haji_elyas@.yahoo.com
 

deev

کاربر جدید
سلام سلام آقا میثم گل گلاب من شنبه شب ازشون یه ایکس باکس اسلیم ۲۵۰ گیگ گرفتم البته کپی نکردم واقعاً دستشون درد نکنه قیمت خوبی دادن و دستگاهو جلو خودم باز کردن و واقعاً تعرض برخردشون با مشتری خوب بود بازم تشکر می کنم ازشون و از این که دوستی مثل آقا میثم پیدا کردم خوشحالم و براشون آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم
burzum_burzum_0@yahoo.com
 

Aʍir Rәzʌ

کاربر جدید
واقعاً کار آقا میثم بیسته بیسته! من پریروز پول رو به حسابشون واریز کردم، قرار بود دیروز برسه که تیپاکس بی نظمی و نامردی :D نرسید، ولی امروز با کلی دعوا که با عوامل تیپاکس کردم اومد برام، تمیز تمیز، انگار خود مایکروسافت برام فرستاده بود، میثم جان گفته بودن که 265 بریزم که اگر قیمتا فرق نکرده بود مجبور به دوباره کاری نشی، ولی 260 شد و 5 تومن هم تو جعبه برام گذاشتن که جعبه هم آک آک بود و هیچ اثری از ضربه و ... توش نبود؛ در طول این مدت هر وقت، حتی وقتی که سر کلاس هم بودن یا نصف شب که بهشون SMS دادم یا زنگ زدم جواب دادن و واقعاً فروشنده تکی هستن.

اینم آی دی من : a.rewer@yahoo.com در ضمن من توی سایت بازیسنتر هم کاربر فعال هستم : http://forum.bazicenter.com/member.php?u=21707 و توی سایت گیمرزلند هم تحریریه هستم: http://www.gamersland.ir/forums/memb...ofile&uid=6365
 

mohamad_raha

کاربر جدید
سلام به همه دوستانی که قصد خرید کنسول بازی دارند.
من محمد هستم و تقریباً یک هفته پیش از میثم جان ایکس باکس خریدم. من زیاد برای دوستان و آشناهام خرید میکنم اما میتونم با اطمینان بگم میثم فردیه که واقعاً میتونید با خیال راحت برید و ازش خرید کنید چون علاوه بر برخورد دوستانه و صمیمی ای که داره، مثل بقیه ی افراد نیست که شما رو تحت فشار قرار بده برای خرید. اطلاعات کاملی در کار خودش داره و دستگاه رو جلوی خودتون باز میکنه و شماره سریالاش رو چک میکنه و همونجا دستگاه رو تست شده تحویلتون میده. من به شخصه هر کار دیگه ای داشته باشم اولین نفری که میرم پیشش ایشونه. از دستگاهم بسیار راضی هستم و خیلی روون و راحت باهاش کار میکنم.
البته جا داره که همینجا بهش تبریک بگم به خاطر اینکه بهترین تبلیغی که میتونین برای خودتون داشته باشین اینه که دیگران تعریف کارتون رو بکنن و اینجور که معلومه خیلی دوستان دیگه هم هستن که با من هم عقیده ان .
مرسی میثم. امیدوارم امتحانات رو خوب بدی پسر !
 

mansoory

عضو سایت
سلام به همه مخصوصا میثم جون
فروشندگی حرفه ای است پیچیده و قابل تامل. موفقیت در این حرفه در گروی برخورداری از مهارت فنی و تخصصی و مهارت برقراری ارتباط و تعامل با دیگران می باشد. برخلاف تفکرات رایج، فروشندگی، مجبور ساختن مشتری به خرید نیست. فروشنده حلقه ارتباطی زنجیره سازمان با مشتری است. فروشنده کسی است که نیاز مشتری را درک نموده، به منظور انتخاب صحیح، مشتری را صادقانه راهنمایی نماید و سرانجام قادر باشد توافق و اعتماد مشتری را برای خرید، جلب نماید (تعریف فروش از نظر تام هاپکینز )

من چند روز پیش یه الیم از میثم جان گرفتم. واقا راضیم. میتونم بگم میثم فروشنده خوبیه و تمام خصوصیات متن بالا رو داره. به هرحال هرکی ازش خرید کنه پشیمون نمیشه و تا ابد هم مشتریش باقی میمونه
میثم جان موفق باشی و انشا الله که تو امتحانات هم قبول بشی پسریم:-d
www.rezaesf@gmail.com
 

ashash

کاربر جدید
من امروز از این فروشگاه خرید کردم، به صورت غیر حضوری.

