God Of War جدید در راه است !!!

  • شروع کننده موضوع Arian
  • تاریخ شروع

Hunter01

کاربر شناخته شده
چیز دیگه ای نگفتن درباره جزئیاتش
اگه ممکنه کمی بیشتر در این باره تحقیق کن و خبرشو بده
 

ezio

کاربر شناخته شده
داداش پس ی نظر سنجی بزاریم.گاد اف وار 4 یا گرز افوار 4 بزنیم:punish::570385::570385::tup::yahoomain::yahoomain::yahoomain::yahoomain::yahoomain:
نه تورو خدا حوصله داری؟؟؟اصلا مقایسه این دو اشتباهه بنظر من این مدرنه اون حماسیه.
 

Hunter01

کاربر شناخته شده
نه تورو خدا حوصله داری؟؟؟اصلا مقایسه این دو اشتباهه بنظر من این مدرنه اون حماسیه.

داداش شوخی کردم.تریلر هاشونو دیدم هردوشون قشنگن
فقط مشکلی ک هست اینه ک برا سال 2013 میاد از بس باید منتظر بمونیم ک 7-8-10 کارتن تخم بزاریم
 

arthur

کاربر فعال
داداش شوخی کردم.تریلر هاشونو دیدم هردوشون قشنگن
فقط مشکلی ک هست اینه ک برا سال 2013 میاد از بس باید منتظر بمونیم ک 7-8-10 کارتن تخم بزاریم
بـــــــــــــــــــــــــــــــ......ـــــــله.:happy:
 

mahdix

کاربر فعال
داداش پس ی نظر سنجی بزاریم.گاد اف وار 4 یا گرز افوار 4 بزنیم:punish::570385::570385::tup::Yahoomain::Yahoomain::Yahoomain::Yahoomain::Yahoomain:

یکم مسخره بازیه.
با این که من خودم دیوانه وار طرفدار ایکس باکسم ولی این دو قابل مقایسه نیستند .
گیرز آف وار که دیگه خیلی داغونه این هم لینک نقد گیرز آف وار 3 توسط مهدی فنایی تیم gameemag : لینک
 

Hunter01

کاربر شناخته شده
یکم مسخره بازیه.
با این که من خودم دیوانه وار طرفدار ایکس باکسم ولی این دو قابل مقایسه نیستند .
گیرز آف وار که دیگه خیلی داغونه این هم لینک نقد گیرز آف وار 3 توسط مهدی فنایی تیم gameemag : لینک

اقا بحث کردن باهات عینهو اب تو هاون کوبیدنه.
ناراحت نشی ولی منطقت در حد صــــــــفـــــره
 

mahdix

کاربر فعال
اقا بحث کردن باهات عینهو اب تو هاون کوبیدنه.
ناراحت نشی ولی منطقت در حد صــــــــفـــــره

منظورت رو نفهمیدم من گفتم که گاد آف وار خیلی بهتره از گیرز آف وار و نقد گیرز آف وار 3 رو هم گذاشتم حالا مشکل چیه ؟:wow:
 

mahdix

کاربر فعال
نقد و بررسی بازی گاد آف وار 3 برای اونایی که بازی نکردند :

نقد و بررسی God Of War III

سال های زیادی بود که به خدایان خدمت می کرد. به نوعی بازیچه دست آن ها بود و در این راه سختی های زیادی را تحمل کرد. سختی هایی که رنگ مهر و محبت را از وجود او پاک کرده بودند. اما حالا او تصمیم خود را گرفته است. تصمیم گرفته تا دیگر به رنج هایش خاتمه دهد. اما راه بسیار سختی در پیش رو دارد. حس انتقام تمام وجودش را پر کرده است. دیگر خدایان برای او معنایی ندارند و او آرامش خود را در نابودی آن ها می بیند. کریتوس (Kratos) این بار بازگشته تا به همه ثابت کند که خدایان در برابر او تفاوتی با انسان های عادی ندارند. مدتی پیش نسخه سوم از بازی بسیار محبوب God of War منتشر شد و سرانجام همگان را از انتظاری چند ساله خلاص کرد. استودیوی بازی سازی Sony Santa Monica در این شماره دقیقا چیزی که همه هواداران منتظر آن بودند را به نمایش گذاشت که ما هم در متن زیر به بررسی آن می پردازیم.
God-of-war-3_5.jpg
داستان

