نظرات کاربران بعد از خرید از فروشگاه

Milan_E3

کاربر جدید
سلام به همگی
خواستم بگم آقا من اول به میثم زنگ زدم مشاوره بگیرم که PS4 بخرم یا X1 خیلی با حوصله برام توضیح داد که البته گفت برای شرایط تو ایران PS بهتره ولی خوب من چون PS3 داشتم قبلا می خواستم یه تجربه جدید داشته باشم می خواستم X1 بگیرم
رفتم پیشش برام یه باندل مسترچیف کنار گذاشت با یه بتمن ازش گرفتم اومدم
بعدش هم هی مزاحمش شدم که این چند اون چند با حوصله جواب منو داد

Milan.3E@Gmail.com
 

Erfanjumper

کاربر جدید
سلام دوستان
من نزديك به ٦ ماه بود كه سايت آقا ميثم و صفحه اينساگرم دنبال ميكردم تا اينكه ازشون ps٤ گرفتم كه كلى مشاور دادن و راهنمايي كردن كه اگه اون راهنمايي ها نبود من تا الان بازي با كنسول ميذاشتم كنار
خلاصه اينكه اگه ميخوايد كنسول بخريد كه ضرر نكنيد
حتما بدون هيچ گونه ترديد از آقا ميثم بگيريد
 

nemesis2016

کاربر جدید
سلام دوستان
واقعا فکر نمی کردم آقا میثم اینقدر به موقع درخواستمو آماده کنه و هم کیفیت عالی ارائه بده.
اگر به دنبال کیفیت هستید کارها و پشتیبانی ایشون عالیه.

ashkan_love_1987@yahoo.com
 

MobinS

کاربر جدید
خب اول از همه تشکر می کنم از میثم بابت اینکه خیلی زحمت کشید، چون واقعا بیشتر از اون چیزی که از یک فروشنده انتظار میره فعالیت کرد.
معمولا فروشنده های کنسول، کلی صحبت می کنن، سرتو پر از اطلاعات قاطی پاتی می کنن و بعد از اینکه کالاشونو بهتون فروختن، به سلامت! دیگه حتی شاید بزور جوابتونو بدن.
ولی خب اینجا میثم برخلاف اکثر مغازه دارای کنسول توپخونه یا هرجای ایران، اولا صادقانه جواب می داد. تمام حسن و بدی های هر روش و عملکردی رو نشون می داد. دوما خیلی خوش انصاف بود. از نظر مالی می گم، که از همه چیز هم مهم تره، چون همون پوله که دنیا رو می گردونه دیگه :)

:D
عامل سوم، بعد از فروش کالا هواتو داره، می تونی زنگ بزنی، ازش سوال بپرسی (خب تازه کنسولو گرفتی، مطمئنا سوال کلی پیش میاد) و در همه حالی جوابتو می ده میثم، و خب خسته نمیشه و بد رفتاری نمی کنه.


عامل چهارم... راستش خیلی عوامل هست، نمی خوام مثل بقیه کلیشه ای عوامل رو لیست کنم. اگه می خواین کنسول بگیرین، از میثم بگیرین دیگه، هیچ شکی تو خوب بودن این انتخاب نیست، خوش قیمت ، خوش برخورد، با کلی فیدبک های بعد و قبل خرید و کار بلد، دیگه اگه ویژگی دیگه ای می خواین دیگه....

و یک نکته ی خوب آخری هم داره میثم اینه که بعدش از نظر بازی ساپورتت می کنه، کلا یه اشتراک می گیری و تا چهارسال فیک فیکسی. مثلا برای پی اس فور، بازی های 200 تومنی رو 20 تومن بهت کرایه می ده، دیتا رو مجانی میریزه و کلی کار دیگه که دوبرابر این قیمت هم اینکارو انجام نمی دن جاهای دیگه. و از همه مهمتر این سیستم بازی های دیجیتالیه. قرن بیست و یکه دیگه، هنوز هم باید پول پست بدیم، هزینه کنیم، چند روز صبر کنیم تا بلوری بازی رو بخریم، ولی خب میثم از معدود فروشنده هاییه که بازی دیجیتالی میفروشه که خیال مارو راحت می کنه و کافیه بشینیم خونه، ازش بخریم بازیو و بدون مصرف کالری های گرامی بدن، بازی رو بازی کنیم.