مطمئن باشید بهتر از ایشون انتخابی نیست، من دوستان زیادی داشتم که کنسول خریدن، از جاهای مختلف، و چند باری به فروشگاه ها سر زدم، اما به جرات می گم این فروشگاه یک چیز دیگه هست.
ایشون بسیار پگیر هستند، بنده به طور مداوم به ایشون زنگ و SMS می زدم، ایشون با روی خوش پاسخ من رو می دادند، حتی بنده در زمینه پلم بودن دستگاه با ایشون صحبت کردم، گفت هر مشکلی در پلم دستگاه بود کنسول رو برگردونید، عوض می کنم، کنسول پلم شده جدید به شما می دم، خود ایشون نشانه های دسنگاه دست نخورده و پلم شده رو پست تلفن به من گفتن، تا اگه مشکلی بود سریعا دستگاه رو تعویض کنند.
واقعا از این برخورد ایشون بسیار خوشم اومد، همچنین قیمت فروش ایشون نیز بسیار مناسب تر از فروشگاه های دیگه هست.

در خرید از ایشون، چه به صورت حضوری، چه غیر حضوری شک نکنید.
در ضمن Kinect هم به همه دوستان پیشنهاد می کنم، واقعا یه چیز دیگه هست.

با تشکر از آقا میثم صیام و پیشتیبانی عالی ایشون.

am_mail2001@yahoo.com
 

T Elite x

کاربر جدید
به خاطر این که تو این جامعه هیچ کس از فروشندگی سر در نمیاره و اکثرا مخصوصا تو توپخونه آدم دزد و کلاهبردار و بنداز برو زیاد شده وقتی ادم یکی مثل ایشون رو با این برخورد و اطلاعات میبینه شاخ در میاره!
 

naderdaie69

کاربر جدید
سلام

من از آقا میثم عزیز یه الایت با لوازم اضافی خریدم واقعا راضیم و مطمئن هستم که از بهترین شخص ایران در این رابطه خرید کردم !!!!!!!!

بعد از امتحانات هم میخوام یه کینکت از ایشون بخرم !!!

از همه مهم تر چون کار ایشون رو دیدم و به کار درستیشون ایمان پیدا کردم ، xbox خودم و چندتا از دوستام رو هم دارم براشون میفرستم که زحمت آپدیتش رو بکشند !!!

خلاصه

اگه تو گرفتن کنسول از جاهای مختلف دودل هستید ، من بهتون فقط یکبار تلفن زدن به آقا میثم رو پیشنهاد میکنم و مطمئنم که از دودلی بیرون میاین !!!!

ایمیل من:
naderdaie69@yahoo.com
 

Omid.H

عضو سایت
سلام به همه
خب منم بالاخره از میثم یه کینکت خریدم و برخورد بسیار بسیار خوبی مثل همیشه با من داشت.البته من قبلا ازش 360 هم خریده بودم و میدونستم چجور آدمیه
همون طور که خودتون میدونید میثم پسر گل گلابیه و تو دل بروییه و مثل همیشه آدم خنده روییه
من از مدتها میثمو میشناسم و بدون شک ازش راضیم و پیشنهاد میکنم اگه قصد خرید دارید حتما پیشش برید
بقول بچه ها اگه واقعا یه جای مطمئن میخواین حتما به میثم جون یه سر بزنید که اصلا پشیمون نمیشید
خلاصه من از خریدم دو چندان راضیم و از میثم گل هم تشکر میکنم
میثم شناختی که منو؟ :دی
 

hadeseh

کاربر جدید
سلام

من دیروز از آقا میثم یک دستگاه xbox elite خریدم واقعا از صبر و حوصله ای که دارن ممنون هستم واقعا اکبند بود جلو خودم بازش کرد 2010 بود ممنونم ازش خیالم راحته که سیستمی که گرفتم از هر لحاظ مطمئین هست امیدوارم امتحانات رو اقا میثم با موافقیت پشت سر بزاری باتشکر رمضانی
 

Milad_4171

عضو سایت
منم ديروز يه باندل 250 گيگ خريدم از ميثم. البته يه اتفاقايي افتاد و مجبور شد واسم بفرسته!
گفتم باز كنه يه تستي هم واسم بكنه كه زحمتش رو هم كشيد واسم!!
تا امروز هم از كنسول راضي ام(*كلا 1 روزم نشده !!!)*
ولي در كل همه چيز خوبه.