در
God of War II شاهد بودیم که کریتوس پس از کشتن خواهران سرنوشت، کنترل زمان را بدست گرفت و به زمان گذشته در اعماق تارتاروس (جایی که نبرد سهمگین خدایان و تایتان ها به وقوع پیوسته بود) رفت و قبل از اینکه زئوس (Zeus) (پادشاه المپ) با استفاده از شمشیر المپ تایتان ها را شکست دهد آن ها را نجات داده و به زمان خود منتقل کند. داستان بازی دقیقا در ادامه نسخه دوم بازی است. بازی از جایی آغاز می شود که کریتوس با همکاری تایتان ها بر پشت گایا (Gaia) (مادر زمین) ایستاده و به سمت قله کوه المپ می رود. همه چیز برای لحظه ای که کریتوس سال ها برای آن تلاش کرده بود مهیا است و او می تواند انتقامش را از خدایان المپ بگیرد. خدایان هم خود را برای مبارزه آماده کرده اند تا از وقوع یک هرج و مرج دیگر در دنیا جلوگیری کنند. نبرد سختی آغاز می شود و کریتوس در اولین قدم پوسایدون (Poseidon) (خدای دریاها) را از پیش رو بر می دارد، اما درست در لحظه ای که چیزی نمانده تا المپ را فتح کند تایتان ها به او خیانت می کنند و...
گرافیک

تازه با دیدن این بازی می توانید ادعا کنید که شاهد یک عنوان به واقع
Next Gen بوده اید. بدون شک این بازی نیز همانند Metal Gear Solid 4 متعلق به آینده است. همه المان ها در سطح فوق العاده ای در بازی قرار گرفته اند و واقعا بازیکنان را شگفت زده می کنند. بازی از محیط های بسیار مختلفی تشکیل شده است که همه آن ها به طرز باور نکردنی ای زیبا و با عظمت هستند. از همان لحظه ای که بازی آغاز می شود تا زمانی که بازی به اتمام می رسد، ما شاهد جلوه های بصری بی نظیری هستیم. بافت های به کار رفته در محیط بازی بسیار عالی هستند و با جزئیات بسیار بالایی طراحی شده اند. سایه پردازی و نورپردازی بازی هم که دیگر جای سوالی باقی نگذاشته اند و همه چیز بسیار عالی است. هر کدام از سلاح های کریتوس با نورپردازی خاص خود در صحنه ها جلوه نمایی می کنند و با نور خود فضای اطراف را روشن می کنند. همه موجودات حاضر در بازی (حتی سیاهی لشکرها!) دارای سایه داینامیک هستند و جزئیات بدنشان بسیار بالاست. تنوع انیمیشن های کریتوس قابل شمارش نیست. او با هر سلاحی که بدست می آورد، حرکات فراوانی را از خود به نمایش می گذارد و حتی نوع جاخالی دادن از ضربات دشمن هم با تعویض سلاح ها تغییر می کند. در بازی دو حالت گرافیکی وجود دارند: یکی سبک کاملا رئال که کلیت بازی را در بر می گیرد و دیگری انیمیشن های فانتزی که در هنگام استفاده از قدرت های جادویی کریتوس به نمایش در می آیند و براستی که تلفیق هنری زیبایی را خلق کرده اند. از دیگر نقاط قوت این بازی در زمینه گرافیک، طراحی بسیار خوب دشمنان است. در بازی دشمنان زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص هستند و به گونه های متفاوتی طراحی شده اند. اما یکی از جذاب ترین طراحی ها را می توانیم در خدایان و تایتان ها ببینیم. این مسئله در تایتان ها بسیار بهتر دیده می شود. هنگامی که کریتوس در کنار تایتان ها مانند یک پشه جلوه می کند، زمانی است که اوج عظمت بازی در خلق موجوداتی اینچنینی به نمایش در می آید. اما نکته جالب اینجاست که تمام میان پرده های بازی و تمام صحنه های که در بازی اتفاق می افتند به صورت کاملا Real-Time در بازی به وقوع می پیودند و این خود نشان دهنده قدرت تیم بازی سازی در خلق این شاهکار بسیار زیبا است. اما یکی دیگر از مسائلی تعجب همگان را برانگیخته است، این است که این بازی با حجمی نزدیک به 40 گیگ هیچ گونه نصب، زمان بارگذاری و یا... ندارد و ما هم شاهد ایرادهای اجرایی جدی در بازی نیستیم.
موسیقی/صداگذاری