خوش بگیمیند! :D

پی اس: اینم ایمیلم اگه سوالی چیزی داشتید ، در خدمتم:

mobin.shakeri[at]live.com
 

sepehr_ps4

کاربر جدید
با سلام خدمت آقا میثم و کاربران IRGamers
من قبل آشنا شدن با اقامیثم با خرید بازی های فیزیکی ضرر های متوالی را متحمل میشدم و البته کنسولم را از جای دیگر با قیمت بسیار بالایی خریدم تا اینکه در سایت با آقا میثم آشنا شدم و ایشان طرحشان را برای من توضیح دادند و بعد از آن من واقعا در خرید بازی ها مشکل نداشتم و ایشان هم با بازی tomb raider بصورت رایگان از من استقبال کردند و کلا چه خرید بازی و چه اجاره کردن واقعا به صرفه میباشد حیف که کنسولم را از ایشان خریداری نکردم بر خلاف دیگر فروشندگان بازی های دیجیتالی من واقعا از ایشان راضیم

bigboooooossssss@gmail.com
با تشکر:):):);)
 

tahalotfi

کاربر جدید
سلام خدمت دوستاي عزيز
من فقط ميخوام يه اعتراف كنم
خيلي وقت بود دنبال يه فروشنده معتبر واسه خريد ps4 كه سرش به تنش بيارزه و بشه بهش اعتماد كرد بودم ولي انقدر از اين قشر بازاري بدي ديده بودم بيخيال خريد شده بودم تا چشمم به اين سايت افتاد و ديدم يه نفر پيدا شده كه يه مطلب تخصصي به درد بخور گذاشته.از مطالب خوشم اومد ولي راستشو بخوايد وقتي اومدم تو بخش نظرات جا خوردم.اولش كه نظرات رو خوندم گفتم مگه همچين آدميم پيدا ميشه.با خودم گفتم احتمالا خودش با اكانتاي مختلف اومده و نظر گذاشته و از خودش تعريف كرده.گفتم بهش زنگ بزنم ببينم اين خود شيفته كيه.ولي وقتي باهاش هم صحبت شدم ورق برگشت.همون روز برام كنسول رو گرفت و تا اخر شب بيدار موند كه برسونه دستم.جالبش اينجاس كه ساعت 2 نصف شب وقتي رسيدم خونه ميثم زنگ زده كه راهنماييم كنه واسه راه اندازيش.
خدايي خيلي آقاس.اصلا اين بشر خدمات پس از فروش خالصه.:)
از معامله باهاش پشيمون نميشيد چه كنسول،چه لوازم جانبيش و چه بازيش مخصوصا بازي ديجيتالاش كه صرفه جويي محضه.فقط يه وقت شما هم راجع به اين نظر مث من شك نكنيدا
ميثم جان دمت گرم
m.h.lotfalizadeh@gmail.com
 

Mahdiar_m5

کاربر جدید
با سلام خدمت همه گيمرهاي عزيز:cool: ، لازم بود بيام اينجا تا توضيحاتي رو بدم ، بنده تا يك ماه پيش يك pc باز كامل بودم و هر بار هم كه مي خواستم بيام سمت كنسول با ديدن عناويني چون گرون بودن بازيا، مشكلات بازيهاي ديجيتالي و بن شدن دستگاه، كرديت كارت هاي دزدي و بستن اكونت و... آنقدر گيج ميشدم كه هربار هم منصرف مي شدم:confused:، تا اينكه با اين بلاگ آشنا شدم و با خوندن مطالب جالب و سليسش مجاب شدم كه زنگ بزنم و همه چي رو بپرسم:)، اينقدر آقا ميثم مطالب رو راحت و با حوصله توضيح دادن كه كمتر از يك هفته ديدم نشستم و دارم the last of us بازي مي كنمo_O، مهمتر از اين مسائل شخصيت خود داداش ميثم هست كه خيلي گله، دوست خودمه، انشاالله كه هميشه برقرار باشه;)