راستي . من كه نتونستم كپيش كنم كنسولم رو اگه كپيش بياد شرايطش به ما ميخوره؟؟؟ :دي

ولي در كل با تمام سخت گيري هايي كه داشتم و اينكه ييهويي هم گرون شد(* دقيقا روز خريد من 15 تومن گرون شد و شد همون قيمت سابق) ولي خوب بهرحال آدم وقتي نيت به انجام يه كاري رو ميكنه،* نبايد وسطش بكشه كنار!!
در كل راضي هستم...
دستش درد نكنه..با اينكه كلي سرش شلوغ بود واسم چك كرد و پيك كرد.
ممنون!

Milad_4171@yahoo.com
Milad_4171 آنلاین نیست.
 

Omid.H

عضو سایت
منم ديروز يه باندل 250 گيگ خريدم از ميثم. البته يه اتفاقايي افتاد و مجبور شد واسم بفرسته!
گفتم باز كنه يه تستي هم واسم بكنه كه زحمتش رو هم كشيد واسم!!
تا امروز هم از كنسول راضي ام(*كلا 1 روزم نشده !!!)*
ولي در كل همه چيز خوبه.

راستي . من كه نتونستم كپيش كنم كنسولم رو اگه كپيش بياد شرايطش به ما ميخوره؟؟؟ :دي

ولي در كل با تمام سخت گيري هايي كه داشتم و اينكه ييهويي هم گرون شد(* دقيقا روز خريد من 15 تومن گرون شد و شد همون قيمت سابق) ولي خوب بهرحال آدم وقتي نيت به انجام يه كاري رو ميكنه،* نبايد وسطش بكشه كنار!!
در كل راضي هستم...
دستش درد نكنه..با اينكه كلي سرش شلوغ بود واسم چك كرد و پيك كرد.
ممنون!


مبارکت باشه
میلاد جون احتمال زیاد برای تو هم کپی میشه و شرایطش به تو هم میخوره
15 تومن هم فدای سرت مهم اینه که الان کنسول جدید داری و با کینکت داری لذتشو میبری
 

hadeseh

کاربر جدید
من هفته پیش از آقا میثم یک دستگاه elite خریدم واقعا دستشون درد نکنه .کنسول2010 بود خیلی وقتشون گرفتم ممنون ازشون.
با تشکر رمضانی
 

aref9200

کاربر جدید
سلام آقا میثم. دوستان من از میثم جان یه Xbox Elite گرفتم و از دستگاه خیلی راضی ام تنها چیزی که باعث شد از میثم جان خرید کنم رفتار خوب و راهنمایی دقیقش بود خدا وکیلی رفتار آقا میثم بیسته xbox هاشم مثل خودش بیسته.
دوستان آگر کسی دوست داشت بیشتر بدونه با این آدرس بهم mail بده.
Aref3985@gmail.com
 

Donhorzione

کاربر جدید
سلام

من هم پریروز از آقا میثم یک اسلیم خام 9504 با 250 گیگ حافظه گرفتم...خدایی عکس العمل و کیفیت کار عالی بود ...یعنی دقیقاً 24 ساعت بعد خرید کنسول دستم رسید و خودشون هم شدید پی گیر بودن بعد واریز پول خلاصه واقعاً از خریدم لذت بردم و باید بگم کارشون بی نهایت بیسته.

من معاون سایت تی وی سنتر هستم که به دلیل شیلتر بودن سایت مون لینک نمیذارم ...همینطور توی سایت بازی سنتر اکانتم Darth Revan هست همینطور دوستان میتونن ایمیل من رو داشته باشن


Donhorzione@yahoo.com
 
بالا