بازیکن باید در هنگام بازی عرق بریزد !
اگر عرق بازیکنان درنیامد کار را درست انجام ندادیم !
آقای cliff bleszinski خالق سری gears of war در مورد قسمت جدید این سری یعنی judgment صحبت های جالبی کرد و قول داد این قسمت از روند خطی بودن و درجه سختی کم آن دوری کند.
او در مصاحبه*ای با eurogamer بیان کرد از بازیهایی که یک چالش و رقابت واقعی برای بازیبازان ارایه نمیکنند خسته شده است. او قول داد در مولتیپلیر judgment قسمت کژوال بازی برای تازه کاران همچنان پا برجاست، اما دیگر قسمتهای بازی واقعا سخت هستند. او ادامه داد:
“من قول میدهم شما خواهید مرد! وقتی من این بازی را به صورت co-op چهار نفره بازی کردم، به صورت دولا و قوز کرده ایستاده بودم و تمرکز می کردم. اگر این بازی عرق شما را درنیاورد پس ما کارمان را درست انجام ندادیم.”
او همچنین در مورد ساخته شدن این بازی به دست people can fly توضیح داد:
” من نمیگویم ما این سری را کاملا به آن ها واگذار کردیم، این حرکت برای مشارکت بیشتر ماست. شما به آخرین بازی call of duty نگاه کنید، اشخاصی از infinity ward و sledgehammer بر روی آن کار کردند، حتی raven بسته های dlc آن را ساخت. من این را به چشم یک مشارکت و همکاری نگاه می کنم.
Pcf در حال انجام وظیفه ای سنگین است اما epic افراد بسیار زیادی در اختیار دارد که بر روی آن روزانه کار میکنند. تمام کارها به آزمایشگاه تست بازی ختم میشوند. Gears همانند بچه ماست. دو خانواده بر روی آن کار میکنند تا این بچه را به بالا برسانند.”
در ادامه رییس people can fly آقای adrian chmielarz گفت:
“بهترین چیز در مورد pcf این است که ما می*توانیم کارهای جدیدی برای این عنوان انجام دهیم. ما یک جفت چشم و نگاهی تازه هستیم.
برخی از dnaهای عناوین قبلی ما در این عنوان وجود دارند، مخصوصا به هنگام شدت گرفتن مبارزه*ها. ما دشمنان بیشتری در میدان خواهیم داشت و برای رسیدن به آن باید به سختی بر روی موتور بازی کار کنیم. اما زمانی که وارد انضباط داستان می شویم، خیلی با نظم کار می کنیم. ما با آن را بسیار جدی رفتار می کنیم.”
eurogamer از آقای bleszinski در سوالی پرسید که judgment برای اوایل سال ۲۰۱۳ درنظر گرفته شده است. با توجه به آن که gears of war 3 حتی یک سال هم به عرضه آن نگذشته، آیا این یک ریسک نیست که باعث فرسودگی آن شود؟
bleszinski در جواب پاسخ داد:
“با توجه به عکس العمل طرفداران، نه.
اما فکر می کنم باید با احتیاط عمل کنیم. ما فکر میکنیم جایی برای یک prequel عظیم که برابری بزرگی با سه قسمت اصلی gears می کند وجود دارد. دیر یا زود زمان آن می*رسد که به کنسول های نسل بعد مهاجرت کنیم پس می خواهیم از داشتن آخرین gears عظیم مطمئن شویم.
اگر عرق بازیکنان درنیامد کار را درست انجام ندادیم !
آقای cliff bleszinski خالق سری gears of war در مورد قسمت جدید این سری یعنی judgment صحبت های جالبی کرد و قول داد این قسمت از روند خطی بودن و درجه سختی کم آن دوری کند.
او در مصاحبه*ای با eurogamer بیان کرد از بازیهایی که یک چالش و رقابت واقعی برای بازیبازان ارایه نمیکنند خسته شده است. او قول داد در مولتیپلیر judgment قسمت کژوال بازی برای تازه کاران همچنان پا برجاست، اما دیگر قسمتهای بازی واقعا سخت هستند. او ادامه داد:
“من قول میدهم شما خواهید مرد! وقتی من این بازی را به صورت co-op چهار نفره بازی کردم، به صورت دولا و قوز کرده ایستاده بودم و تمرکز می کردم. اگر این بازی عرق شما را درنیاورد پس ما کارمان را درست انجام ندادیم.”
او همچنین در مورد ساخته شدن این بازی به دست people can fly توضیح داد:
” من نمیگویم ما این سری را کاملا به آن ها واگذار کردیم، این حرکت برای مشارکت بیشتر ماست. شما به آخرین بازی call of duty نگاه کنید، اشخاصی از infinity ward و sledgehammer بر روی آن کار کردند، حتی raven بسته های dlc آن را ساخت. من این را به چشم یک مشارکت و همکاری نگاه می کنم.
Pcf در حال انجام وظیفه ای سنگین است اما epic افراد بسیار زیادی در اختیار دارد که بر روی آن روزانه کار میکنند. تمام کارها به آزمایشگاه تست بازی ختم میشوند. Gears همانند بچه ماست. دو خانواده بر روی آن کار میکنند تا این بچه را به بالا برسانند.”
در ادامه رییس people can fly آقای adrian chmielarz گفت:
“بهترین چیز در مورد pcf این است که ما می*توانیم کارهای جدیدی برای این عنوان انجام دهیم. ما یک جفت چشم و نگاهی تازه هستیم.
برخی از dnaهای عناوین قبلی ما در این عنوان وجود دارند، مخصوصا به هنگام شدت گرفتن مبارزه*ها. ما دشمنان بیشتری در میدان خواهیم داشت و برای رسیدن به آن باید به سختی بر روی موتور بازی کار کنیم. اما زمانی که وارد انضباط داستان می شویم، خیلی با نظم کار می کنیم. ما با آن را بسیار جدی رفتار می کنیم.”
eurogamer از آقای bleszinski در سوالی پرسید که judgment برای اوایل سال ۲۰۱۳ درنظر گرفته شده است. با توجه به آن که gears of war 3 حتی یک سال هم به عرضه آن نگذشته، آیا این یک ریسک نیست که باعث فرسودگی آن شود؟
bleszinski در جواب پاسخ داد:
“با توجه به عکس العمل طرفداران، نه.
اما فکر می کنم باید با احتیاط عمل کنیم. ما فکر میکنیم جایی برای یک prequel عظیم که برابری بزرگی با سه قسمت اصلی gears می کند وجود دارد. دیر یا زود زمان آن می*رسد که به کنسول های نسل بعد مهاجرت کنیم پس می خواهیم از داشتن آخرین gears عظیم مطمئن شویم.