گیرز اف وار 4
بازیکن باید در حین بازی عرق بریزد !
گر عرق بازیکنان درنیامد کار را درست انجام ندادیم !
آقای cliff bleszinski خالق سری gears of war در مورد قسمت جدید این سری یعنی judgment صحبت های جالبی کرد و قول داد این قسمت از روند خطی بودن و درجه سختی کم آن دوری کند.
او در مصاحبه*ای با eurogamer بیان کرد از بازی*هایی که یک چالش و رقابت واقعی برای بازیبازان ارایه نمی*کنند خسته شده است. او قول داد در مولتی*پلیر judgment قسمت کژوال بازی برای تازه کاران همچنان پا برجاست، اما دیگر قسمت*های بازی واقعا سخت هستند. او ادامه داد:
“من قول می*دهم شما خواهید مرد! وقتی من این بازی را به صورت co-op چهار نفره بازی کردم، به صورت دولا و قوز کرده ایستاده بودم و تمرکز می*کردم. اگر این بازی عرق شما را درنیاورد پس ما کارمان را درست انجام ندادیم.”
او همچنین در مورد ساخته شدن این بازی به دست people can fly توضیح داد:
” من نمی*گویم ما این سری را کاملا به آن*ها واگذار کردیم، این حرکت برای مشارکت بیشتر ماست. شما به آخرین بازی call of duty نگاه کنید، اشخاصی از infinity ward و sledgehammer بر روی آن کار کردند، حتی raven بسته های dlc آن را ساخت. من این را به چشم یک مشارکت و همکاری نگاه می*کنم.
Pcf در حال انجام وظیفه*ای سنگین است اما epic افراد بسیار زیادی در اختیار دارد که بر روی آن روزانه کار می*کنند. تمام کارها به آزمایشگاه تست بازی ختم می*شوند. Gears همانند بچه ماست. دو خانواده بر روی آن کار می*کنند تا این بچه را به بالا برسانند.”
در ادامه رییس people can fly آقای adrian chmielarz گفت:
“بهترین چیز در مورد pcf این است که ما می*توانیم کارهای جدیدی برای این عنوان انجام دهیم. ما یک جفت چشم و نگاهی تازه هستیم.
برخی از dnaهای عناوین قبلی ما در این عنوان وجود دارند، مخصوصا به هنگام شدت گرفتن مبارزه*ها. ما دشمنان بیشتری در میدان خواهیم داشت و برای رسیدن به آن باید به سختی بر روی موتور بازی کار کنیم. اما زمانی که وارد انضباط داستان می*شویم، خیلی با نظم کار می*کنیم. ما با آن را بسیار جدی رفتار می*کنیم.”
eurogamer از آقای bleszinski در سوالی پرسید که judgment برای اوایل سال ۲۰۱۳ درنظر گرفته شده است. با توجه به آن که gears of war 3 حتی یک سال هم به عرضه آن نگذشته، آیا این یک ریسک نیست که باعث فرسودگی آن شود؟
bleszinski در جواب پاسخ داد:
“با توجه به عکس*العمل طرفداران، نه.
اما فکر می*کنم باید با احتیاط عمل کنیم. ما فکر میکنیم جایی برای یک prequel عظیم که برابری بزرگی با سه قسمت اصلی gears می*کند وجود دارد. دیر یا زود زمان آن می*رسد که به کنسول های نسل بعد مهاجرت کنیم پس می*خواهیم از داشتن آخرین gears عظیم مطمئن شویم.