Mahdiar_2002@yahoo.com
 

Twilight

کاربر جدید
سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان ...
با یه نگاه گذرا به نظرات این تاپیک میشه تمام و کمال شخصیت و نحوه ی کار آقا میثم عزیز رو درک کرد.من هم دیشب بلاخره به جرگه ی Ps4 دارها پیوستم و خوشحالم که علاوه بر پیدا کردن دوست عزیز و کاربلدی مثل میثم جان ، خرید خوبی هم تجربه کردم.ایشون به معنای واقعی کلمه عاشق کارشون و حرفه ای هستند.تمام و کمال دوستان عزیز صحبتها رو در صفحات قبل انجام دادن و پیشنهاد میکنم قبل از خرید از این نظرات و سایر مطالب سایت حتما استفاده کنید.بدون شک خرید لذت بخش و دلگرم کننده ای خواهید داشت.ممنونم از محبت میثم عزیز که خیلی حرفه ای و صمیمی عمل میکنه و همیشه پاسخگو و پشتیبان و دوست خوبی هست.امیدوارم همیشه زندگی و کسب و کارت پررونق باشه پسر ! ;)
-فرخ-
Twilight_Romances@Yahoo.com
 

Ehsanshaeri

کاربر جدید
با عرض سلام خدمت همه دوستان و عزیزان

من به عنوان یک خریدار و استفاده کننده از امکاناتی که جناب آقای صیام برای راحت تر شدن خرید و بازی کردن پی اس فور در اختیارمون قرار دادن، نظری ثبت کنم و از تجربه عالی که کسب کردم کمی براتون توضیح بدم.

تقریبا یه یک سالی میشه که کنسول دارم و چه دردسرا و داستانایی که موقع خرید باهاشون درگیر بودم اونم به دلیل اینکه هیچ مرجع درست و حسابی که بتونه همه سوالاتم رو جواب بده در دسترس نبود و به خود فروشنده ها هم که مراجعه می کردم هر کدومشون یه حرف میزد که صد در صد حرف قبلیرو نقض کرده بود و از همه خنده دار تر اینکه هر کدومشون ادعای تنها وارد کنندرو داشتن.

خلاصه با هر داستانی بود یه دستگاه ریجن دو ژاپن گرفتم اونم با کلی آشنا و پارتی جور کردن که نکنه یه موقع دستگاه دسته دوم بندازن بهم و افسوس و صد افسوس که اون زمان با آقا میثم آشنا نشده بودم .تو این یک ساله تا دلتون بخواد پول بازی دادم از 180 تا 250 که اونم اگر بازیرو در بهترین زمان ممکن تموم میکردم و میخواستم بفروشم با کلی ضرر اینکارو میکردم ، تا اینکه خیلی اتفاقی با این سایت آشنا شدم و از نعمت خرید بازی های دیجیتال آگاه شدم آقا میثم راهی رو برای بازی کردن ارزان ارائه کردن که واقعا عالی شما تقریبا نصف کمتر پول یه بازی فیزیکی رو میدین (یعنی بازی که بلوریشو میخرین) و نسخه دیجیتال اون بازی رو روی هاردتون کپی می کنید این قضیه چند تا مزیت داره اول اینکه بلوری درایو دستگاهتون به هیچ وجه کار نمیکنه و مستهلک نمیشه و صدا هم که مسلما نخواهد داشت و مسئله بعدی اینکه دستگاه خیلی کمتر حرارت تولید میکنه .

هیچ مشکلی هم در زمینه آنلاین بازی کردن نخواهید داشت و مثل آب خوردن کانکت میشید و آنلاین بازیتونو می کنید چرا که این روش هیچ هک و یا کلاهبرداری نیستش و همه چیزش قانونی و مطابق قانون کپی رایت شرکت سونی می باشد.

اما روش کار:

شما بازی هایی که روست دارید و انتخاب میکنید و آقا میثم دیتای اون بازی هارو روی هارد شخصی خودش بدون اینکه هیچ هزینه اضافی بگیره یا ازتون چیزی بابت گرویی بخواد در اختیارتون میزاره و شما با رستور کردن تمام اون هارد روی دستگاهتون به راحتی تمام بازی هارو روی کنسول خودتون خواهید داشت بعد از این مرحله با یوزر و پسی که میثن جان در اختیارتون قرار میده یه یوزر جدید می سازید و الهی به امید تو مشغول بازی میشید به همین سادگی و راحتی.

حالا از سادگی این داستان که بگذریم خود آقا میثم در تمام مدتی که شما دارین کارای انتقال دیتارو انجام میدین تمام مدت باهاتون تماس میگیرن و پیگیری میکنن که حتما کارتون رو درست انجام بدین تا خدا نکرده مشکلی پیش نیاد و من هر سوالی در هر ضمینه ای در مورد کنسول سوال کردم با خونسردی و صبر بینهایتی همرو جواب دادن واقعا عالی این انسان مثلش تو این دورو زمونه کمه خیلی کم.