مثل همیشه تیم زبده و متبحر آهنگسازی استودیوی
Sony Santa Monica با حضور آقایان جرارد کی مارینو (Gerard K. Marino)، رون فیش (Ron Fish)، مایک ریگان (Mike Reagan)، جف رونا (Jeff Rona) و کریس ولاسکو (Cris Velasco) در صدد خلق آثار ارکسترال بدیع حماسی برای این بازی بودند. استفاده از این سبک از موسیقی، جو بسیار زیبایی به بازی بخشیده است. صداگذاری روی شخصیت های بازی بسیار عالی است و مانند گذشته آقای تی سی کارسون (T.C. Carson) قدرتمندتر از گذشته به خوبی روی شخصیت کریتوس صداگذاری کرده است. خانم لیندا هانت (Linda Hunt) در نقش گایا، کوری برتون (Corey Burton) در نقش زئوس، ارین تورپی (Erin Torpey) در نقش آتینا (Athena) و ریپ تورن (Rip Torn) در نقش هفائستوس (Hephaestus) از جمله صداپیشگانی بودند که حدود 120 صفحه دیالوگ را در این بازی صحبت کرده اند. افکت های صوتی به کار رفته در بازی بسیار عالی هستند و هیجان خاصی را به بازی بخشیده است. درکل بخش صداگذاری یکی از بخش های بسیار خوب بازی است.
گیم پلی

گیم پلی بازی یکی از بخش های بسیار نفس گیر بازی است. اکشن این شماره در مقایسه با نسخه های قبلی بیشتر و بسیار هیجان انگیزتر شده است. استفاده از زوایای کشنده دوربین تاثیرات بسیار لذت بخشی را در گیم پلی ایجاد کرده است. اینبار حرکات سلاح های جدیدی چون پنجه های هیدیس (
Claws of Hades)، مشت های آهنی هرکول (Nemean Cestus) و شلاق نمسیس (Nemesis Whip) به بازی اضافه شده اند که هر کدام از آن ها دارای قدرت ها و یا قابلیت های خاصی هستند. همچنین هر کدام از آن ها نوعی جادو به همراه دارند که در لحظات بسیار دشوار و سخت می توانید از آن ها استفاده کنید. علاوه بر سلاح ها و جادوها، آیتم هایی چون کمان آپولو (Bow of Apollo)، سر هیلیوس (Head of Helios) و پابندهای هرمیس (Boots of Hermes) هم برای مبارزه و حل معماها در نظر گرفته شده اند که بسیار در روند بازی کارامد هستند. همانند گذشته صحنه های Quick Time Event هم در بازی قرار دارند و باید در لحظه درست دکمه و یا جهت مناسب را فشار بدهید. این قسمت در طول گیم پلی بازی به ویژه زمانی که با Bossهای بازی مبارزه می کنید بسیار هیجان انگیز است. همچنین در کنار بخش مبارزه ای بازی قسمت های معمایی هم قرار گرفته اند که حل کردن آن ها در مقایسه با معماهای نسخه های قبلی بسیاره ساده تر هستند. البته همان طور که گفته شد این نسخه تمرکز بیشتری روی مبارزه ها دارد. سیستم ارتقاء سلاح ها همچنان در بازی قرار دارد که حتما باید در طول بازی از آن استفاده کرد. همچنین بخش های مختلف و Mini Gameهای مختلفی هم خارج از بخش داستانی بازی در این عنوان قرار گرفته شده اند که لذت انجام بازی را دو چندان می کند.
God-of-war-3_6.jpg
نتیجه گیری

با وجود اینکه در ابتدا قرار بود کارگردانی
God of War III توسط آقای کوری بارلاگ (Cory Barlog) انجام شود، اما او اعلام کرد که دیگر قصد همکاری با استودیوی Santa Monica را ندارد و نهایتا این وظیفه به آقای استیگ آسموسن (Stig Asmussen) محول شد که انصافا هم از عهده این کار به خوبی بر آمد. نسخه سوم از سری بازی هایGod of War دقیقا همان چیزی بود که همه انتظارش را داشتند (حتی شاید فراتر از انتظار). مبارزه های بسیار زیبا و نفس گیر، داستان فوق العاده و از همه مهمتر گرافیک بسیار زیبا از جمله عناصر موفقیت این بازی بودند. قطعا این بازی یکی از بازی های بسیار خوبی است که تا کنون عرضه شده است و بدون شک از نامزدهای برترین بازی های 2010 خواهد بود.
God-of-war-3_9.jpg
 

mahdix

کاربر فعال
برای مشاهده ی اولین تریلر گیم پلی گاد آف وار جدید (god of war : ascension)
بر روی لینک زیر کلیک کنید .
لینک
 