خلاصه کلام اینکه اینهمه تعریف تمجید و البته باز هم تشکر از آقا میثم برای این بود که دوستان عزیز بهترین و قابل اطمینان ترین راه خرید چه از لحاظ کنسول چه خود بازی ها در حال حاضر مخصوصا در تهران همین دوست خوبمون آقا میثم هستش، منم شمارمو میزارم دوستان اگر سوالی داشتن یا کمکی می خواستن من در خدمتتون هستم فقط یه اس ام اس بدین و بگین موضوع پی اس فور هستش من خودم در خدمتتونم و باهاتون تماس میگیرم ، ببخشید حسابی سرتونو درد آوردم

09121542958 احسان
 

SherWin

کاربر جدید
سلام.
دوستان برای اینکه نظر ها در مورد خرید یکجا منسجم باشه بی زحمت نظراتتونو اینجا قرار بدید و اگه امکان داشت Email خودتونم بزاید.

دیگه نظراتتونو نقل قول نمیکنم و همین جا از همتون پیشاپیش به خاطر خریدتون و اینکه مارو قابل دونستید تشکر میکنم

قیمت به روز کنسول های بازی اینجا کلیک کنید

اطلاعات تماس فروشگاه

اموزش انتقال بازی های دیجیتالی به هارد PS4

توضیحات تکمیلی بازی های دیجیتالی PS4

سوالات پرتکرار قبل و بعد از خرید PS4
سلام. ميثم جان واقعا نميدونم چطور ازتون تشكر كنم. من از شهرستان با كلي ترديد مونده بودم كه چه كنسولي بگيرم. خيلي اتفاقي تو تحقيقاتم تو نت با ايشون آشنا شدم. و طوري راهنماييم كرد كه من نميدونم چطور ازشون تشكر كنم. زحمت خريد و فرستادن دستگاه رو هم كشيدن. و از همه بهتر اينكه بعد از خريد همه جوره راهنماييم كردن. به همه دوستان پيشنهاد ميكنم كه بدون ترديد ايشون رو واسه خريدكنسول بازيشون انتخاب كنن. مثل همه ما قول ميدم پشيمون نشيد.
 

marbab

کاربر جدید
با سلام خدمت كاربران محترم سايت
من قصد خريد PS4‌ داشتم كه بعد از كلي جست وجو و بررسي توي سايت هاي مختلف، بالاخره بعد از نظرات شما عزيزان كه رضايت كاملي از خريدتون از آقاي صيام داشتيد، با ايشون تماس گرفتم و در مورد خريد PS4 از ايشون مشورت خواستم كه بعد از صحبت با ايشون متوجه شدم واقعا توضيحاتي كه در نظرات نوشتن راجع به ايشون درسته و چون من در يكي از جزاير جنوب كشور زندگي مي كردم كه حتي امكان تي پاكس محموله به اينجا نيست، از ايشون خواستم دستگاه 1216A‌رو برام بخرند كه ايشون در نهايت دلسوزي نسبت به خريد دستگاه و متعلقاتش و ريختن بازي ها با هزينه مناسب اقدام نمودند كه بعدش تازه تحويل دستگاه بمن خودش يك پروژه بود كه فكر حدود 3 روز طول كشيد تا ايشون با نهايت وسواس دستگاه رو سالم بمن برسونند و خيلي زحمت به ايشون دادم. بعد از تحويل هم راهنمايي كاملي در اختيارم دادند. اي كاش توي تمام خريدهايي كه انجام مي ديم همچين پشتيباني وجود داشت. آقا ميثم واقعا ازتون ممنون هستم.
در ضمن شماره من 09153407956

شمارم واسه مشهده، ولي خودم الان ساكن جنوب كشورم.
 

hosein.z

کاربر جدید
سلام
گفتنى هارو دوستان گفتن ديگه هرچى از خوبى هاى اقا ميثم بگيم کم گفتيم پيشنهاد ميکنم اگه قصد خريد داريد حتما از اقا ميثم خريد کنيد تا يه تجربه خوب از ps4 داشته باشيد, سيستم کرايه بازى هاى ديجيتاليشونم خيلى عاليه

H0se4in@gmail.com
09196446212
 

Layken

کاربر جدید
سلام

اقا میثم تشکر بابت راهنمایی هایی که درباره کنسول انجام دادی.
هفته پیش کنسول دستم رسید و من این تاپیک رو الان دیدم خواستم باز تشکر کنم.