mahdix

کاربر فعال
Best-PS3-games-of-the-year-625x390.jpg
زامسال در زمینه صنعت بازی سال بسیار پرسر و صدایی بود البته با شروعی نسبتا سبک و پایانی سنگین . امسال بازی های بسیار خوب و متنوعی برای کنسولهای مختلف ارائه شد . PS3 نیز یکی از بهترین سالهای خود را پشت سر گذاشت . مثل همیشه رقابت بسیار شدیدی بین کنسول های مختلف وجود داشت و بازی های بسیار خوب و مختلفی برای آنها عرضه شد که همین مسئله رقابت بین آنها را شدیدتر میکرد . به هر حال هر سه سیستم اصلی دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود هستند و هر سه توانسته اند در زمینه های مخصوص به خود موفقیتهایی نیز بدست آوردند . در اینجا ما لیستی از بازی های ارائه شده برای پلی استیشن ۳ را معرفی میکنیم که به عنوان بهترین بازی های سال ۲۰۱۱ معرفی شده اند . آیا شما هم تجربه انجام این بازی های را داشته اید ؟ اگر جواب مثبت است از تجربه خود در این زمینه بگوئید .
Killzone 3
این یک بازی عالی با تصاویری باور نکردنی است که کسانی که شانس انجام این بازی را در حالت ۳ بعدی داشته اند ، قادر خواهند بود تا ببینند که چرا بعضی از توسعه دهندگان بازی اینقدر برای عرضه این بازی هیجان زده بودند . در این بازی شما و گروه کوچکی از سربازان در برابر تمام مشکلات ناشی از حضور بیگانگان مجبور به مقاومت و مبارزه هستید . این بازی در حالتهای تک نفره و چندنفره ارائه شده است . طراحان بازی یک جهان کاملا بیگانه را به نام Nazis در آینده کشور امریکا بوجود آورده اند و شما بعنوان عضوی از یک گروه می بایست با گروههای فضایی نازی مبارزه کنید .
Killzone-3.jpg


The Ico & Shadow of the Colossus Collection
این بازی ها در واقع ابتدا برای پلی استیشن ۲ طراحی و ارائه شده بود اما به دلائلی نسخه ای از آن برای پلی استیشن ۳ نیز عرضه شد . اول به این دلیل که این بازی ها بسیار زیبا هستند و یکی از بهنرین بازیها برروی پلی استیشن ۲ بودند و دومین دلیل گرافیک فوق العاده آنها و همچنین طرح های باورنکردنی و تخیلی آنها بود . به هر حال این یک بازی رقابتی عالی است که توانسته دوستداران زیادی را در سراسر جهان جذب کند .

The-Ico-Shadow-of-the-Colossus-Collection1.jpg



بقیه در پست بعد
 

mahdix

کاربر فعال
inFamous-2.jpg


inFamous 2
اشتباه بزرگی است که کسی پلی استیشن ۳ در اختیار داشته باشد ولی این بازی را تهیه نکند . بدون شک بازی inFamous یکی از بهترین بازی های superhero است که تا این لحظه ساخته شده است . در این بازی شما کنترل Cole McGrath را بدست گرفته و می بایست با استفاده از قدرتی که دارید بعنوان یک قهرمان و یا یک تبه کار بازی کنید . به هرحال اگر تاکنون این بازی را تهیه نکرده اید پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر اینکار را انجام دهید .




Resistance-3.jpg


Resistance 3
سری بازهای Resistance به یک جزء اصلی پلی استیشن ۳ تبدیل شده است . بعنوان یکی از اعضای سیستم مقاومت ، شما می بایست مانع از نابودی دنیا شوید . در Resistance 3 بشریت در حال نابودی است و تنها چیزی که آنها را با هم نگه میدارد ارتباط بین آنهاست . نکته اصلی بازی این است که شما به عنوان شخصیت اصلی بازی مجبور به ترک خانواده و پیمودن مسیری طولانی برای رسیدن به نیویورک و انجام مبارزه آخر هستید .

Uncharted-3-Drakes-Deception.jpg


Uncharted 3: Drake’s Deception
سری بازی های Uncharted یک دلیل بسیار مهم برای داشتن یک پلی استیشن ۳ است ! قسمت اول این بازی سرگرم کننده اما فراموش شدنی بود و سری دوم مطمئنا به عنوان یکی از بهترین بازی های زمان خود یاد میشود . قطعا این یک بازی بسیار شگفت انگیز است و شما هم قهرمان این بازی هستید . در طول بازی شما بیشتر با شخصیت اصلی آشنا میشوید . داستان این بازی بسیار زیبا و خوب نوشته شده و بعضی از لحظات بازی واقعا باور نکردنی است . به هر حال این بازی یکی از بهترین بازی های ارائه شده برای پلی استیشن ۳ است که شما هرگز فراموش نخواهید کرد .




 
بالا