راستی برای خرید بازی باز مزاحمت خوهم شد.
مرسی
 

sirang

کاربر جدید
من 2-3 روز پیش از آقا میثم یک PS4 خریدم به همراه چند بازی.
با وجود اینهمه نظرات مثبت سایر کاربران، صحبت از اخلاق خوب و صداقت ایشون و رضایت از خریدی که انجام دادم، یه صحبت تکراری خواهد بود.
آدم خوب و منصف و بااخلاق، نیازی به تعریف کسی نداره و توی کارش مطمئنا" پیشرفت میکنه.

پیشنهاد من به کسانی که قصد خرید PS4 یا XBOX یا Game دارن :
حتما قبل از اقدام به خرید، با آقا میثم مشورت کنید. واقعا پشیمون نمیشید.

اول از همه اینکه ایشون اطلاعات بسیار خوب و کاملی دارند و به راحتی و بدون چشم داشت اون اطلاعات رو در اختیار شما میذارند و به خوبی راهنماییتون میکنند.
علاوه بر این، ایشون بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و به ویژه «راستگو» هستند. چیزی که توی فروشنده های لوازم الکترونیکی به ندرت میشه پیدا کرد. حداقل من ندیده ام !
و از همه مهمتر اینکه، به «رضایت مشتری» خیلی اهمیت میده و این خیلی با ارزشه.

بدون تعارف و بزرگنمایی میگم : از بابت تصمیمی که گرفتم (بابت خرید از ایشون)، کاملا احساس رضایت میکنم. شاید میتونستم خود کنسول رو 10-15 تومن ارزونتر بخرم (مثلا از توپخونه). ولی فکر و خیال آسوده و راحتی که الان دارم و اینکه میدونم کسی سر من کلاه نذاشته، خیلی خیلی بیشتر از 10 هزار تومن میارزه. (هرچند که هم خود کنسول رو آپدیت کردند و کلی دیتای بازی هم برام کپی کردند. که بابت همینها باید کلی هزینه میکردم)

ممنون آقا میثم. اینکه این تعداد آدم از شما راضی هستند، همین یعنی «موفقیت». اما من برات آرزوی موفقیتهای بیشتر و بزرگتر دارم (و مطمئنم که همینطور خواهد بود)

محمد - Email: arian.x57 [at] gmail [dot] com
 
آخرین ویرایش:

Zahabitaha

کاربر جدید
واقعا عالی‌.‌.خود اقا میثم که گل و پرحوصله هستن بلکه بازیای دیجیتالیشونم فوقالعادس..من دستگاهم رو از ایشود گرفتم و واقعا راضی هستم..خود من بخاطر گران بودن بازی های ps4 قصد خرید ps4 نداشتم تا موقعی که با اقا میثم اشنا شدم..پیشنهادی که برای دوستان دارم اینه که قبل از خرید از اقا میثم کمک بگیرن چون واقعا موثره و میتونن بهترین راهنمایی رو بهتون بکنن..به من که واقعا کمک کردن
Zahabitaha@gmail
 

Zoroaster

کاربر جدید
میثم عزیز سلام
ببخشید که یه کم دیر شد چون نت نداشتم
خب من دقیقا دو روز قبل از عید از میثم یه بکیج کامل ps4 خریدم
در مورد قیمت باید بگم انصافا قیمتاش مناسب هستش ولی چیزی که مهمتر از قیمت هست کیفیت خرید و اطمینان از فروشنده هستش که توی این دو مورد ایشون ادم قابل اطمینانی هستن
یه مورد دیگه خدمات پس از فروش یا همون ساپورت بعد از خرید ایشونه که باید بگم در این زمینه هم میثم عملکرد فوق العاده ای داره.

fetus1962@yahoo.com
 

pilot747

کاربر جدید
سلام دوستان
من دستگاه ps4 از يك فروشگاه تو جمهوري خريدم ( كه اي كاش از آقا ميثم گرفته بودم)
اولين چيزي كه براي من خيلي مهم هست تو خريد اينه كه با من برخورد خوبي داشته باشند و سر صبر و حوصله جواب سوالات هر چند تكراري و ساده باشند، رو بدند. در مرحله بعد قيمت مهم هست. برخورد آقا ميثم بسيار عالي و گرم هست و آدم از صحبت كردن و سوال كردن لذت بيشتري ميبره چه برسه خريد . من چند تا بازي ازشون گرفتم و برعكس فروشگاهي كه ازش دستگاه رو گرفتم ( فقط ميخواست دستگاه وو بندازه و بره حال نداشت جواب بده ) ، آقا ميثم بيشتر به فكر جيب من بود تا خودم، راه حلهاي مناسبتر و به صرفه تري رو نشون ميداد.
خلاصه كه بهتون خريد از ايشون رو پيشنهاد ميكنم چون فرد مطمئن و پيگيري و پاسخ گو هستند ، مهمتر از همه اينكه بعد از خريدتون احساس خوبي خواهيد داشت ؛-)
ايميل من
p.pilot747@gmail.com
تشكر
 

Shantiiii

کاربر جدید
سلم دوستان
من هفته پیش از اقای صیام یه دستگاه ایکس باکس وان گرفتم بعد از کلییییی مزاحمشون شدن
چون اطلاعاتم از ایکس باکس خییییییلی کم بود وایسون با محبت و وقت گذاشتن بسیار با جزییات کامل واقعا مثل یک برادر راهنماییم کردن
ظرف یک روز هم با اینکه شهرستان هستم بسته پلمب شده به دستم رسید
خلاصه اینکه واقعا راضیم میدونم اگه مشکلی هم خدای نکرده پیش بیاد میتونم روشون حساب کنم و خرید از ایشون رو بهتون توصیه میکنم
با خوندن نظراتتون با اطمینان و ارامش خریدم رو از ایشون انجام دادم و خیلی ازشون ممنونم
 

Saman3230

کاربر جدید
سلام

من بعد از 6 سال تصمیم گرفتم xbox (که اون هم از میثم خریده بودم ) رو باز نشسته کنم و بعد از مشورت با میثم عزیز ps4 بخرم

می دونم که دیگه میثم نیاز به تبلیغ و تعریف نداره چون مطمئنم که این تجربه من رو خیلی ها داشتند (تجربه خرید آسوده و امن از میثم عزیز)

تو این بازار آشفته کنسول بازی و کلا قطعات الکترونیک که به لطف بعضی از دوستان از جنس دسته 2 جای نو به آدم قالب کردن گرفته تا برداشتن بعضی قطعات مصرفی کالا وجود میثم واقعا نعمت بزرگیه که آدم بدون هیچ نگرانی با یه تلفن مطمئنه که بهترین خرید و انجام میده

من خریدم و از میثم و از طریق تلفن انجام دادم و وقتی رفتم کنسول را تحویل بگیرم بازم میثم بهم ثابت کرد که هنوز تو کارش بی نظیره و مثل 6 سال پیش که بعد از خرید 2 تا کنسول داغون از دیگران و کلی شاکی شدن از اونها، میثم با یک کنسول بازی آکبند (که اون موقعه واقعا نبود) من شگفت زده کرد و هنوز هم تو این بازار جزو نامبر 1 هاست.

شاید جالب باشه که بدونید دقیقا خریدم Ps store بود (به قول خوده میثم) از جعبه گرفته تا خود کنسول و جالب اینجاست که من خیلی خورده فرمایشم داشتم براش که فلان چیزو میخوام اینها که همیجنا یه بار دیگه هم ازش کلی تشکر می کنم و هم معذرت خواهی می کنم چون خیلی اذیتش کردم.


دوستی با میثم برای من افتخار بزرگیه ، دوستی با کسی که واقعا وجدانش ، صداقتش و انسانیتش همیشه برای من مثال زدنیه

همیشه بهش میگ که اگه تو بگی کنسول الان بنداز تو آب هم اینکارو می کنیم چون اطمنیان 100% بهت دارم

مرسی کلی میثم عزیز
 

علی

کاربر جدید
من کنسولم رو بردم پیش آقا میثم گل
اونم لطف کرد توضیحات کامل رو برای انتقال دیتا بهم داد
فردای اون روز دوباره زنگ زدم و گفتم که به مشکل بر خوردم - شاید هر کس دیگه ای بود اگه غُر نمیزد ص جور منت سر من میگذاشت
اما میثم دوباره از اول دقیقا همه مراحل رو برام توضیح داد
آقا میثم دمت گرم
- خیلی گُلی
کیفیت خوب کارت یک طرف - خوش خلقی و مردم داریت یک طرف
امیدوارم چرخ کار و کاسبیت همیشه بچرخه
 
بالا